Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, må tilstå en ting her.

I går kveld snakka jeg med ei jente (har aldri truffet henne før) på mIrc her. Jeg hadde ikke wanka på ei uke og var passe dogg liksom. Vi satt og snakka, utveksla bilder og slikt, og klokken var blitt ett.

Hun er 20 og jeg er 18, men det sa ikke jeg da... Så spør jeg henne om hun vil komme til meg, så sier hun : Hmm, tjaa, njaa.. Etter en halvtime skulle hun komme.

Fy ****** tenkte jeg, dette er første gang jeg gjør noe så sprøtt !

Jeg møter henne, vi kommer inn til meg, setter på Monsterbedriften (:D) og snakker litt sammen.....

Det ene førte til det andre, og før jeg visste det var jeg inni henne og vi hadde sex.. Jeg tenkte OMG PLZ FFS, og jeg hadde ikke kondom engang, hun sa hun var på pillen. OK for meg liksom.

I dag på morgenen ringer hun til meg og sier hun kanskje ble gravid, men tok angrepillen :wow::wow::wow:

Jeg er den typen som ALDRI vil ha barn :cry: Hva synes dere jeg skal gjøre hvis angrepillen ikke funker (den funker, right?)

******, må finne siste angrepille driver... Hadde det vært så lett :cry:

Lenke til kommentar
sykemeldig og stipend i dag .. 6 dager til lønning .. og jeg ver ikke blakk i utgangspungtet for en gangs skyld ... :-D

Høres hyggelig ut :) Fikk også stipend i dag, rimelig digg da, men jeg har vondt i hele kroppen "les tidligere innlegg av meg" :cry:

Lenke til kommentar
Jaja, må tilstå en ting her.

I går kveld snakka jeg med ei jente (har aldri truffet henne før) på mIrc her. Jeg hadde ikke wanka på ei uke og var passe dogg liksom. Vi satt og snakka, utveksla bilder og slikt, og klokken var blitt ett.

Hun er 20 og jeg er 18, men det sa ikke jeg da... Så spør jeg henne om hun vil komme til meg, så sier hun : Hmm, tjaa, njaa.. Etter en halvtime skulle hun komme.

Fy ****** tenkte jeg, dette er første gang jeg gjør noe så sprøtt !

Jeg møter henne, vi kommer inn til meg, setter på Monsterbedriften (:D) og snakker litt sammen.....

Det ene førte til det andre, og før jeg visste det var jeg inni henne og vi hadde sex.. Jeg tenkte OMG PLZ FFS, og jeg hadde ikke kondom engang, hun sa hun var på pillen. OK for meg liksom.

I dag på morgenen ringer hun til meg og sier hun kanskje ble gravid, men tok angrepillen :wow::wow::wow:

Jeg er den typen som ALDRI vil ha barn :cry: Hva synes dere jeg skal gjøre hvis angrepillen ikke funker (den funker, right?)

******, må finne siste angrepille driver... Hadde det vært så lett :cry:

hvist angrepillen ikke funker får du bli helge pappa og leve på sult grense siden alle dine surt ervervede penger går i barnebidrag !!

det kan jo vere en dame som faktisk var ute etter og bare bli gravid .. (di finnes)

og siden hun lyger om p-pillen så kan hun lyge om angrepillen og da ..

håper at jeg ikke gjir deg nåia no ..

det du kan prøve deg på er og overtalle henne til og sette far som ukjent på føtselsatesten (hvist det blir no barn da) og at dere blir ening og at du skal Gi henne noe penger uteno .. da blir i vertfal ikke statne inblandet og du kan ikke havne i inkassokav for at du ikke har penger en mnd

Lenke til kommentar
sykemeldig og stipend i dag .. 6 dager til lønning .. og jeg ver ikke blakk i utgangspungtet for en gangs skyld ... :-D

Høres hyggelig ut :) Fikk også stipend i dag, rimelig digg da, men jeg har vondt i hele kroppen "les tidligere innlegg av meg" :cry:

tja det er jo aldri nokk ram i en data eller sp kan du skaffe deg mere HD plass

ellers så er det jo gaske safe og ta seg eg sikkelig fylla da

Lenke til kommentar
hvist angrepillen ikke funker får du bli helge pappa og leve på sult grense siden alle dine surt ervervede penger går i barnebidrag !!

det kan jo vere en dame som faktisk var ute etter og bare bli gravid .. (di finnes)

og siden hun lyger om p-pillen så kan hun lyge om angrepillen og da ..

håper at jeg ikke gjir deg nåia no ..

det du kan prøve deg på er og overtalle henne til og sette far som ukjent på føtselsatesten (hvist det blir no barn da) og at dere blir ening og at du skal Gi henne noe penger uteno .. da blir i vertfal ikke statne inblandet og du kan ikke havne i inkassokav for at du ikke har penger en mnd

Argh, ikke si sånt da :cry:

nei pokker, jeg får slutte med musikkproduksjonen og 3D animasjonen min og starte å planlegge assasination.. Hun sa "TROR" hun kanskje kan være, men hvis hun føder ungen vil jeg ikke ha NOE med den å gjøre altså, seriøst.

Finnes det virkelig jenter som er ute etter å bli gravide ?? Det er noe av det sykeste...

Dette kan ødlegge min kariere altså, studerer 3D Animasjon på Noroff Instituttet og neste år skal jeg ta Bachelor grad i Digital Animation..

GJETT om jeg angrer, og desutten var hun ikke så god.. Eller kanskje... Anyway :cry:

burde jeg kjøre opp til henne, lempe henne i bilen og ta avgårde til legen? Eller er det for tidlig?

Lenke til kommentar

det trenger jo ikke og ødelegge studiene dine da .. kan jo vere at det hun bare vill pøve og holde kontakten med deg og ikke er så veldig kreativ av seg

eller så kan det vere at hun bare er ute etter og skremme deg :devil:

EDIT: btw synes jeg at det er litt tilig for henne og si at hun tror at hun er gravid .. tror ikke at damer merker det så fort .. for noen føder jo bare plutselig uten og mere at di er gravide i det hele tatt

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Ja, hun sa hun følte noe merkelig i magen.. Jeg hakke peil altså, er ikke dame så kan verken si det ene eller andre. Tror det går rimelig greit, vi får håpe så, i kveld skal jeg drikke meg drita full med noen kompiser og glemme det for nå :)

Lenke til kommentar

Du får håpe det bare er en sånn... eh.. "følelse" for å si det sånn.

Tvangstanker elns.

Ble helt surrete i hue her jeg :p

Finner ikke ordet helt.

Det jeg lurer på er hvordan i all verden klarte du å prestere å få en dame over IRC til å faktisk komme til deg? :ermm:

Det blir litt for wacky for min del ihvertfall.

Lenke til kommentar
Du får håpe det bare er en sånn... eh.. "følelse" for å si det sånn.

Tvangstanker elns.

Ble helt surrete i hue her jeg :p

Finner ikke ordet helt.

Det jeg lurer på er hvordan i all verden klarte du å prestere å få en dame over IRC til å faktisk komme til deg? :ermm:

Det blir litt for wacky for min del ihvertfall.

Det ER for whacky IMO 2...

Hun var rimelig pen og vi snakka i fler timer lissom, så bor hun ikke så langt unna meg så sånn ble det... Jeg tror det er bare tanker, snakka med henne just, var bedre etter dobesøket sa hun.. :)

Tør ikke fortelle dette til kompisene mine, da blir jeg mobbeoffer 2k :ermm:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
jaja må no nesten le litt da .. hvorfår har ikke jeg klart og dra damer over irc ..

vil ikke tro du blir mobeoffer for dette da .. bare ikke og nevne den delen med at hun kaske er gravid da ..

Heh, ja er litt morro, trodde liksom aldri det kom til å skje, som du vet... Når du spør den råeste dama på jobben om dere skal ta en kjapp en der og da, da sier hun selvsagt NEI, tenk om du fikk ja ?

Vil gjerne poste bilde, men føler det blir litt skryt + vil ikke gjør det for henne skyld :)

Lenke til kommentar

Bilde :w00t:

Uansett har man en rar følelse i magen så er dobesøket det man tar før man tror man er gravid ;)

Sitter å blir mobba på IRC pga mine problemer med ipv6 og min litt dårlige engelsk :blush:

Hadde visst klart å misforstått noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...