LoS Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja, nå er tydeligvis pc'n min på syretrip elns. Dritt lei hele greiene. Men har blitt så avhengig av den av en eller annen grunn Snakka litt med DiKKy på irc mens jeg skrev det her, og han sier at han henger på #alinux.no fordi han skal virke kul Akkurat nå har jeg spilt cs og kjeda meg, spilte sammen med Åsmund istad, artig å treffe folk man veit hvem er andre steder på nettet, verden er liten For pc'n min er ødelagt! Nikkor: håper en slik smiley finnes... Here we go.. "jeg er så tøff og skal banke alle" mannen i buret, holder nok kjeft fremover ja Uansett, god natt små barn *skru på vekkerklokka til 14:00* Nå er det leggetid, og seg begynner å bli frisk, da blir det fest i morra forhåpentligvis.. btw 1mnd og 28 dager til jeg blir 18 Natta barn! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Usj, har vært nå på jobb 2 og en halv time og holder på å dø av kjedsomhet. Vil hjem og slappe av , men neeeida. Må værra på jobb til 18.00 Tar imot alt av forslag for å drepe tiden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Prøv å få fri en halvtime så kjører du bort til butikken og kjøper øl så drikker du deg dritings ikveld. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Prøv å få fri en halvtime så kjører du bort til butikken og kjøper øl så drikker du deg dritings ikveld. Må ha øl idag... Kan ikke ha en helg uten ( selv om jeg hadde pils igår ) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Haha.. en kamerat spurte om jeg hadde lyst ti å hjelpe med å formatere maskinen hans i kveld... Jeg svarte: "Får jeg LOV til det?" Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Haha.. en kamerat spurte om jeg hadde lyst ti å hjelpe med å formatere maskinen hans i kveld... Jeg svarte: "Får jeg LOV til det?" Det du gjør da er å formatere og så gå du... Du hjelper han ikke med å installere, er jo ikke det han lurte på Anyway.... Trur jeg har fått glassCola Fetish Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Ok, jeg og kristoffer kjedet oss i gårkveld så vi bestemte oss for å klippe oss Og bilder fra i kveld finner du her. Endret 6. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Bra B|real Dere hadde ikke vondt av det... Men dere skulle overtalt han med ullet Han hadde jo Afro2K Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Bra B|real Dere hadde ikke vondt av det... Men dere skulle overtalt han med ullet Han hadde jo Afro2K Vi tenkte på å ta en sånn Jackass-ting på han med klippemaskinen men vi utsatte det Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ikke for å være gledesdreper beefisk, men hvis hu er drittbitch (dilla på det uttrykket jah) så er hu ikke noe å satse på... =/ Ho er jo ikke drittbitch da, det er vel bare det at ho ikke har følelser for meg. Det burde være mulig å gjøre noe med. Men bevares - det er flere fisk i h... flere gullfisk i bollen I dag har jeg frisert skjeggeet til en look jeg aldri har hatt før. Msn for webcam og live streaming av bfisk-teh-hunk I dag er det forresten dritfint vær. Jeg stikker ut snart, tror jeg. Gidder ikke å sitte inne nå! Har ikke lyst til å drikke i dag, dog. Får vel loke rundt med kamerater! bfisk Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hehe, skjønner. =) Hm.. Sett opp WINXPcam elns da (Y) ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hehe, skjønner. =) Hm.. Sett opp WINXPcam elns da (Y) ? Kjører Win98, jeg. MSN webcamet funker jo fint. bfisk Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sitter du seriøst på en P3 500mhz, 128 mb ram osv? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 jepp, han har en gammal acer ferdig pc Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Jess - jeg sitter seriøst her på en gammel Acer Aspire etelleranna. Specs: Ting som suger: Micotower Ukjent micro-atx hovedkort ~150W PSU P3 500mhz 128mb PC133 SD-RAM ATI-Rage SD GL 16mb SDR 20gb 5400RPM seagate-disk En DVD-rom som nesten ikke klarer å lese noen plater. Ting jeg har oppgradert, som er bra: LiteON 48x CD-brenner Soundblaster Live!1024 lydkort Bruker mitt sudadupa lydanlegg, som er verdt ca 20x mer enn pcen Canon G2 (?) digitalkamera Videologic HomeC@m webcam Logitech Cordless Optical mus En kortleser jeg ikke bruker MSN for kontonr mitt dersom noen ønsker å hjelpe. Kanskje jeg skulle opprette en støttegruppe? Edit: Glemte å si at HK er sperret for endringer eller noe - har forsøkt både å bytte ut og legge til RAM - glem å få bootet. Samme gjelder for skjermkort. Disse VET jeg at virker... bfisk Endret 6. mars 2004 av bfisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ikke alle som trenger mere egentlig. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 det er vann på mars!!! http://www.libo.ru/ind/graf1/3086.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg