_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 AAAH!!! endelig hjemme fra skolen... Bursdag har jeg visst idag og.. Blir 16.. <:o) jaja... Ut og prøve De nye rayBan brilla mine og shoppe bort 2k.. :D:D:D Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Grattis med dagen da Blir det noe dame i kveld da? hmm Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Veit ikke jeg ass... Har ikke dame for tiden. Hu forrige hadde så liten tid at jeg droppa hu. Men til uka blir det fæst!!! = damer!! Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Hvor har du vært da? Borte hos mora mi, uten nett @Mac-Gyver : Fram med TeeZern'e ! *SKÅL!* Endret 15. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Teezern? Kor blei det av brennevinet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Teezern? Kor blei det av brennevinet? Karskparty! Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Sarkasme er ett fint fly..wrooooooom Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 karsk er en fin fin ting da .,... men tekila er er bedre .. vet at tekila ikke skrives slik men gidder ikke og se på ei flaske for og finne ut hvordan da Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 karsk er en fin fin ting da .,...men tekila er er bedre .. vet at tekila ikke skrives slik men gidder ikke og se på ei flaske for og finne ut hvordan da tequila <- elns Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Teezern? Kor blei det av brennevinet? Karskparty! karsk er konge da... Digger kaffe max 2k... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Øl! ØL! ØØØØØL! Rusbrus er for kjerringer og fjortisser imho. Lenge leve det gylne brygg! Gratulerer med dagen bfisk Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har noen av dere merka hvor lite hjelpsomme de er på Windows forumet? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 øl er digg. Rusbrus er for kjerringer ja. Skal man på død og liv bli kanon så er sprit tingen uansett. Drekka mer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kom hjem i 12:30 tiden og sovnet foran sofaen så gikk eg og la meg en stund med vofsen. Våknet netopp :/ Anyways får muligens deltids jobb hos en random firma. :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 KoA kan dø...langsomt. Jeg gikk på kiosken i morrest og skulle handle meg mat før jeg for på arbeid...henter det jeg skal kjøpe og finner ut ved kassa at...Hey...hvem er det ikke som har med seg pengeboka? Jaja. Jeg skal på "date" i kveld. Skal se "Bare Bea". Skal vist være meget bra etter det ryktene sier. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kan jeg væremed? Jeg har også lyst til å se den, men det er ingen som gidder å se den med meg. Fean altså, at jeg ikke drar damer! Og så er det franskprøve i morra - og så er det jobb - og alt er bare ræva. Møtte Gjertrud i byen i dag, da. Ho er nesten like søt som Kathrine Gl&hf @ date, b-real:D Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Hvor seriøs tror dere detta er? siden jeg ikke finner noe om det på diverse antivrus sider. kan det være noen som har laget en "lik" sidens om norman for å skremme folk? eller er det en orm som leter etter X- den kan infisere? Tenkte siden nesten alle har X for tiden i nicket sitt på MSN... http://gamefreak.lax-festival.com/vir/ Les også her ved "innlegg" nr. 10... det er fra den orginale sia tiln normann Mer her, men ingenting om X-en der da! Endret 15. mars 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg