Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hehe, hadde egentlig stikke opp selv og ta bilder av det... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Nikkor: Jeg må bare dra denne: Går det _virkelig_ ann å være så dum Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du får ta noen bilder fra lan'et du sitter på. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Sitter ikke på lan enda, må vente til ** er ferdig med og laste Cs 1,5 så drar jeg ned... Kan legge ut noen i morgen I dag har jeg fader meg vært på Hw siden kl 9 til morningen i dag:/ (8)Kaizers Orchestra - mr. kaizer, hans constanse og meg.mp3 Endret 5. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 I dag har jeg fader meg vært på Hw siden kl 9 til morningen i dag:/ Ikke bra Nå stikker ihvertfall jeg til noen kompiser, so long! HF Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 flotte greier, ikke rart staten er bekymret for ungdomen! Slik skal det være! stå på hehe Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Doh, det skulle være diger slåskamp på skolen i kl 9 masse wolla folk.To i klassen stikker opp, han ene er så dum og tar med seg Balltre og Pistol som han bruker på Skiskytinga... De kom litt før da startet da, men plutselig kommer politiet... De sier at alle skal gå fra stedet og sånnt, så ser de Jørgen sitt balltre stikker opp fra sekken ,han løper vekk fra stedet. Men flere politfolk etter seg, de tar han igjen og setter på han håndhjern, og kjører han ned på politistajonen. Jeg LER At det går ann... Hahahahahahahah Tillatt meg å le ukontrollert resten av kvelden! Er vell 14 år disse folka da, siden de går i 9.klasse. Så da unngår de å få noe på rullebladet Selv fikk jeg min første anmerkning på rullebladet etter 1 måned etter jeg ble 15 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Doh, det skulle være diger slåskamp på skolen i kl 9 masse wolla folk.To i klassen stikker opp, han ene er så dum og tar med seg Balltre og Pistol som han bruker på Skiskytinga... De kom litt før da startet da, men plutselig kommer politiet... De sier at alle skal gå fra stedet og sånnt, så ser de Jørgen sitt balltre stikker opp fra sekken ,han løper vekk fra stedet. Men flere politfolk etter seg, de tar han igjen og setter på han håndhjern, og kjører han ned på politistajonen. Jeg LER At det går ann... BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHA! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 @bjaa: hva fikk du den for? bfisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Ojda, den er jo lei. Jeg skal ikke grave. Tips ang Kathrine, noen? Dere har jo fulgt litt med her... bebebebebebbeeeeeefisk Edit: Jeg kan ikke skuffe dere i kveld heller. Teh nattasang, brought to you by sovefisk: The Carpenters - Superstar Endret 5. mars 2004 av bfisk Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er her ingen eller? Jeg fant nettopp ut at Hammerfall EIER!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er her ingen eller? Jeg fant nettopp ut at Hammerfall EIER!! Velkommen etter! Helloween er bra det også Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ikke for å være gledesdreper beefisk, men hvis hu er drittbitch (dilla på det uttrykket jah) så er hu ikke noe å satse på... =/ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) nå har jeg spilt cs med LoS. morosamt å spille med folk en kjenner. men må sove nå...kanskje. god natt...i morgen reiser mamma og pappa...tror jeg..ganske sikker..kl 8, må kjøre de ned til bussen. ENDELIG aleine Endret 6. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 neiiii... klokka er over 12...i morgen er i dag...søndagen reiser de. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Såh var på jobb igjen. Det er litt gøy å være på jobb i helgene. Masse fulle folk å trakkasere. Fy fan, en gammel hancappkar i 40 årene var nede i resepsjonen. Men seg hadde han 2 herlige thaidamer, det er ikke fair. Jeg kunne godt ha tenkt meg noe sånt også. Noen til å skrubbe ryggen min i dusjen osv. Men jeg er i enormt godt humør lately...tror det er sommeren som er på vei Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 neiiii... klokka er over 12...i morgen er i dag...søndagen reiser de. Dette hørtest veldig djupt ut... I morgen er idag...*tenke på Kosh i B5* "I have always been here" Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Han duden ringte i sted, de hadde "kvernet" tingene hans, han hadde blitt satt på glattcelle,tatt med i håndjern ned til stasjonen, får ikke lov til og reise ut av norge, og skal møte en "dommer" til sommeren...jaja... Me sitter på 1 mot 1 lan nå:/ Jeg vinner uannsett hva vi spiller, SkiLlz Sov godt ppl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg