bfisk Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 @Ridgea: Jeg gjør det jeg må for å henge med på skolen. Poenget mitt var at når man først har dritt seg ut er det en egentlig en smal sak å ordne det. Jeg gjør det jeg føler behov for, og jeg klarer (til en viss grad) å holde meg selv i ørene. Geografi og historie skulle jeg jobba mer med, det vet jeg, men det er så innmari kjedelig. Jeg er egentlig ganske flittig Ellers har det vært en ikek bra dag i dag. Kjøpte kake til Kathrine i kantina, men det var bare "å så hyggelig, da", og så satte ho seg ved et anna bord uten å ense kaka. F.aen. Trente bryst i dag - det tok ikke helt av gårde. Fikk bare såvidt pump etter de første setta på benken. Tok den ikke med meg videre. Det vakke som på mandag da jeg hadde pump i over en time etter at jeg kom hjem fra å trene armer bfisk Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Dette skjedde på Rosenborg Skole idag.. http://www.adressa.no/trondheim/article.jh...rticleID=476690 Hater sånne "wannabe-gangstere". De prøvde pgså å stikke av fra politiet.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Her i Arendal har vi et uttrykk for sånt : "j.ævlig dass" bfisk Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hey, har oppdatert signaturen min Det er seriøst _TOTALT_ umulig å drive webdesign når internett explorer finnes Dårlig dag i dag SnowDOG_ ? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Arrgh! *lei livet* Hvordan går det med jobben på Aetat? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ellers har det vært en ikek bra dag i dag. Kjøpte kake til Kathrine i kantina, men det var bare "å så hyggelig, da", og så satte ho seg ved et anna bord uten å ense kaka. F.aen. bfisk drittbitch? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Yup er en veldig blå fredag idag og ser ut at det blir en meget blå helg i det hele tatt. *trøste kose meg vofsen* Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ellers har det vært en ikek bra dag i dag. Kjøpte kake til Kathrine i kantina, men det var bare "å så hyggelig, da", og så satte ho seg ved et anna bord uten å ense kaka. F.aen. bfisk drittbitch? Drittbitch, drittbitch, men en jævlig søøøøt drittbitch bfisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Mange gratulasjoner B|Real Er du en kar som pleier å vinne ting ofte eller? Egentig ikke. Vinner skjelden noe. SnowDog_ det går nok bra skal du se. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hehe, da er de som regel ikke noe å ta vare på bfisk.. Hvertfall ikke i det lange løp... (Y) (har vi fått msn / irc / forum dilla på (Y)? ) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) lei av livet? snakka mer med ho du møtte da? du snakka med ei i 15 min elns... skal ut å kjøre mercedesen til einar etterpå..skulle vist hente de. jeg kjører til vanlig justy med 60 hester. og 4wd Mercedesen har 150 og automat. er litt usikker på den. er litt glatt ute og. ikke 4wd på denne. Endret 5. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hva er hw hubben på dc igjen? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 back from work. pizza in the oven. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Doh, det skulle være diger slåskamp på skolen i kl 9 masse wolla folk. To i klassen stikker opp, han ene er så dum og tar med seg Balltre og Pistol som han bruker på Skiskytinga... De kom litt før da startet da, men plutselig kommer politiet... De sier at alle skal gå fra stedet og sånnt, så ser de Jørgen sitt balltre stikker opp fra sekken ,han løper vekk fra stedet. Men flere politfolk etter seg, de tar han igjen og setter på han håndhjern, og kjører han ned på politistajonen. Jeg LER At det går ann... Endret 5. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 LOL! Småbarn *riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hehe. skulle ønske jeg var der å få sett dette Endret 5. mars 2004 av notarget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg