Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beeeeefisk: a little help here? ;)

Spill på armen din for alt hva den er verdt. Si at du har smerter og vanskelig for å konsentrere deg, og at du foretrekker å lære gjennom å høre på stoffet. Vis til Opplæringslova som sier at "all undervisning skal tilpasses føresetnadene hjå den enkelte elev" eller noe, og at det er faglærers plikt å legge dette til rette for deg.

Men har du ikke taleorganet ditt i orden og is i magen, er du rimelig fucked.

bfisk

Lenke til kommentar
bfisk: mener du seriøst at nvoetfiv er 16? Kan du bevise det? :|

Tja - jeg kan ikke bevise det på noen måte. Dere får ta mitt ord på det. Men er det sånn at jeg har uvitende stukket hull på en stor boble nå? Det kan jo godt være at han er eldre - jeg har igrunn aldri spurt han, men det virker nærliggende å tro når han går i 1.klasse.

bfisk

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

nå har jeg lest igjennom 3 sider gitt. måtte ha en oppdatering før jeg legger meg.

Jeg har kanskje litt slapp holdning til råning..ialefall med den bilen. den bråker har bare 60 hester er ikke noe spess komfertabel, har tatt litt skrekken etter en krasj, og har kjørt den i 4 år.

Har mattelekse til i morgen jeg. innlevering faktisk. Men blås i det.

Håper på jobb på kreativ på notodden. Skal prøve å komme inn dit på sivil tjenesten. Der kan du redigere video og bilder og lyd, lage 3d, web design..ja ALT. har sagt det før kanskje?

uansett. god natt :)

EDIT: må jo prøve å ikke stryke da seff!

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

My 1337ness brings all the boys to my site,

and they're like,

its better than yours,

damn right its better than yours,

i can teach you how to be 1337,

but i have to charge

Natta.

BTW : Im the sarcasm-man and you are funny.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...