VeXx Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hehe, jaja Nei ******, sitter her og spiller Xbox, morro er det også I dag skal jeg booke billett til Amsterdam ! Woohoo Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hehe,spiller du Xbox live? Amsterdam ja..kult Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Får ikke spilt Xbox live nå, har chippa min Xbox, så spiller jeg live blir BoxXen min bannet Ja skal på et party i Amsterdam med sånn ca... 15000 folk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hehe vet, lurer på hvordan de greier og finne ut det:/ Spiller Counter Strike når jeg er oss en kamerat, det er utrolig fett da...broren hans ligger på 100 plass på rankingen der. Men jaja. Party i amsterdam ja..mye pot og sånnt da kanskje? Kos kos Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Rock on in Amsterdam hell Yeah Gleder meg som en liten unge vettu Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Oh yeah! Pass på å bruk beskyttelse sda VeXx Da stikker jeg på matetentamen, tilbake om 10 min, skal bare skrive navnet mitt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Arrgh! Sto opp tidlig selv. Våknet klokken 08:20 og eg må ned til byn for å ordne noen papirer. :/ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvordan gikk mattetentamenenenen da bjaa? Klarte du å skrive navnet ditt riktig? Skulle hatt noe diverse tentamener selv, men orker ikke har stressa meg syk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hva skjer med at alle er så forbanna hykleriske? Nå flagger skolen på halv stang og vi har hatt 3 min stillhet for bombeofrene i Madrid. Det er i og for seg greit nok å vise respekt og sånt, men HALLO? På frigjøringsdagen i 95 hadde vi 1 min stillhet, og det hadde faktisk betydning for nasjonen, i motsetning til attentatet i Spania. Jeg blir bare så mektig provosert. Mens vi hadde de tre minuttene stillhet, døde det sikkert like mange folk av AIDS og fattigdom og sånne ting, som det gjorde under attentatet i Spania, totalt. Kan ikke alle bare gå rundt og holde kjeft hele tiden, eller er det på tide og kalle en spade for en spade, og si at det var FAKTISK IKKE verdens undergang, dette i Madrid? Aaaargh...måtte bare få utløp for frustrasjonen. Håper folk er enige. bfisk Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Eing med deg Bfisk, men du må desverre regne med å høre om dette langt inn i neste uke. Og så kommer alt opprøret og teorier fra mange mennesker. Og så vil sikkert USA blande seg inn litt her og der, babler noe om mass destruction osv... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvordan gikk mattetentamenenenen da bjaa? Klarte du å skrive navnet ditt riktig? Skulle hatt noe diverse tentamener selv, men orker ikke har stressa meg syk Vell, gikk greit nok... Jeg r00la Excel for å si det sånn Var endel vansklige oppgaver der også, men men...Driter egentlig i om jeg får 3 eller 5 i matte...Har hatt 5 alle gangene før, men ungdoms karakterer teller jo kun på hvilken skole du kommer inn på omtrent.. Var igrunn ******* forkjøla idagb, tviler på at det blir skole imorgen for min del Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nå fikk jeg vite at jeg ikke får komfirmert meg likevell:/ Jeg hadde visst vært borte 2 ganger av 14 og da ble det ugyldig... Nå ser jeg på Pirates of the... Koskos. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 sø dødt det er på forumet idag..................... er det slik hver mandag? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Folk er trøtte... Endret 15. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
8-) Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Får du ikke konfirmert deg pga 2 fravær? Når jeg konfirmerte meg i fjor var jeg borte sikkert 5-6 ganger og det var helt greit.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 like greit.......... konfirmerer deg bare for pengene allikevel.. det er jo synd.. du vil brenne i ****** for det... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Edit: Ja de sa så...Kanskje den borgelige komfirmasjonen er litt strengere... Bah nå glemmte jeg laderen til den bærbare..*stikke nesten helt bort på skolen og hente* Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei hei. @Nikkor : Det er lov å være 2 ganger borte, iallefall der jeg ble konfirmert. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hm skal snakke med de i morgen da Hvor har du vært da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg