dimiles Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Ny avatar.. "Lenge" siden sist så I morra skal vi på Freia på rundtur osv. så det blir sikkert kult. Får sikkert ete en god del "feilfabrikatet" sjokolade også så. Skjer her da? Fylla ikveld også Hartge? Teit! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Tja.. v ar jo bare noen kose cognacs. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Dimiles: Slitan med ny avatar! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hva betyr Slitan? (for ente gang er det dimiles eller DiMiles.. ) Grattis du og btw! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Jah, da var jeg tilbake etter 3 timers kjøretur. Fans jævler som lar meg kjøre hele veien. Er irritert Dog artig å se TRP igjen =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Driver å sletter mail fra min gammle mail-konto. Strømmer inn spammail og jeg har vel en rundt 2K spammail på b-real at b-real.net Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 det er pokker så mye. Ka er det som gjør at eg nesten ikke får en dritt av spam mail? Får vel ca 5spam mail i uken elns. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) det er pokker så mye. Ka er det som gjør at eg nesten ikke får en dritt av spam mail? Får vel ca 5spam mail i uken elns. Vel, jeg har latt mail'en ligge på servern og ikke slettet den etter hvert så den har kommet inn så jeg har fått all mailen som jeg har fått fra den dagen jeg opprettet b-real (at) b-real.net Endret 10. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Handleliste før TG: 2 Stk 118031 Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB IDE ATA/100 8MB cache 7200RPM (1) 22004-03-10 Så mangler vi bare ordentlig headsett. Og så fant jeg dette herre på tcom i kveld: Originally posted by BrinStar: Looking off Maui. Sun shines through the rainclouds near sunset. The Island is a special island, only recently given back to the native hawaiians, at the cost of lives. Long story and I only know a tiny bit of it. took it with my ubercam, through a bus window (lucky it came out at all) Pretty awesome picture. http://www.bar0n.com/brin/heavenlylight.jpg Nydelig bilde. Endret 10. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 B|Reak : om du ikke liker å kjøre venner og slikt så er det bare å kjøre gris og brå bremse og skremme livet av de (trenger ikke å kjøre fort for å skremme folk, kjør kjerring!) Så slipper du å kjøre Idag blir det en dag med "store" utfordringer på planen... Skal hjelpe en jente i klassen å instalere en skriver Nå er jeg seriøst lei av å hjelpe folk...Nå blir det ikke noe neste gang... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 iik, sto opp kl sju idag, selv om jeg har fri... :O Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Bah..sto opp klokka sju..og så rakk jeg ikke den fordømte bussen så nå kunne jeg sovet 2 timer til...får vel heller bare sitte å nerde litt Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 ikke bra. i dag måtte jeg ta bilen. Heller ikke bra. da må jeg ta meg en joggetur når jeg kommer hjem. springe ned hele jordet i snøen elns, for få eksplosjonsmuskler, for å hoppe høyt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 hm, vi skal visstnok lage en fiktiv bedrift her i Økonomien, så.. er det noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Furrykostymeutleie o_O Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Soldier_448, Jeg holdt på å starte en bedrift for en tid siden. Ideen var å importere softguns fra asia (www.wgcshop.com f.eks.) og selge i Norge. Hadde jeg gjort det, ville jeg ikke bare blitt den billigste leverandøren av softguns i Norge, softgunnene jeg hadde solgt ville vært av beste kvalitet i tillegg. Danmark importerer fra Asia og selger dyrt, Norge importerer fra Danmark og selger enda dyrere. En MP5 softgun koster ~200$ i Asia, I Norge koster den fort 4-5000kr. Do the math, her skulle være lett å tjene penger. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Furrykostymeutleie o_O Trengs ikke, jeg driver med det Seriøst, var ingen dårlig ide.. Tenk å kle seg ut som Snurre Sprett og være en slags klovn eller morro-klump? Hadde sikkert blitt utrolig populært blant barn og bursdagsfester og lignende. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Nå er det bare å belage seg på at drikkehelga begynner i dag faktisk Nå skal jeg på trening, og kjøpe pils etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg