Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kere går i? Klikker det for forumet igjen. Skrev lang innlegg så går det til helsiken :grumpy:

Skjønner ikke hva du snakker om jeg ... ;)

Fikk vite idag at vi faktisk skal lansere et produkt for småbrukere om ikke lenge. Har ikke helt trua på det men.

For småbrukere 64/64 for 198,- mnd. De burde å kostet på minst 64kb/s til på inn linjen spørr du meg....

Jaja...

Lenke til kommentar
Digg å slippe to klokketimer for tidlig på skolen =D

Heldige ******. Nå slipper jo jeg skole i det hele tatt da. Men liker ikke at folk har mindre å gjøre enn meg :p

Men nå har jeg endelig stått opp. Og i dag skal bli en knalldag. Først er det på kino om en time å se revolutions, så er det quiz kveld med noe sånt student piss...selv om jeg ikke er student så skal jeg join noen kompiser.

Så ender den vel med jobbing :grumpy:

Lenke til kommentar

Sånn nå har eg støvsuget halve huset fri for hunde hår. Irriterende men det er underpelsen som hun røyter vekk og den flyr overalt. De gråvere hårene er enklere å suge vekk enn det dunet. :grumpy:

Det ser ikke ut på rommet mitt. Tror eg skal rydde litt her. Var meningen at eg skulle rydde for en stund siden men ble ikke noe av.

Lenke til kommentar
Det er Kragerø kabel tv, og hastigheten skal bli oppgradert til 368/128 snart for samme pris

Men de hastighetene er jo like reelle som julenissen da...

Han nissen som har leverer internett på Kragerø Kabel har visst kun en linje på 2Mbit hvis jeg ikke husker feil...

SnowDOG_ : Ta et før etterbilde av rommet ditt ;)

Lenke til kommentar

Ekkelt. Må ha sprutet blod og gørr på de da. Æsj.

Nå må eg snart ut på tur med hunden. Btw dette er min 4 dag uten røyk. Bah eg hadde fint klart å slutte å røyke hvis eg virkelig satt meg inn i det. Nå har eg ikke røyket fordi eg ikke har nok penger. Skylder min mor 400kr. :/

Lenke til kommentar
Det er Kragerø kabel tv, og hastigheten skal bli oppgradert til 368/128 snart for samme pris

Men de hastighetene er jo like reelle som julenissen da...

Han nissen som har leverer internett på Kragerø Kabel har visst kun en linje på 2Mbit hvis jeg ikke husker feil...

Hva mener du? Han duden eg skal bestille fra sa at det var maks hastighet på 256/64.

www.kktv.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...