Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud morning norway!! :p

 

Ikke deilig å være sjuk :no:

 

Eneste må være at jeg slap skolen i dag.

ang hjemmesider;

B|Real: bra gjort, bare litt rart at du brukte 3 timer på den i følge klokka på forumet her.

 

BeFs burde begynne på nytt ;)

Bare min personlige mening.

Spes pga banneren og fargevalget ditt, på den nye er det mest banner og på den gamle er det fargene!

 

Uansett, håper jeg får nikotinsjokk nå, har ikke fått det på lenge.

Skal nemligen ta en røyk nå, og har ikke røyka siden kl 9 i går kveld! =)

Lenke til kommentar

BeFs: ikke personlig ment eller noe sånt. Men de sugde.

 

Fjern times New Roman. Fjern Alt som heter frames. Fjern stygge farger som ikke står til hverandre (les: ekkel standard pain-grønn og paint-rød). Dropp borders på tables. begynn på nytt ;)

 

Forøvrig er webdesigndelen her på forumet en fin ressurs :yes:

 

 

b-real(:p): Fin side, VELDIG minimalistisk :) Ikke mye å ta i når jeg kommenterer, men ihvertfall ikek mye å klage på :) Kanskje en slags footer hadde vært en idè?

 

:)

Lenke til kommentar

Syns 1px css borders er fint jeg :)

 

noe å tilføye på denne siden da HalTan ? =)

 

Ja, banneren er ikke ferdig også har jeg ikke fått mekka en skikkelig footer enda, den er ihvertfall hakket for stor ;)

 

edit: webdesign delen av forumet er fint ja, men hvis man ikke er helt fornøyd selv (som jeg) og vil ha en smule hjelp så er jo so3 et sted å spørre og :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Hallaisen folkens. Netopp kommet hjem fra min søster da eg holdt på å hjelpe de å pusse opp et hus de kjøpte og samtidig sosialisere santoz med chelsea. Vel det gikk som fryktet. Chelsea føk i trynet på santoz og bet han 1cm over øyet. Hun er så ekstrem sjalu at det går ikke ann. De ble delvis vant til hverandre etterhvert med hun er så forbaska dominant og terroteriel at hun flekket tenner hele tiden. Santoz ville dessuten bare leke men fikk bare kjeft av hun. Håper de klarer å finne ut av det slik at de kan omgåes hverandre ellers så blir det bare stress i fremtiden. Ellers så var eg i byen og måtte fikse noen diverse papirer og møtte en gammel flame. Fy pokker så deilig hun er nå. All woman nå....damn! *prøve å få hun ut av hodet mitt* :love::dribble:

Lenke til kommentar
Men de tar med seg mye ut av øra :p

Nei du tuller :scared:

Jeg fant ut at jeg må begyne og "vaske" ørene hver dag nå,og aldri låne de bort..jaja..

Jeg fikk to kabel sammlere i dag, en på 6cm og en på 12cm, men fader hvilken kabel skal de på da..

Ingen passer..Wææ

*Tygge på friskis is*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...