Xeenon_ Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 tre uker ganger 7 ganger 24 ganger 3600 Og så skriver vi night night Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Er det ikke 4 uker da? eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Beeeeefisk: a little help here? Spill på armen din for alt hva den er verdt. Si at du har smerter og vanskelig for å konsentrere deg, og at du foretrekker å lære gjennom å høre på stoffet. Vis til Opplæringslova som sier at "all undervisning skal tilpasses føresetnadene hjå den enkelte elev" eller noe, og at det er faglærers plikt å legge dette til rette for deg. Men har du ikke taleorganet ditt i orden og is i magen, er du rimelig fucked. bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 bfisk: mener du seriøst at nvoetfiv er 16? Kan du bevise det? :| Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Rikman's folk ?? Hva mener du ?? Bare så litt sånn ut, fine dresser.... Men men Pølser varmes opp. Neh Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) bfisk: mener du seriøst at nvoetfiv er 16? Kan du bevise det? :| Tja - jeg kan ikke bevise det på noen måte. Dere får ta mitt ord på det. Men er det sånn at jeg har uvitende stukket hull på en stor boble nå? Det kan jo godt være at han er eldre - jeg har igrunn aldri spurt han, men det virker nærliggende å tro når han går i 1.klasse. bfisk Endret 7. mars 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg vet ikke om jeg tror deg. Vi får se når dyret logger på teh intarweb. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Han kan gå i 1.klasse å samtidig være eldre en 16 år Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Poenget er vel at jeg ikke tror han gjør noen av delene. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 At han går i første klasse er det jo ingen tvil om. http://www.tyholmen.vgs.no/informasjon/bil...er_farge/1D.jpg bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 OMFG FFS OMFGOMFGOMFGOMFGOMFGOMFG! :blink::blink::blink::blink: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) syyykt.... men hvem på bildet er han? Endret 7. mars 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 bfisk: er dette vifteovn? http://home.no/haltan/vifteovn/ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) dette må vi få klarhet i! Endret 7. mars 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Age is such a number! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Er ikke vifteovn (baklengs) i forumgalleriet da? SirHartge; ser du er innom, er det _veldig_ ille om jeg bruker en avatar på 7kb istedenfor 6kb? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) nå har jeg lest igjennom 3 sider gitt. måtte ha en oppdatering før jeg legger meg. Jeg har kanskje litt slapp holdning til råning..ialefall med den bilen. den bråker har bare 60 hester er ikke noe spess komfertabel, har tatt litt skrekken etter en krasj, og har kjørt den i 4 år. Har mattelekse til i morgen jeg. innlevering faktisk. Men blås i det. Håper på jobb på kreativ på notodden. Skal prøve å komme inn dit på sivil tjenesten. Der kan du redigere video og bilder og lyd, lage 3d, web design..ja ALT. har sagt det før kanskje? uansett. god natt EDIT: må jo prøve å ikke stryke da seff! Endret 7. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 bfisk: er dette vifteovn? http://home.no/haltan/vifteovn/ Nope, det er ikke nvoetfiv. Ikke så lenge jeg har kjent han (siden høsten), har han sett sånn ut. Det ser ikke ut som han i det hele tatt. Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 My 1337ness brings all the boys to my site, and they're like, its better than yours, damn right its better than yours, i can teach you how to be 1337, but i have to charge Natta. BTW : Im the sarcasm-man and you are funny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg