bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Ohyes. Er ikke lenge til jeg kan ta frem mopeden igjen heller Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Gleder meg til det blir bar asfalt jeg, håper på det før Påske hvertfall... Da blir det sykling, wheeling og innkjøring av Camaroen før vi drar til Gardemoen i Mai Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Camaro? Som i Chevy Camaro? Jeg kjører scooter. Blir 18 i august. Men NÅ må jeg seriøst løpe til bussen. Dere skal få lov å laste ne...kjøpe.. en feet sang dere kan høre på til jeg kommer tilbake: Mr Scruff - Get a Move on. Fete beats bfisk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Camaro som i Chevrolet Camaro 70 ja Jess, jeg digger det...å kjøre rundt i den om sommeren... Skal bli morro og se kombinasjonen av ferdig innkjørt motor på ca 500 hester og girkasse med kort utveksling Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hm skal vi se i dag har jeg sovet lenge, skal snart gjøre de oppgavene som vi skulle gjøre på Hjemme dagen, tror jeg skal ommøblere litt på rommet men vet ikke hva:/ Gleder meg også sykt til snøen går vekk, stakar sykkelen min står nede kjelleren med punktert hjul.... Noen med "bra" sykkler her? (8)Got some teeth Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hm skal vi se i dag har jeg sovet lenge, skal snart gjøre de oppgavene som vi skulle gjøre på Hjemme dagen, tror jeg skal ommøblere litt på rommet men vet ikke hva:/ Gleder meg også sykt til snøen går vekk, stakar sykkelen min står nede kjelleren med punktert hjul.... Noen med "bra" sykkler her? (8)Got some teeth Snakker vi om sykkel, moped eller lett sykkel? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Om det er tråsykkel du prater om Nikkor, så har jeg tråsykkel ja Riktig nok ikke noen CannonDale akkuratt, men en helt O.K Merida med demper forran. Har blitt endel skruing på den, skiftet til bedre gir og ny "kardang". Til sommeren blir det sliks dekk igjen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hehe, sliks blir så fort slitt ut:/. Siden jeg har Hard Rock fan, har jeg dennetypen. luftdemperen forran begyner og bli slitt den også. Har planer om og bli med i et ritt noen gang, noen som har prøvd det Hard Rock racet rundt farris vannet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 ah, og da var en kopi av Battle Royale (boka) reservert/bestilt B) Kan tenke meg den er.. beskrivende Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Du er hardrock fan nikkor? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Endelig bilder av bilen min her Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hard Rock er gode sykler det Bestefar kjøpte seg ny Hard Rock sykkel i sommer, Comfort Machine heter den. Har aldri prøvd en sykkel som er deiligere å sykle med vannvittig komfort, noe det bør være til en pris av 8000... Til sommeren har jeg planer om å sykle til Arendal fra Skien (15 mil med sykkel). Har aldri syklet lengre enn 7 mil på endag: Skien - Helgeroa - Larvik - Helgeroa Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Ikke dårlig det Hartge Få deg noen skikkelige felger nå da, så blir den dritfet Mye kosta den? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hehe, sliks blir så fort slitt ut:/.Siden jeg har Hard Rock fan, har jeg dennetypen. luftdemperen forran begyner og bli slitt den også. Har planer om og bli med i et ritt noen gang, noen som har prøvd det Hard Rock racet rundt farris vannet? Ahh. Da så. Jeg kjører en ussel RS125 Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Endelig bilder av bilen min her Fin bil det der Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Bjaa: Hørtes kult ut SirHartge: Mye ekstra utstyr i den bilen der, synd du ikke fikk V6'er da Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Ikke dårlig det Hartge Få deg noen skikkelige felger nå da, så blir den dritfet Mye kosta den? Tror ikke jeg får råd til 18" før til neste sommer. Er orginale 15" som følger med til sommerdekken, de er ok. Bilen var dyr nok for meg den Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Altså, nå blir jeg gal her, hva i all verden betyr IMO ? Altså, jeg har ofte klart å gjette sammenhengen på andre forkortninger, men her er det totalt klin umulig! I min oppfatning? I mine 0yne ? I mammas olabil? Hva i allverden skal det bety? Hartge; Endret 9. mars 2004 av LoS Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) svarte ****** i hælvete jeg må øve til KRL prøve som er i morra ... KRL er noe av det lameste jeg har vært borte i EDIT: LoS det lurer jeg på å !!! Endret 9. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg