Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff..Nå har jeg lest mellom alle innlegg fra igår kveld til idag.. Virker som det er mange tankefulle og til tider sorgfulle sjeler her. Vell, jeg trur ikke at alkohol er det riktige å løse problemer med men..

Det handler vell som regel om jenter, jenter er noen ganger noe dritt !

Blir kjent med ei, godt kjent etterhvert..så vet du ikke hvor du har de..så tar alt slutt..For no dritt!

CFD: Du er en hyggelig kar her på forumet syns jeg, morro å prate (og synge :D ) på ventrilo btw :) God bedring!

Lenke til kommentar

Hva mener du? Han duden eg skal bestille fra sa at det var maks hastighet på 256/64.

www.kktv.no

maks ja... Har hørt fra noen kamerater av meg i Kragerø der at den 2Mbit linja der er så tynt at halvparten er nok...

Men kan jo hende han skal øke den...

Lenke til kommentar

Hehe ok da sorry. Vel kanskje dere husker hun som eg ofte har snakket om når eg har vært sentimental ( <--riktig skrevet? ) om hun som bor ikke så langt fra meg som eg var sammen med for noen år siden.

Vel kan fortelle at hun var den vakreste eg hadde sett og hun var så fin og grei at i mitt hode var hun total out of my league og at eg ikke hadde sjangs i havet. Vel en dag da eg var "lettere beruset" så begynte eg å preike med henne om ka eg syns om hun og at eg hadde vært stup forelske i flere år og at hun var den vakreste eg viste om og blablabla. Vel hun sa at hun også likte meg men hun var sjenert og ikke tørde å kontakt på den måten. Vel historien ender med at vi ble sammen.

Der og da var eg bare meg selv og fortalte absolutt alt eg hadde på hjertet. Vart mange kompiser som hele tiden prøvde seg på hun og greier og de kunne ikke tro at hun likte meg.

Sånn gikk det da eg tørde å ta steget og fortalte alt.

Skal ikke fotelle down siden siden eg har skrevet så mye om det for en stund siden. :grine:

Har sagt det før og sier det igjen. Kjærlighet er like herlig som det er j*vligt.

Men men cheer up. Du lever og har helsen i behold. :roll:

Lenke til kommentar
Hehe. Sad, but true (forresten en veldig bra Metallica-låt! ;) )

I dag toppet humøret seg.. noen gutter er bare fantastiske.  :mrgreen:

Jupps, bra låt! :woot:

Ja, jeg vet jeg er utrolig fantastisk lekker og interresant, du trenger ikke si det HELE tiden da Thea (Cathrine - helst bare Thea) :p

:roll:

EDIT: *hørepå* Nine Inch Nails - The day The World Went Away (ja, den stille piano-versjonen) VAKKERT! :woot:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hehe. Sad, but true (forresten en veldig bra Metallica-låt! ;) )

I dag toppet humøret seg.. noen gutter er bare fantastiske.  :mrgreen:

Jupps, bra låt! :woot:

Ja, jeg vet jeg er utrolig fantastisk lekker og interresant, du trenger ikke si det HELE tiden da Thea (Cathrine - helst bare Thea) :p

Ja, mente jo SELVFØLGELIG deg, da!! :mrgreen::shrug:

Uansett, skal til bestemor i dag.. Ikke akkurat min idè om en kos onsdag. Jeg vil uuuuuuuut. :grine:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Uansett: hva var det som var så fantstisk med "enkelte fantastiske gutter" da? :p

Han ene gutten i klassen er en skikkelig blunkegutt; når man snakker til han, blunker han liksom til deg på en sexy måte.. Går ikke an å beskrives, må beskues.. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Tja, funker liksom ikke heeelt over internett, da. :lol:

Men er sikker på du klarer det fint i virkeligheten ;)

Ush, eneste positive tingen med å dra til bestemor er at jeg får penger til fest til helgen. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Pils i skuffen? Gjemmer du noe for de eldre? ;)

Vel... de vet og godtar at jeg drikker og sånnt, men jeg ser ingen grunn til å ha den noe annet sted...

Det gammlingene ikke vet har de ikke godt av å vite :)))

(skuffen er da et ålreit sted å oppbevare. Oppbevaring er faktisk skuffens hovedfunksjon... GENIALT)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...