Xeenon_ Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 IMO betyr vel in my opinion KRL er noe dritt ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Endelig bilder av bilen min her Oh...er nice de nye golf'ene Liker de.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Var det spøk? Kommet nyere nå da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Var det spøk? Kommet nyere nå da.. Vel, jeg vet da at det finns nyere..var kanskje litt feilformulert... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Bilen er jo ganske ny da 2002 vil jeg betrakte som en ny bil, eller "nyere" bil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg er sliten. Koste meg for mye i kveld. Sto opp og var rimelig fubar... Fikk lønnslipp i dag. Trodde jeg skulle få rundt en 7K i lønning i dag, meneh...blei vist hele 13K Såeh...2 stykk HDD'er på meg til TG, OG jeg får betalt lappen! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Gratulerer B|Real Synd det ikke blir noe TG på meg i år...Jeg som så fram til det helt siden ifjord... Får trøste meg med DigiLAB da... Var litt snakk om igår at vi skulle samle oss en gjeng fra Skien der, det kunne blitt kult Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg sitter å leser loggen etter mersk var her og lånte pc'en min. BjaA: nice med SO3, fikk han med en gang Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 bil ja.. var nettop ute med kamerater å satte i en ny starter til russebilen. Endelig starta bilen. Så var vi nede å fylte bensin. Naboen kjørte bilen, og han kan kjøre bil! sideveis i alle svinger..og ikke svinger med utslitte/slikk dekk. Jørn skreik og bar seg som om han var døden nær. Så traff vi på øø hva heter det igjen...en offentlighet ialefall, men kom oss unna. For å komme opp bakkene igjen kjørte vi på fortauet. Var minimalt med klaring på sidene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Skal snart kjøre til evens. 2 timers kjøretur. Hente en kompis av meg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Kult Nå sitter jeg på kjøkkenet og lager Mexikans gryte, det er godt sjøø. Virker som noen tar over pc'en hver gang jeg går inn hit, plutselig så lukker den ned alle vinduene og pilen flyr rundt:/ Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Det kalles lillesøster syndromet Har ofte det problemet på min pc. Skummelt virus Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 mystisk.. jeg eter mat med jordbær. ukokte. namnam. nå må jeg skrive en søknad, gjøre ferdig naturfagsøvinga og trene. huff har ikke lyst til å trene i dag. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Frosne jordbær Edit: Ops tog ann nå. Endret 9. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Holder på å ta lettsykkel lappen jeg nå, var på teori i går, i dag, skal i morra og i overmorra også... begynner å bli litt kjedlig... + jeg har prøve på skolen i morra, overmorra og over-over morra. ohh, gleder meg til helgen! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) [08:55:43 PM] LeNe : kem har sagt d egentli? eg vil bare ikje ver samen me ein eg aldri har møtt, og d e litt rart å snakka sånn d ser ut så eg e samen me dg,når eg ikje e d... [08:56:43 PM] LeNe : å viss du ikje trodde eg brydde mg,koffer trro du eg hadde snakt te dg då? :/ Endret 9. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Frosne jordbær Edit: Ops tog ann nå. de er tina da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg