fondus Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 jeg tror det ikke, dere driver på ennå Lenke til kommentar
zed Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hint til Bjaa : Skru av autologgin på msn når du overklokker eller restarter mye. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 hva har skjedd nå, Ric? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hint til Bjaa : Skru av autologgin på msn når du overklokker eller restarter mye. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hehe fondus, vi er gale Zed & teh gang : Jeg var ikke på pcen i det hele tatt mens dette skjedde, satt faktisk å så på TV. (takk for at du trudde så godt om meg Zed, som om jeg var en overklokker ) Virker som det var problemer med modemet, så jeg tok 3*rs og håpet på gl && hf Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg var på sortland etter arbeid og fikk utdelt en sånnt hefte fra et eller annet parti der det sto litt om kvinner og kvinnedagen og slikt.Det sto noe ala dette: 1300: Kvinner hadde fått bekreftet skjel 17**: Kvinner i østeriket har fått stemmerett 2004: ANETTE SAGEN får ikke hoppe i vikersund-bakken Første ting jeg gjorde var å flire litt og si til den meget søte damen, "du vet at hun har fått lov til å hoppe?" Tilleggsopplysning: Kvinner fikk stemmerett i Sveits i 1979. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Jippii, allyse endret nicket mitt fra -razh0r- til razh0r. kos:p Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Admins bytter mye nick for tia, litt synd at jeg ikke trenger å bytte nick på en måte Fy, ble brått totalt knekt for 5 min sia, tar meg en nattarøyk og går å legger meg. Natta barn! edit: glemte selvfølgelig å si; Gratulerer razh0r Natt igjen barn =) Endret 8. mars 2004 av LoS Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Fyttigrisegrønnehelvete, som jeg hater Elektromotorisk Spenning! Leser til fysikkprøve nå. Mindre ideelt. bfisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Mortn - aka Captn INSANOOOO says: kl. 00.00.00 kommer d er virus på msn..........d samme som kom i går...send dette til elle som er logget på.......logg ut kl. 23.59.59 på.......logg ut kl. 23.59.59 beeeeefisk? says: ble du født i går eller? Mortn - aka Captn INSANOOOO says: ja beeeeefisk? says: seriøst beeeeefisk? says: du tror vel ikke på deT? Mortn - aka Captn INSANOOOO says: vet da ****** e vellll beeeeefisk? says: please da beeeeefisk? says: det er så jævlig hoax at det lyyyyser av det Mortn - aka Captn INSANOOOO says: hoax? beeeeefisk? says: fake beeeeefisk? says: bull beeeeefisk? says: ikke sant? Mortn - aka Captn INSANOOOO says: så det er lissom ikke mulig at det kan komme kl 12 Mortn - aka Captn INSANOOOO says: ? beeeeefisk? says: nei Det er så mæx annoying. bfisk Endret 8. mars 2004 av bfisk Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Da har jeg vært hos CFD og haiet 21" hans, kabler og en gammel pc Utrolig gøy å være med han på rommet, "Skal vi se, pentium 2 hovedkort, der er ett k6 hovedkort, pentium 1 hovedkort, OI! Deeer var den ja - p1 pro hovedkort", "Jeg hadde en pose med SD-ram liggende her, men nå finner jeg den ikke", ligger 20-30 forskjellige pci-kort i en dynge i en hylle, og det er drysset med diverse hw, gamle pcer og hk i flere sediment over hele rommet. Og så prakker han nærmest hardware på deg, jeg er nå storfornøyd, har nå en pentium pc å bruke til musikk, irc, tyrian og command and conquer =D Neste gang jeg kommer CFD, kommer jeg med lastebil Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Nå skal jeg se på film: bad boys II.. veit ikke om jeg orker å se hele, men jeg får prøve Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Fyttigrisegrønnehelvete, som jeg hater Elektromotorisk Spenning! Leser til fysikkprøve nå. Mindre ideelt. bfisk Det er kos da Vi pro-gutta kaller det heller for EMS Endret 8. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Fyttigrisegrønnehelvete, som jeg hater Elektromotorisk Spenning! Leser til fysikkprøve nå. Mindre ideelt. bfisk Det er kos da Vi pro-gutta kaller det heller for EMS Ja, det er jeg fullt klar over. Det gjør jeg også. Poenget er bare at jeg er så dritt lei av ems at jeg kunne spy. Har prøve i termofysikk og elektrisitet. Stort sett ferdig med å lese nå. Eneste jeg føler meg ustø på er varmepumper. Det står fint lite om det i boka, og det er råttent forklart. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Fyttigrisegrønnehelvete, som jeg hater Elektromotorisk Spenning! Leser til fysikkprøve nå. Mindre ideelt. bfisk Det er kos da Vi pro-gutta kaller det heller for EMS Ja, det er jeg fullt klar over. Det gjør jeg også. Poenget er bare at jeg er så dritt lei av ems at jeg kunne spy. Har prøve i termofysikk og elektrisitet. Stort sett ferdig med å lese nå. Eneste jeg føler meg ustø på er varmepumper. Det står fint lite om det i boka, og det er råttent forklart. Termofysikk ekke helt min greie Går på GK Elektro.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Termofysikk ekke helt min greie Går på GK Elektro.. Fikk ordna det med varmepumpa nå. www.howstuffworks.com fikser alt Termofysikk er egentlig ikke så vanskelig, synes jeg. Nå er ikke 2FY lett uansett, men jeg regner egentlig med å hale i land en sekser. bfisk Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Kose på alle forum medlemmene.. natta Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Kosemoseoverdose på tøffe og ikke fjortis FrenChie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hummm... Har egentlig spesiellt mye spennende og interessant å skrive her akkurat nå. Men jeg drøyer'n. *tasse bort til seng* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Ååå nei Haltis fortell fortell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg