Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Ja, nå er tydeligvis pc'n min på syretrip elns.

Dritt lei hele greiene. Men har blitt så avhengig av den av en eller annen grunn :(

 

Snakka litt med DiKKy på irc mens jeg skrev det her, og han sier at han henger på #alinux.no fordi han skal virke kul :p

 

Akkurat nå har jeg spilt cs og kjeda meg, spilte sammen med Åsmund istad, artig å treffe folk man veit hvem er andre steder på nettet, verden er liten :love::p

For pc'n min er ødelagt! :angry:

 

Nikkor: håper en slik smiley finnes...

Here we go..

:lol::laugh:

 

"jeg er så tøff og skal banke alle" mannen i buret, holder nok kjeft fremover ja :)

 

Uansett, god natt små barn *skru på vekkerklokka til 14:00*

Nå er det leggetid, og seg begynner å bli frisk, da blir det fest i morra forhåpentligvis..

 

btw 1mnd og 28 dager til jeg blir 18 :w00t:

 

Natta barn! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha.. en kamerat spurte om jeg hadde lyst ti å hjelpe med å formatere maskinen hans i kveld... :)

 

Jeg svarte: "Får jeg LOV til det?"

Det du gjør da er å formatere og så gå du... :p

Du hjelper han ikke med å installere, er jo ikke det han lurte på :devil:

 

 

Anyway.... Trur jeg har fått glassCola Fetish :blush:

Lenke til kommentar
Ikke for å være gledesdreper beefisk, men hvis hu er drittbitch (dilla på det uttrykket jah) så er hu ikke noe å satse på... =/

Ho er jo ikke drittbitch da, det er vel bare det at ho ikke har følelser for meg. Det burde være mulig å gjøre noe med. Men bevares - det er flere fisk i h... flere gullfisk i bollen :p

 

I dag har jeg frisert skjeggeet til en look jeg aldri har hatt før. Msn for webcam og live streaming av bfisk-teh-hunk ;)

 

I dag er det forresten dritfint vær. Jeg stikker ut snart, tror jeg. Gidder ikke å sitte inne nå! Har ikke lyst til å drikke i dag, dog. Får vel loke rundt med kamerater!

 

 

bfisk

Lenke til kommentar

Jess - jeg sitter seriøst her på en gammel Acer Aspire etelleranna. Specs:

 

Ting som suger:

Micotower

Ukjent micro-atx hovedkort

~150W PSU

P3 500mhz

128mb PC133 SD-RAM

ATI-Rage SD GL 16mb SDR

20gb 5400RPM seagate-disk

En DVD-rom som nesten ikke klarer å lese noen plater.

 

Ting jeg har oppgradert, som er bra:

LiteON 48x CD-brenner

Soundblaster Live!1024 lydkort

Bruker mitt sudadupa lydanlegg, som er verdt ca 20x mer enn pcen

Canon G2 (?) digitalkamera

Videologic HomeC@m webcam

Logitech Cordless Optical mus

En kortleser jeg ikke bruker ;)

 

 

MSN for kontonr mitt dersom noen ønsker å hjelpe. Kanskje jeg skulle opprette en støttegruppe?

 

Edit: Glemte å si at HK er sperret for endringer eller noe - har forsøkt både å bytte ut og legge til RAM - glem å få bootet. Samme gjelder for skjermkort. Disse VET jeg at virker...

 

 

bfisk

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...