Totenkopf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Heh, takk for forslagene, men vi kom fram til at vi skulle produsere og selge busskortfutteral ._o Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Examen i morra...grøss *nilese* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 huff driver å skriver en sånn føkkings ny-norsk stil jeg nå Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Give me a norsk stil anyday... logisk matematikk er ikkje noke å ta eksamen i spør du meg... and that is what they say...is that Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Nå er det bare å belage seg på at drikkehelga begynner i dag faktisk Nå skal jeg på trening, og kjøpe pils etterpå Fyllik Man koker ikke jordvbær ffs.. Man lager STRAWBERRY DAQUIRI-- Ble noen cognacs i kveld, lotr er lang... Igjen.. Endret 10. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Kanskje jeg må kjøre nevøen min til oslo og. litt langt. han har dametrøbbel, og skal møte ho der. bor i seljord. Men hva gjør man ikke for sin nevø og kamerat?...har litt onkel/nevø følelse selv om han bare er 3 år yngre enn meg. Nå skal jeg lage meg mat. skal det bli koteletter i dag og tro? begyner å bli litt lei. må se om jeg finner noe annet. noen som har forslag? kan se hva jeg finner så kan dere si hva jeg skal spise i dag. kanskje! tar det for lang tid gidder jeg ikke vente. har:koteletter fersken ost egg jordbær skinke(bog) spaghetti bønner fiskepinner løk geitost bålbær en halv sitron kylling (marinert) bjørnebær kling tyttebær maiskolbe og mais på boks medisterkaker kaffi om 5 min lager jeg medisterkaker tror jeg sulten lager mat nå. hva skal jeg ha mon tro...marinert kylling har jeg ikke stekt før. tester det jeg. til desertblir det fersken og kaffi og kling ialefall. Endret 10. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hallo folkens... Idag gikk jeg inn i CFD's sirkel, jeg ble nemlig andmeld idag... På skolen idag så var det en 9.klassing som kasta snøball og stein (!) på nabo huset, han kastet ikke èn gang...men 15 sikkert... Så ble vietnameseren som bodde der sint (etter å ha blitt kasta på i 4år), så han gikk opp til rektor og sa hva som hendte... Denne fyren var forbanna for å si det mildt, og han løp gjennom klasse rommene for å se etter hvem som kasta... Og samtidig som denne 9.klassingen kasta stod jeg ved siden av, og lengre bak stod det en gjeng 9 klassinger.. Så det som skjedde var at han pekte ut meg som den skyldige da (jeg hadde ikke gjort noe galt), så var det opp til skole inspektøren... Og han fyren "tang" eller hva han het, pekte på meg og var jøvla forbanna.. Så på veien opp sier han ene lærern "Bombe at det var deg igjen da, husker de forrige årene også" (jeg har blitt andmeldt av skolen 2 ganger for hærverk og falsk brannvarsling noe jeg IKKE gjorde, og de kom aldri til bunns i saken), da blei jeg så forbanna og ropte "Dere er alltid ute etter meg, hele gjengen, ******* kjøtthuer" ... Også gikk jeg opp, forklarte meg, og sa at jeg stod ved siden av han som kasta.. Og jeg sa jeg ikke kasta noen ting (slik som det var), men han Tang sa at jeg hadde kasta mange ganger, meg og han andre... Så sa han at han skulle andmelde meg, og det får han bare gjøre...For jeg forteller sannheten...Jeg sa hvem han andre var som kasta og det 10 vitner om han vil... Jeg har alltid uflaks, feil sted til feil tid! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er noe dritt, uskyldig dømt Du får bli sint på han som gjorde det Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Bare lurer på en ting.. Hvorfor ikke gjøre denne tråden sticky? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 gawd idea Skal på korpsøvelse nå... vi får se om jeg overlever... er syk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Bare lurer på en ting.. Hvorfor ikke gjøre denne tråden sticky? Har lekt med tanken ja...tror jeg gjør det også.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) EDIT: Æsj, jeg skal på foreldre-konferanse klokka 19.50 til 20.10 Endret 10. mars 2004 av razh0r Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Da har jeg vært på trening, vært på jobb en tur, og vært på rema og kjøpt ei kasse tuborg. Da var jeg i gang Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har lekt med tanken ja...tror jeg gjør det også.. Yeay, 4-sifra innelegg B|Real, etter at du gjorde SO3 sticky, forsvant den fra "Mine innelegg"-linken. Fikk litt panic da jeg ikke fant den der, trodde SO3 hadde blitt stengt Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Bare lurer på en ting.. Hvorfor ikke gjøre denne tråden sticky? Har lekt med tanken ja...tror jeg gjør det også.. Nei uæææ Trodde forumet hadde gått i spinn igjen jeg nå som jeg ikke fant igjen tråden Har de siste 20 timene sitti å innstalert samme windows på samme maskin, og jaggu ser det endelig ut til å funke,men lyd driverene vil ikke inn da.. Har også satt på en zalman heatpipe på skjermkortet, så nå blir det bare å få satt inn fortron/source PSU'en og "ejoy the silence" Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 wee.. jeg overlevde korps men kommer jeg til å overleve å måtte på skolen i morra? Tror jeg er syk da og jeg Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg må overleve 20min med drittpreik fra læreren snart. Hater det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg