bjaa Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) "B|Real" is fucked@IRC Endret 7. mars 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Skal egentlig skrive analyse, men tror jeg droppet det for i dag. Føler heller for å spise agurk og se på typen leke deilig med photoshop (han tror han er bedre enn han er). Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Skal egentlig skrive analyse, men tror jeg droppet det for i dag. Føler heller for å spise agurk og se på typen leke deilig med photoshop (han tror han er bedre enn han er). I dag har jeg skrevet nynorsk stil og gjort to fysikkrapporter. Bra, Richard Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 argh... hater når folk er så flinke..når jeg setter meg ned, skriver jeg litt...stopper opp og tenker: "ah, sulten"... så må jeg liksom bare gjøre 1000 ting.. også er det for sent.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Kjenner meg igjen der ja Apropooooos... F A E N ! *sjekke lekser* Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Tror det er noe nerdene gjøre, fader azz. *være kul* Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Ikke gjort lekser på veldig lenge jeg, burde egentlig gjøre det, men kan jo bruke fritia på så mye annet isteden Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 samme her.. har fortsatt ikke fått ræva i gir..den skal være på fire sider... ferdig til i morgen.. noen som hinter til at jeg kommer til ha svarte ringer under øynene i morgen? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Naah.. kanskje Edit: Jeg skal visst ha ferdig en KRL-oppgave på 4 sider, en analyse av Den Blå Grotte, nynorskstil på to-tre sider pluss at jeg burde ha begynt å øve / repetere grammatikk til nynorsk-tentamen i overimorra så innmari mye man henger etter med bare fordi jeg brakk armen et par uker siden og jeg får ikke slippe noe av det heller! Endret 7. mars 2004 av orcblood Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Legg deg tidlig, stå opp i god form og ikke trøtt, og spør bfisk om hjelp til å vri deg unna Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 samme her.. har fortsatt ikke fått ræva i gir..den skal være på fire sider... ferdig til i morgen.. noen som hinter til at jeg kommer til ha svarte ringer under øynene i morgen? Svarte ringer er jo bare DEAD SEXY mm *gni seg på feite magen* Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Beeeeefisk: a little help here? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 jja dead sexy *gni seg på den enda mer feite magen* Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Kanskje mer "dead" enn "sexy" Edit: *sitte og trykke på refresh knapp i desperat håp om å glemme alt jeg skulle ha gjort* Endret 7. mars 2004 av orcblood Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 jja dead sexy *gni seg på den enda mer feite magen* Jeg er feitere enn deg SÅ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 SLutt å plante stygge tanker inni hodet mitt da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 jja dead sexy *gni seg på den enda mer feite magen* Jeg er feitere enn deg SÅ you wish..skinny boy noen som vet hvor mange sekunder det er til påskeferie? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Tusen millioner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg