Åsmund Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 irc er greit om du vil skravle men for å gi beskjeder liker jeg bedre msn Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 MSN'en min funker fett. ..men så er jeg leet også da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hrmp. Jeg fikk ikke møtt henne allikevell. Hun hadde oppgave som hun måtte gjøre Jaja, det kommer en dag i morra. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Forbaska dritt altså! Ingenting på nettet funker som det skal. Skulle se på online tv hos nrk men det stopper bare opp hele tiden. komplett funker heller ikke og msn faller ut ofte. :/ Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Funker fett her på min Gaim 0.75 -klient Hvis ikke har du jo irc, eller så kan du også sove da. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Bah nå er det mini lan igjen, damn jeg har skillz i Cs Liker humoren til Mario Har egentlig ikke så mye mere og si, have cool ppl. Zed: Visst du spiller Cs nå(Er på lan) gir du en IP adresse eller noe..fått 1,5 til og funke nå..visst du gidder even. Noen pics... http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/DSCN7141.JPG http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/DSCN7124.JPG Og en film fra klassen min http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/IMG_0014.AVI Msn funker fader ikke her nå:/ Ikke Cs heller Alt er ustabilt til og med pc'en:/ (8)Jackass - Partyboy Song.mp3 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Skal faktisk ut på tur med hunden så skal eg legge meg. Slåt av pc'n før eg turer ut eller så blir eg bare sittende foran og surfer. God natt folkens. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Klarer ikke å slå av pc'n FFS!! It has posses me! elns Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Natta Nikkor : Passer dårlig, er trøtt. Snawdawg : May the force be strong within you Endret 13. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Nå har jeg hatt noen folk her. 20-25 stk. Var artig, men masse flasker overalt. Har vasket og ryddet med en venninne nå. For det første, avataren min viser s/m. Ingenting galt med det. Mishandling er noe helt annet, men skal ikke gå inn på det i detaljer..men har erfaring med syke mennesker. Og en annen ting... jeg eier Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Åhhhrrr, idag skulle jeg vært alle andre steder enn på jobb... Har merket når jeg tar en telefon så begynnte jeg å få frysninger nedover ryggen samt jeg kjente en fort for prikking... Og en indre irritasjon bygde seg opp... Har også hatt lyst på å kjefte ut et lysstoffrør da den sier blink blink blink og står rett over hodet mitt. Har slått av lyset nå da. Men det lyset gjorde meg forbannet!! 21 min på jobb og er alt ******* pissed inni meg... Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Høres ikke bra ut *pet pet* Nå må jeg mekke meg no frokost, nam nam. Idag har jeg IKKE noe å finne på. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 God morgen Stod opp klokka 8 idag, spiste frokost nuh Strøk vekk en gammel venn av vennelisten idag ... Og akkuratt nå fikk jeg beskjed om å stille opp på kiwi å selge lodder klokka 15.00 idag til 18.00. Senere idag skal jeg bort til noen (ordentlige) venner og spille gitar og ha det morro... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 /me var oppe å spøy i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg