LoS Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Pleier man å koke jordbær? I dag har jeg drevet å ryddet opp her på rommet mitt, begynner å bli fint, er ikke ferdig enda Men utrolig hvor mye søppel man kaster når man rydder opp, har en søppelpose full her, og fortsatt en del pappesker igjen. Skal bli digg med helt strøkent rom igjen, lurer på hvor mange cd-plater/cover jeg har tråkket på og ødelagt mens de har ligget slengt utover gulvet edit: finnes det egentlig noe eget dedikert norsk musikk forum noe sted? Bortsett fra her på forumet da. Endret 9. mars 2004 av LoS Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Man koker frosne jordbær for å lage SYLTETØY ja BTW, noen som føler for å dele litt musikk med meg? Trenger noe nytt.. Endret 9. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Man koker frosne jordbær for å lage SYLTETØY ja BTW, noen som føler for å dele litt musikk med meg? Trenger noe nytt.. Stemmer det... Hva slags sjanger er du ute etter da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Man koker frosne jordbær for å lage SYLTETØY ja BTW, noen som føler for å dele litt musikk med meg? Trenger noe nytt.. Stemmer det... Hva slags sjanger er du ute etter da? ALT! Eller.. Ikke "s-a-t-a-n"-rock osv Endret 9. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hartge: Fet bil! Don't drink and drive, var det bare nå, da LoS: Last ned det du kommer over av Mr.Scruff! Ellers var det også i dag en råtten dag på jobben. Fytti grisen, jeg høres ut som en smiskete kjerring når jeg sitter på BEB. Gaaaaaah bfisk Endret 9. mars 2004 av bfisk Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Last ned? Hva i allverden er det du jobber med beeeeeeeeeefisk ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Nå er det kvelden... God natt folkens Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Nå er det kvelden... God natt folkens Natta... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Last ned? Hva i allverden er det du jobber med beeeeeeeeeefisk ? Bfisk is teh aut00risert telefonfean! Teh ubarhaxed TM-kons0lenT! Ja, jeg er telefonselger. Det suger hardt i helv.ete. Jeg mente så klart at du skal laste ned fra din egen ftp-server med kopier av plater du har kjøpt. Vi har jo alle en slik en, har vi ikke vel? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg mente så klart at du skal laste ned fra din egen ftp-server med kopier av plater du har kjøpt. Vi har jo alle en slik en, har vi ikke vel? klart det og denne ftp en er koblet opp til dc++ på et magisk vis Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg mente så klart at du skal laste ned fra din egen ftp-server med kopier av plater du har kjøpt. Vi har jo alle en slik en, har vi ikke vel? klart det og denne ftp en er koblet opp til dc++ på et magisk vis Jaja, men ikke for det jeg har gjort det. Det er det alle madhaxornissene gjør om natten, når vi aner fred og ingen fare. Teh introders, teh introders! Wath shell vi du? Åwhnå! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 hm, ganske interessant stuff -> mepmep Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg mener på at det er å anbefale litt søvn nå. For dere som ikke har noe å gjøre, sett på Groove Armada - Superstylin' på full gnu! bfisk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 /me setter heller på: D:\My Music\HIPHOP\petey pablo\Petey Pablo - Raise Up (funkymix 52 remix).mp3 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 bfisk: du er ikke alene...er også telefonselger Hva selger du da? Driver å selger no orntlig møkka cd'er som blir kalt for "MrMusic" jeg.. Men er fortsatt bedre enn avisbud og Burgerking/McDonalds ansatt... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 <-----Ny avatar av vofsen og bildet ble tatt idag. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Nice Gjett hvem som har brukt 100% cpu i 5 min nå for å slette en fil a Jeg hater pc'n min, helt ærlig, jeg _hater_ pc'n min. Jeg kjenner en som akkurat slutta som telefonselger, hva er det som er så galt med å selge telefoner da? for å si det sånn Høres mye bedre ut en min (snart forhenværende) jobb, å rydde opp ølglass osv på et utested, skal vi bytte? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Man koker frosne jordbær for å lage SYLTETØY ja Man koker ikke jordvbær ffs.. Man lager STRAWBERRY DAQUIRI-- Ble noen cognacs i kveld, lotr er lang... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 He he å drikke snublebrus natt til onsdag er vel alltids en gunstig måte å forbrede helga på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg