Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Skummel drøm... håper jeg ikke er sann drømt.

 

Jeg drømte i natt at jeg kom til ett gammalt hus. Vi var på klasse tur eller no i den duren (var mange fremede i klassen da). Inne i huset så var det en sjakt med en trapp i, en slik trapp som var i en sjakt i en salt gruve i Polen ett sted. Var litt trang, og den gikk nesten i det evige nedover. Langt nede så komm det plutselig mange demoner og andre skummle vesner løpande og flyvende. De kom ut fra noen side ganger fra denne sjakta. Alle blei livredde og begynte å løpe opp igjen. Mange blei dratt ned av demon vesnene, og mange blei drept også. Jeg klarte og komme meg opp igjen, men det lurte en skygge i huset. Det var en slaks stor flytande skygge sak. Det gikk frysninger ned over ryggen bår jeg kom litt for nære den. Jeg klarte å komme meg ut av huset til slutt, og det var ei jente som hadde klarte å kommet seg opp også. Ho blei nesten tatt av skyggen, men ho klarte å håppe ut et vinde mens jeg tokk ho imot føre skyggen tokk ho.

 

Vi løp alt vi orka, vi var livredde. Vi kom til et sted som hadde en glød over seg, vi følte en slaks trygghet. Det var ett slott (farlig likt Hogworth i Harry potter, slik jeg forestiller meg det). Vi møtte Albus Dumbedore (fra Harry Potter det også ). Han utsrtålte den varmen og tryggheten som det kom fra dette stedet.

 

Det kom seiner to personer, de så lit sån un trusty ut, sleipe lurendreiere. De prøvde og få meg til bake til det gammle huset. Jeg skjønner ikke hvorfor, men jeg følte en meget stor trang til å gå til bake dit. Jeg blei nesten overtalt, men jeg spurte han Albus Dumbledore om hva jeg skulle gjøre. Han sa at jeg skulle stå imot, og la vær å følge de personene. Jeg klarte og stå imot også.

 

Så våkna jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem som gav meg advarselen kan jo være det samme. Jeg ønsker ikke å henge ut noen. Har jo hatt den avaren dødslenge da. Har reglene blitt endret i det siste, eller er det jeg som dreit meg ut med noen kb?

Den har da vært der lenge :yes:

Da så. Jeg får ta det på min kappe.

 

Men jeg enda mer enn en mm fra en ferie, når jeg, uten overlegg, har gjort en slik feil, og rettet det opp?

 

bfisk

Lenke til kommentar

Plage dere litt til ...

 

[email protected] says:

yerr... but dat was wen i ws 9

[email protected] says:

u will ave 2 look in ma picture thing in da corner

Wæbbi Æt HøMe says:

I can't see it

[email protected] says:

look closly plz

Wæbbi Æt HøMe says:

there is no picture there

[email protected] says:

im not alowed 2 send it cause ma mam sed it mite b pervs on da othr side

Wæbbi Æt HøMe says:

your mam ???  hey girl... your 19 years old !

[email protected] says:

i no i cnt afford a house yet

[email protected] says:

but im gettin married in 5 moths

Wæbbi Æt HøMe says:

Can't you take your own decision ?

[email protected] says:

*months

[email protected] says:

i no bt ma fiance lyks livin wiv ma mam en dad

Wæbbi Æt HøMe says:

eeehhh, okey  He can't be much independent...

[email protected] says:

wlll

[email protected] says:

*wll he finks dey r quite gd

[email protected] says:

i dnt mean 2 b nasty ere bt its mne en ma fiances choice

 

Trur det ble en til på min Ban-list...

Får sykt mange av disse, trur jeg ligger på en public liste en eller annen plass :cry:

Lenke til kommentar
Jeg husker aldri slike drømmer. Husker bare at de var psyco og så "jaja, det var det".

Huska lite før jeg også. Fant ut at jeg ville begyne å skrive ned det lille jeg huska mens jeg lå i senga rett etter jeg hadde vokna. Slik har jeg opparbeida meg til å huske mer. Ville huske lit mer av drømmanne, mange av de er kule.

Lenke til kommentar
Aaah - nok en lang dag ferdig. På tide å komme seg hjemover, spise en pizza og så ut og ta noen par-tre-fire++ pils. :green:

 

Øl  :love:

Øl på en mandag?

 

bfisk

Klart - blåmandag! Et konsept et utested har her i byen - hver mandag er det billig øl (32 tror jeg, mot vanligvis 51). Dessuten er det jo damedagen - det må jo feires! (Eller i alle fall brukes for hva det er verdt) ;)

Lenke til kommentar
fYfEaN sm j hatr sms-språk;););););););) wha sir u?=)å ska u i d?koZeklemZ=););)

 

:ermm:

Jeg sier mange ganger u, i steden for du.

 

Eks.

Skal du ut... skarru ut

Har du det.... Harru det

Hva sier du... Hva sierrù

 

Hvet ikke hvor jeg har fått det fra da, hører ikke så mange andre sier det her rundt meg... mulig jeg hører dårlig etter. Sier det forde det er lettere å si trur jeg.

 

Bemerka bare de u anne dine. Hvis jeg skriver det noen gang er det for det jeg glemmer meg og skriver slik jeg snakker, eller at jeg har trykt for dårlig på d.

Lenke til kommentar

Det er jo greit å snakke med slang, man kan jo ikke klage på at de i stavanger snakker veldig stavangerrrrr ;)

Hvis du skjønner hva jeg mener, men så har det seg (heldigvis) sånn at vi har 2 skriftspråk i norge, og de skal brukes _riktig_ :mad:

 

*hate sms språk og le litt av kommentaren til B|Real om det*

Lenke til kommentar

Jeg var på sortland etter arbeid og fikk utdelt en sånnt hefte fra et eller annet parti der det sto litt om kvinner og kvinnedagen og slikt.

Det sto noe ala dette:

  • 1300: Kvinner hadde fått bekreftet skjel
  • 17**: Kvinner i østeriket har fått stemmerett
  • 2004: ANETTE SAGEN får ikke hoppe i vikersund-bakken

Første ting jeg gjorde var å flire litt og si til den meget søte damen, "du vet at hun har fått lov til å hoppe?" :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...