dimiles Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 I'm scared! Har han lurt oss bfisk? :O :O :O Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Tørr jeg å spørre hva dette handler om ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Jeg vet da søren, jeg, hva han har sagt. Men, nå er det natta på meg. Skal på skolen i morra. Dagens nattasang? Gaaah... må ta en jeg har hatt tidligere jeg har dilla på. Den er helt sinnykt fin. John Mayer - Your body is a wonderland Endret 7. mars 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Har noen sett vifteovn på cam? Damn nå ødela jeg psu'en min Natta ppl. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 håper vifteovn forklarer seg i morgen da... uansett så er det jo ikke kroppen hans vi digger, det er skrivemåten hans... natta ppl Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Hva slags musikk sjanger er det du spiller hele tia bfisk ? edit: tenkte jeg skulle ta nattan jeg nå Jau, får leve med det, når man tenker over det så hadde det vært mye bedre om vi slapp å sove, for vi waster jo 1/3 av livet på å sove! *sette pris på den lille tia jeg skal leve livet på* God natt barn! Endret 8. mars 2004 av LoS Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Good Day Nuh drar jeg tellj skola, og eg får væll sykjle innjom remjma'n på væjen Gødd løkk, blåmandag! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 goddag 2 fremføring.sux.. VIfteovn har lurt oss? Noo! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Sier jo seg selv, at jeg ikkr gidder å lese igjennom 824 sider med replys. men har sett at denne posten er ganske pupulær.. så hvis noen kunne forklart kjappt å kort hva vi diskuterer her, så jeg kunne kastet med på på. hade vært fint Lenke til kommentar
fAight Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 ...diskuterer alt mellom himmel og jord og det som ligger utenfor også for den sakens skyld ...men nå stikker jeg til mors kjøttkaker i askim! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 egentlig så diskuterer vi ikke så mye her. er mere en slags "chatte-forum" Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Beeeeefisk: a little help here? Spill på armen din for alt hva den er verdt. Si at du har smerter og vanskelig for å konsentrere deg, og at du foretrekker å lære gjennom å høre på stoffet. Vis til Opplæringslova som sier at "all undervisning skal tilpasses føresetnadene hjå den enkelte elev" eller noe, og at det er faglærers plikt å legge dette til rette for deg. Men har du ikke taleorganet ditt i orden og is i magen, er du rimelig fucked. bfisk Hehe må prøves Edit: er syk koble av med maiden og intahweb Endret 8. mars 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Ja i dag er jeg syk, vondt i hodet og greier... Sitter og ser litt på mess tv, blir mektig irritert over hva Lene-V sier, han har joh ikke peil på hunder :wink: F eks"Ja jeg går alltid bort til hunder i butikker for og hilse på de, og visst de bitter meg er det eieren sin feil at den gjør det, fordi det burde han ha visst. Så da hadde jeg anmeldt han" Det er joh helt feil, men vet aldri når en hund kan bite uansett hvor snill den er, plutselig kan det bare klikke for den. Og man skal vel aldri gå bort til hunder man ikke kjenner, det trodde jeg man skjønnte...hvertfall ikke når det står å bånd. Men men, i morgen er det fri even, hjemme dag med heimkunnskap og greier... Lage mat,Vaske rom og sånnt, Digg...... Nå tenkte jeg at jeg skulle gjør litt på N&M prosjektet mitt, digg med litt gode karakterer også... Tudelu Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Men men, i morgen er det fri even, hjemme dag med heimkunnskap og greier...Lage mat,Vaske rom og sånnt, Digg...... Nå tenkte jeg at jeg skulle gjør litt på N&M prosjektet mitt, digg med litt gode karakterer også... Tudelu Haha. det husker jeg at jeg også hadde en gang.. det må ha vært ages ago.. sikkert i 8. klasse eller.no.. hihi Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 @LoS: de nattasangene jeg skriver her er roligsanger og sånt. Ballader stort sett. Bortsett fra det hører jeg på house for alle penga. Sitter på skolen nå. Fyfan, jeg er så madgangstah som sitter her i et åpent bibliotek og sitter på forumet b Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hehe Fag har dere nå da? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hehe Fag har dere nå da? Vi har storefri. Dette er public pcer, kun til skolearbeid. Men WTF? Jeg har fått 10% advarsel. Hadde visst brukt feil avatar; jeg har en gif og en jpeg. Jpegen er på 13kb, og jeg hadde visst brukt den her. La ikke merke til det Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hvem hadde gitt deg den advarselen Den ble litt liten nå men... Da stikker jeg og lager mat, det blir det vanlige Spaggeti med Hamburger til Endret 8. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hoi, klarte å komme meg på skolen til morgen i dag da Uansett, bfisk; så nesten ut som om du var "house gutt" på avateren din, så jeg burde kanskje ha visst det Forresten, har compaq dårlig rykte innen skjerm industrien? Totalt umulig å få solgt skjermen min pga av at det er compaq skjerm. Uansett hvor mye denne banker specs til samtlige skjermer på komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg