Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 skal huske det... BTW: sjekk denna: http://www.hig.se/~mad/flash/visa/ Litt plagsom den der... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 skal huske det...BTW: sjekk denna: http://www.hig.se/~mad/flash/visa/ Litt plagsom den der... jeg satt noen minutter med den der før jeg gav opp Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kere går i? Klikker det for forumet igjen. Skrev lang innlegg så går det til helsiken Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 skal huske det...BTW: sjekk denna: http://www.hig.se/~mad/flash/visa/ Litt plagsom den der... jeg satt noen minutter med den der før jeg gav opp Samme her, men det var til ingen nytte Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kere går i? Klikker det for forumet igjen. Skrev lang innlegg så går det til helsiken Skjønner ikke hva du snakker om jeg ... Fikk vite idag at vi faktisk skal lansere et produkt for småbrukere om ikke lenge. Har ikke helt trua på det men. For småbrukere 64/64 for 198,- mnd. De burde å kostet på minst 64kb/s til på inn linjen spørr du meg.... Jaja... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hmm rare greier. Eg tror eg lar pc'n ta seg en dusj (restart) 64/64 er ikke mye. Burde minst ha vært 128/64 eller helst 256/64 eller noe. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eg får snart 256/64 for 250 kr/mnd Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Digg å slippe to klokketimer for tidlig på skolen =D Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 sitter å har økonomi nå. Det er så f**ns kjedlig. Endelig får jeg til å logge på forumet på skolen Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 huff, kjedligere å ikkje ha noe å gjøre i det hele tatt Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Digg å slippe to klokketimer for tidlig på skolen =D Heldige ******. Nå slipper jo jeg skole i det hele tatt da. Men liker ikke at folk har mindre å gjøre enn meg Men nå har jeg endelig stått opp. Og i dag skal bli en knalldag. Først er det på kino om en time å se revolutions, så er det quiz kveld med noe sånt student piss...selv om jeg ikke er student så skal jeg join noen kompiser. Så ender den vel med jobbing Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eg får snart 256/64 for 250 kr/mnd Hvem ISP er det.??.. Skal ha introduksjon her imorgen. Har tenkt å ta det opp at det er latterlig liten hastighet ... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er Kragerø kabel tv, og hastigheten skal bli oppgradert til 368/128 snart for samme pris Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sånn nå har eg støvsuget halve huset fri for hunde hår. Irriterende men det er underpelsen som hun røyter vekk og den flyr overalt. De gråvere hårene er enklere å suge vekk enn det dunet. Det ser ikke ut på rommet mitt. Tror eg skal rydde litt her. Var meningen at eg skulle rydde for en stund siden men ble ikke noe av. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er Kragerø kabel tv, og hastigheten skal bli oppgradert til 368/128 snart for samme pris Men de hastighetene er jo like reelle som julenissen da... Han nissen som har leverer internett på Kragerø Kabel har visst kun en linje på 2Mbit hvis jeg ikke husker feil... SnowDOG_ : Ta et før etterbilde av rommet ditt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 /me sitter på skolen... tysktime.. det suger... *tenke på søta* (som jeg ikke får Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Som du ikke får fordi du ikke tør. Har du sagt ka du føler for henne til henne? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 En kamerat av meg jobber på et slakteri. Fikk nettopp denne SMS'en haha, vi kasta akkurat et lammefoster alt vi klarte i veggen! Hele dritten eksploderte! Syk fyr, men måtte le litt... fikk bilder i hodet... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ekkelt. Må ha sprutet blod og gørr på de da. Æsj. Nå må eg snart ut på tur med hunden. Btw dette er min 4 dag uten røyk. Bah eg hadde fint klart å slutte å røyke hvis eg virkelig satt meg inn i det. Nå har eg ikke røyket fordi eg ikke har nok penger. Skylder min mor 400kr. :/ Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er Kragerø kabel tv, og hastigheten skal bli oppgradert til 368/128 snart for samme pris Men de hastighetene er jo like reelle som julenissen da... Han nissen som har leverer internett på Kragerø Kabel har visst kun en linje på 2Mbit hvis jeg ikke husker feil... Hva mener du? Han duden eg skal bestille fra sa at det var maks hastighet på 256/64. www.kktv.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg