CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ontopic: Korfor fikk du en dårlig mage følelse? Let it all out man! Det vil ikke du vite. Det er for personlig til og legge ut.. Nå tok jeg en svær tønne ,men merker ikke noe særlig... Kanskje det hjelper og sette på noe rolig musikk? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 :/ Javel Ta deg en dram Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hmpf... Hvorfor skal alt gjøre meg så kranky i dag da? Fader forbanna. Nå er det like før jeg GÅR MIN VEI!!!!! Seriøst, jeg har faktisk lyst og gå... ut på tur... det blåser og er helt jævlig ute men... jeg har lyst ut og gå... hadde det bare ikke vert for den steikes ræva mi så hadde jeg vel gjort det tenker jeg... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 :/ Javel Ta deg en dram Alt jeg har av alkohol er: Et sixpack med Tuborg og en halvfull (halvtom?) flaske med Absolutt sitron.. Tror jeg kanskje fyller et 1dl glass med Absolutt sitron altså.. Får håpe det hjelper og drukne sorgene.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Tydeligvis veldig lett og snakke om hvor egoistike folk meg selvmordstanker er og at dem "bare må snakke med noen" så vil alt ordne seg. :grine: Det er faktisk ikke så lett som det hørest ut som... Synst ikke folk som ikke har gått rundt med slike tanker skal uttale seg så alt for høyt. Men men... jo, det er bare til å snakke med noen så ordner alt seg. på barneskolen ble jeg mobba og fattern min døde, jeg gikk rundt med selvmordstanker. jeg ble sendt til psykolog pga det med fattern (hehe, min fars lik var ugjenkjennelig, det tok litt tid hos shrinken å fordøye det synet). jaja, jeg pratet mye med han og det hjalp meg utav grøfta jeg var dumpa nedi, hadde jeg ikke pratet med han ville jeg ikke vært i live idag. selvmord er en dårlig ide, det er faktisk ikke noe verre enn til å få snakket med noen hvis du sliter med selvmordstanker. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hmpf... Hvorfor skal alt gjøre meg så kranky i dag da? Fader forbanna. Nå er det like før jeg GÅR MIN VEI!!!!! Seriøst, jeg har faktisk lyst og gå... ut på tur... det blåser og er helt jævlig ute men... jeg har lyst ut og gå... hadde det bare ikke vert for den steikes ræva mi så hadde jeg vel gjort det tenker jeg... Du er ikke den eneste som har det problemet altså.. VIrker som det er endel personer som føler seg dårlig idag.. Er ikke noe bra vær her heller ,men jeg har liksom ikke noen stedet og gå. Bare ned til tunellen og opp igjen og det er ikke noen rute engang. Er mørkt og alt sammen.. *ønske han bodde i byen* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Eg tror eg skjønner ka som skjer. Tror eg. CreatureCanis: Ka er det med rompen din? CFD: Vist du skal på skolen imorgen er det ikke lurt å drikke for mye. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jo, det er bare til å snakke med noen så ordner alt seg. på barneskolen ble jeg mobba og fattern min døde, jeg gikk rundt med selvmordstanker. jeg ble sendt til psykolog pga det med fattern (hehe, min fars lik var ugjenkjennelig, det tok litt tid hos shrinken å fordøye det synet). jaja, jeg pratet mye med han og det hjalp meg utav grøfta jeg var dumpa nedi, hadde jeg ikke pratet med han ville jeg ikke vært i live idag. selvmord er en dårlig ide, det er faktisk ikke noe verre enn til å få snakket med noen hvis du sliter med selvmordstanker. Ja for psykologer er jo så jæ***la fantastiske dem da... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jo, det er bare til å snakke med noen så ordner alt seg. på barneskolen ble jeg mobba og fattern min døde, jeg gikk rundt med selvmordstanker. jeg ble sendt til psykolog pga det med fattern (hehe, min fars lik var ugjenkjennelig, det tok litt tid hos shrinken å fordøye det synet). jaja, jeg pratet mye med han og det hjalp meg utav grøfta jeg var dumpa nedi, hadde jeg ikke pratet med han ville jeg ikke vært i live idag. selvmord er en dårlig ide, det er faktisk ikke noe verre enn til å få snakket med noen hvis du sliter med selvmordstanker. Faren min gikk også bort på den tiden ,men jeg hadde jo tross alt ikke sett han eller hørt noe ifra han så det var ikke så farlig.. Det som fikk meg på felgen var det at alle folka jeg visste om (utenom 2personer) var imot meg og alt jeg stod for.. Hjalp heller ikke at jeg har det med og stamme (mer enn normalt) når ting butter litt... Huff. GLad jeg er ferdig med den tiden jeg. PS: Har du peiling på hvor vanskelig det er og finne noen og prate med? Jeg kjenner ingen som jeg kan prate med på den måten.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 CreatureCanis: Ka er det med rompen din? Jeg har VONDT i ræva... Vondt og gå, vondt og sitte, vondt og stå...ARG! Er heldigvis bedre enn det var tidligere i dag dah... *knurre* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kjenner en eneste person som jeg kan prate med om absolutt alt(!) men har har flyttet langt bort... :grine: *savne savne savne* :grine: :grine: :grine: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ok. Falt du på ræva eller noe? Psykologer funker ikke med ALLE. Måtte gå til en for lenge siden men hjalp ikke. Vokse ut av problemene. Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 dette her var jo voldsomt deprimerande lesning. CreatureCanis: Som psykologi student lurer eg på kva du har i mot psykologer? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 dette her var jo voldsomt deprimerande lesning. CreatureCanis: Som psykologi student lurer eg på kva du har i mot psykologer? For å svare så ærlig at det lyser av sjela her... Jeg aner ikke... Jeg takler bare ikke tanken på og snakke med en psykolog... For er det hjelpe jeg trenger så er det ikke "proffesjonell" hjelp... Jeg trenger menneskelig hjelp... Stering men... Jeg sier ikke at psykologer ikke kan vere menneskelige, men jeg liker bare ikke metodene... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sitter her med 2dl med Absolutt sitron som jeg skal ta jeg. Akkurat nå driter jeg langt ****** i skolen altså... Vil bare få vekk følelsen jeg har nå.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sitter her med 2dl med Absolutt sitron som jeg skal ta jeg. Akkurat nå driter jeg langt ****** i skolen altså... Vil bare få vekk følelsen jeg har nå.. At du orker det der ass... Jeg er slik at alkohol inntak gjør følesene jeg sitter med der og da 110% mer fremtrendende for meg enn ellers... og det enten jeg er sint, glad, redd, deppa, whatever... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ok. Falt du på ræva eller noe? Psykologer funker ikke med ALLE. Måtte gå til en for lenge siden men hjalp ikke. Vokse ut av problemene. Nei jeg gjetter på det var alt krasj og pang'et jeg måtte gjennomgå i gymmen på fredagen... er enda ikke blitt bra... Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ser ikkje heilt lindrings effekten ved å innta alkohol, syns du burde nøye deg med snusen eg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Alvorlige saker altså. :grine: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Til nvoetfiv, veldig modig av deg å legge ut det her. Takk for at du delte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg