bfisk Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg tror også jeg tar kvelden nå. Catch you on the flipside eller.no bfisk Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 *gjesp* klokka er snart 3. skulker i morgen. Er liksom ikke så grusomt trøtt...men det baller på seg. Må legge seg før jeg våkner igjen kanskje. hører på fur elise. blir mer og mer glad i klassiske sanger. noen som vet om andre bra klassiske? De mest kjente. Jeg har fur elise, alegro, symphony no 7, 9 og 40. *gjeeeeesp* Helt siden i skolestart dette året har vi ved vinduet på skolen hatt nettkabel og strøm, de andre har hatt trådløst (meget ustabilt) og ikke strøm...(bærbare) Så plutselig en dag blir vi flytta, og de andre, som bare er jenter, gosser seg. noen dager etter har systemansvarlig kjøpt switch og skal legge opp nett og strømkabler til oss god natt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 awhh da gikk eg og la meg. God natt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Natta Snowdog, God morgen alle dere normale Idag er det vist moped prøve, har ikke forberedt meg til den hvertfall.. Burde være lett håper jeg... Helloween - Twilight of the Gods Dagens sang før jeg drar på skolen Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 da har jeg stått opp. skal mekke russebil i dag. sette i en ny starter. s3v. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg er en skjør blomst! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 *gjesp*klokka er snart 3. skulker i morgen. Er liksom ikke så grusomt trøtt...men det baller på seg. Må legge seg før jeg våkner igjen kanskje. hører på fur elise. blir mer og mer glad i klassiske sanger. noen som vet om andre bra klassiske? De mest kjente. Jeg har fur elise, alegro, symphony no 7, 9 og 40. *gjeeeeesp* Helt siden i skolestart dette året har vi ved vinduet på skolen hatt nettkabel og strøm, de andre har hatt trådløst (meget ustabilt) og ikke strøm...(bærbare) Så plutselig en dag blir vi flytta, og de andre, som bare er jenter, gosser seg. noen dager etter har systemansvarlig kjøpt switch og skal legge opp nett og strømkabler til oss god natt. sån det skal vere :-D Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Sitter på skolen nå. Fikk "sneket" meg ut av fransken for "å gjøre en stil". Vi skal levere den, men jeg gidder ikke å skrive store greiene. Gjør det hjemme, en anna gang. Er søren så trøtt nå. Fysikk på gang i 6 og 7 time. Not good. Tror jeg må skippe treninga i dag også... "Le TGV Le TGV, ou ’train a grande vitesse’, a crée beaucoup de discussions en France. La nation avait une nouvelle façon de se deplacer, mais à quelle prix ? Construir des lignes de ferre n’est pas facile pour n’importe quel part. Tout le monde est involvé. On a marqué des risques écologiques sûrtout ..." Kjeeeempegøy Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 kjekt å kunne kanskje. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 kjekt å kunne kanskje. Jeg kan det, og jeg vet at jeg kan det. Men det betyr ikke at jeg liker det, eller synes det er no gøy Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 haha. tror jeg har leste det stykket selv en gang i tiden (om TGV) Hvilken bok leser dere? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 ah, og da var en kopi av Battle Royale (boka) reservert/bestilt B) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 hører på fur elise. blir mer og mer glad i klassiske sanger.noen som vet om andre bra klassiske? De mest kjente. Jeg har fur elise, alegro, symphony no 7, 9 og 40. *gjeeeeesp* Bach - Air Debussy - reverie Grieg - In the hall of the mountain (eller dovregubbens hall om du vil) Grieg - Peer gynts suite in the morning (morgenstemning? det den heiter på norsk) Hãndel - Water Music Mussorgsky -Pictures at an Exhibition Promenade Schubert - Unfinished Symphony Andante Strauss - Also Sprach Zarathustra (genial) Tchaikovsky - Nutcracker Dance of the Sugar Plum Fairy Guitar (også genial) Here's a start for ya. Off ...examen in to days... ...eh...not Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 haha. tror jeg har leste det stykket selv en gang i tiden (om TGV) Hvilken bok leser dere? Det jeg skrev var jeg det som hadde skrevet. Forøvrig bruker vi læreverket Images 2. Nå skal jeg på jobb! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Finaly home fra skolen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hallo =) Dette er en fiiiin dag La ut annonse i "Tapt og funnet" i Varden (lokal avisa), etter jeg mista/noen tokk kamera baggen min (med mange familie bilder i), og når jeg kom hjem fra skolen idag ringte det en type...Og han hadde funnet kamera baggen, og der lå alle filmene mine Så da skal jeg hente baggen senere idag Vi hadde mopedprøve idag, hadde ikke lest noe at all, men bestod Fikk igjen Engelsk stil idag, fikk 5'er på den, noe jeg er veldig fornøyd med, for jeg pleier aldri å få så bra i Engelsk. Så nå er jeg ganske glad idag Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Apropos det, ja! Det gikk strålende på fysikken. Tror jeg har alt riktig Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Bah! Er fortsatt syk, så jeg får bare sitti på PCen og gjort ingenting annet.. *har lyst til å ta ut sykkelen* Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 denne tråden her virker noe sinnsykt spammet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg