Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Ridgea: Jeg gjør det jeg må for å henge med på skolen. Poenget mitt var at når man først har dritt seg ut er det en egentlig en smal sak å ordne det. Jeg gjør det jeg føler behov for, og jeg klarer (til en viss grad) å holde meg selv i ørene. Geografi og historie skulle jeg jobba mer med, det vet jeg, men det er så innmari kjedelig. Jeg er egentlig ganske flittig :)

 

Ellers har det vært en ikek bra dag i dag. Kjøpte kake til Kathrine i kantina, men det var bare "å så hyggelig, da", og så satte ho seg ved et anna bord uten å ense kaka. F.aen.

 

Trente bryst i dag - det tok ikke helt av gårde. Fikk bare såvidt pump etter de første setta på benken. Tok den ikke med meg videre. Det vakke som på mandag da jeg hadde pump i over en time etter at jeg kom hjem fra å trene armer :p

 

bfisk

Lenke til kommentar
Ellers har det vært en ikek bra dag i dag. Kjøpte kake til Kathrine i kantina, men det var bare "å så hyggelig, da", og så satte ho seg ved et anna bord uten å ense kaka. F.aen.

 

bfisk

drittbitch? :thumbdown:

Drittbitch, drittbitch, men en jævlig søøøøt drittbitch :love:

 

bfisk

Lenke til kommentar

lei av livet?

snakka mer med ho du møtte da? du snakka med ei i 15 min elns...

 

skal ut å kjøre mercedesen til einar etterpå..skulle vist hente de. jeg kjører til vanlig justy med 60 hester. og 4wd

 

Mercedesen har 150 og automat. er litt usikker på den. er litt glatt ute og. ikke 4wd på denne.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Doh, det skulle være diger slåskamp på skolen i kl 9 masse wolla folk.

To i klassen stikker opp, han ene er så dum og tar med seg Balltre og Pistol som han bruker på Skiskytinga...

De kom litt før da startet da, men plutselig kommer politiet...

De sier at alle skal gå fra stedet og sånnt, så ser de Jørgen sitt balltre stikker opp fra sekken ,han løper vekk fra stedet.

Men flere politfolk etter seg, de tar han igjen og setter på han håndhjern, og kjører han ned på politistajonen.

Jeg LER :D

At det går ann...

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...