Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Sitter her med 2dl med Absolutt sitron som jeg skal ta jeg. Akkurat nå driter jeg langt ****** i skolen altså... Vil bare få vekk følelsen jeg har nå..

At du orker det der ass...

Jeg er slik at alkohol inntak gjør følesene jeg sitter med der og da 110% mer fremtrendende for meg enn ellers... og det enten jeg er sint, glad, redd, deppa, whatever...

Jaja.. Har ikke prøvd det på årevis (ikke som jeg kan huske) og nå føles det som den rette løsningen.

PS: Mulighet for og ringe deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yummy, dette er den "riktige" posten min, den trenges ikke en sletting.

Faren min gikk også bort på den tiden ,men jeg hadde jo tross alt ikke sett han eller hørt noe ifra han så det var ikke så farlig.. Det som fikk meg på felgen var det at alle folka jeg visste om (utenom 2personer) var imot meg og alt jeg stod for..

Hjalp heller ikke at jeg har det med og stamme (mer enn normalt) når ting butter litt...

Huff. GLad jeg er ferdig med den tiden jeg.

PS: Har du peiling på hvor vanskelig det er og finne noen og prate med? Jeg kjenner ingen som jeg kan prate med på den måten..

seriøst, du kunne vært kloningen min!

faren min reiste til kina og startet firma med to tomme hender når jeg var to år gammel og kom på besøk til norge to ganger før han døde. jeg så han svært lite men jeg klandrer han ikke, han var seriøst verdens beste far.

når jeg gikk på barneskolen hadde jeg kun to venner også, en av de bodde en times biltur borte..

jeg slet med dårlig selvtillit og selvmords tanker når jeg gikk på barneskolen, men når jeg begynte på ungdomsskole fikk jeg venner og jeg sluttet å tenke på selvmod.

at du tør å innrømme at du stammer er tøft, slikt krever guts i bøtter og spann.

jeg skal slenge meg på jeg også, jeg begynte å stamme når min far gikk bort, jeg fortsatte å stamme inntil for litt siden.

jeg har erfart at stamming ikke er noe problem hvis du klarer å leve med det uten å bli deppa. problemet med stamming er at du føler deg så mislykket etter at du har prøvd å si noe uten å ha fått det til, så er det også alle fordommene imot stamming. andre personer vet som regel ikke hvordan de skal prate med noen som stammer, de ender gjerne med at de ser helt forvirra ut i fjeset og ikke forstår noe som blir sagt. jeg har selv opplevd dette, både å stamme og å snakke med en som stammer - selv jeg som stammer var usikker på hva jeg skulle gjøre når personen jeg snakket med slet med å si ett ord, jeg valgte å late som ingenting og være interresert i det han sa.

jeg vet hvor vanskelig det er å finne noen å prate med. foreldre, lærere og venner er det ikke noe særlig fristende å prate med.

psykologer kan du snakke med, de er greie og forstår hvordan du har det og de er istand til å hjelpe.

hvis du fortsatt stammer og bor i nærheten av bergen, ta kontakt med eikelund kompetanse senter, de organiserer en tur for jevnaldrende stammere, turen er en slags gruppe-terapi som skal få bukt med stamming.

har du vurdert å begynne å tegne? det er avslappendes, spesielt hvis man tegner furries.

yet another extremely long post sponsored by Pycnopodia.

Lenke til kommentar
jaja.. Nå tok jeg det glasset her rett ned.. Får håpe det går bedre da..

PS: Det svir og ta ned i så store mengder.. Menmen..

Geeez for en stemning det var her da. Mange triste historier hær da.

Det plager meg nå at dama mi skal reise om kun få dager...og jeg har ingen anelse hva jeg skal gjøre. Jeg hater å ta farvel med noen..og det blir enda værre når jeg ikke vil at hun skal dra, og heller ikke om vi møtes igjen :grine: Får prøve å sette på noe musikk som gjør at jeg tenker på noe annet elns

Lenke til kommentar

Når forumet går i sirup: IKKE POST FLERE GANGER! Da ender det opp med xantall-postinger, og vi moddiser må rydde opp etter dere. Har nå slettet Y antall innlegg her som var postet om og om igjen.

Snowdog: hjælper ikke å poste "hallo?" på forumet - det svarer deg ikke. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...