Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble så sur i dag.. Satt i to timer og ventet på sexklinikken, skulle få resept på p-piller..så fikk jeg ****** meg den verste sorten; med vektøkning,kviser og alt mulig slags shit. Så nå meg jeg vente i 1 uke på å få byttet merke, og 2 uker før jeg kan bruke det. DrittNorge :p Egentlig ikke da,det er jo gratis! But still.. gRR

 

Edit: Ja, det var litt fjortis skrevet.. men orker ikke rette...

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Ble så sur i dag.. Satt i to timer og ventet på sexklinikken, skulle få resept på p-piller..så fikk jeg ****** meg den verste sorten; med vektøkning,kviser og alt mulig slags shit. Så nå meg jeg vente i 1 uke på å få byttet merke, og 2 uker før jeg kan bruke det. DrittNorge :p Egentlig ikke da,det er jo gratis! But still.. gRR

 

Edit: Ja, det var litt fjortis skrevet.. men orker ikke rette...

Hva er egentlig vitsen med p-piller som gir kviser og vektøkning? Ingen vil vel ligge med kvisete, feite damer, uansett? Er det sånn de funker?

 

bfisk ;)

Lenke til kommentar

Hva er egentlig vitsen med p-piller som gir kviser og vektøkning? Ingen vil vel ligge med kvisete, feite damer, uansett? Er det sånn de funker?

 

bfisk ;)

Vel, de er ikke lagd for at de skal gi slike virkninger, men de fleste som har brukt det merket har gått opp i vekt og fått kvisene. Det nye merket som har kommet, har veeeldig få fått noen bivirkninger. Jeg starter ikke på ting som er dømt til å mislykkes ;)

Lenke til kommentar

Hm. Nå har jeg hentet O'Boy og nybakte skillingsboller. :)

 

Dritchill.. Sitter å skriver norsksstil om Glasurgenerasjonen hvis det sier noen noe.

Tre ###### datasider med 12 skrift :realmad:

 

NP: Matchbox Twenty - Unwell :mrgreen: <= dritchill sang i tillegg til en del andre :mrgreen:

 

Er egentlig ganske glad atm, (med unntak av norskstilen), så jeg chillern! :mrgreen:

 

*labbe tilbake til stil*

Lenke til kommentar

Hva er egentlig vitsen med p-piller som gir kviser og vektøkning? Ingen vil vel ligge med kvisete, feite damer, uansett? Er det sånn de funker?

 

bfisk ;)

Vel, de er ikke lagd for at de skal gi slike virkninger, men de fleste som har brukt det merket har gått opp i vekt og fått kvisene. Det nye merket som har kommet, har veeeldig få fått noen bivirkninger. Jeg starter ikke på ting som er dømt til å mislykkes ;)

... så var det ment som en fleip også da. Det skjønte du vel :yes:

 

(ja, si!)

 

bfisk

Lenke til kommentar
OMG! Har noen sett nordlyset idag? Helt sinnsyk! Det er ikke sånn typisk flag i vind type nordlys med sånn blitz aktig. Grådig fint og første gangen eg ser den på denne måten. Så flere stjerneskudd også.

oi oi oi .

 

Det hørtes jo nesten...romantisk ut. Legger ikke så mye merke til nordlyset lenger, ser det jo hele tida her oppe.

 

Endelig er det helg da :thumbs: Fyll awaits og det skal bli deilig å koble helt av. Hektisk natt her for en gangs skyld, den siste uka har jo ikke vært...overbelastende

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...