Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg gråter. RBK-Benfica, 2-1. Sammenlagt: 2-2, men Benfica videre på bortemålsregel.

 

HATER PORTUGISERE!

Bokmålsordboka

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA

generalisere ~e´re v2 gi allmenn gyldighet; stille opp allmenne regler på grunnlag av enkelttilfeller en må være forsiktig med å g- .

 

Nynorskordboka

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRÅ NYNORSKORDBOKA

generalisere general|ise´re v2 (frå fr; av general-) lage allmenne reglar ut frå (få) einskildtilfelle; slutte frå det einskilde til det allmenne; allmenngjere ver varsam med å g- .

 

 

 

 

....tok du den? ;)

 

 

bfisk

På ingen måte, nei. Kan ha noe med at jeg er trøtt. Skjønner ingenting om kvelden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å forklare kort:

 

Benfica slo RBK / gikk videre / whatever. Det er greit å være sur for det. Men ikke alle Portugisere spiller i Benfica :)

 

---

 

Men! Nå er det natta. Kathrine, here I come ... ;)

 

Edit: Må jo fortsette min to-tre-dager-gamle tradisjon med en nattasang. I dag:

Radiohead - Karma Police

bfisk

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Er avstandsforelsket. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Tør liksom ikke si det til henne...

bli venn først og deretter kom nermere innpå. ikke virk desperat. ver hyggelig og possitiv.

ja du vet det vel selv. Det gjorde jeg. Men selv om man vet hvordan man må oppføre seg, betyr ikke det at du følger fornuften.

 

sms og lignende kan vel gå an om du ikke klarer noe annet. om du ikke klarer å oppføre deg eller ikke klarer å gjøre noe. men det er vanskeligere å si nei ansikt til ansikt.

 

Nå har ikke jeg den gedigne erfaring, men tror ikke jeg sa så mye feil nå.

 

god natt foresten. ønsk meg lykke til med engelskprøva i morgen.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Skal vi se i morgen har jeg MattePrøve i 2 timer som jeg ikke har øvd på:/

I tillegg skulle jeg være ferdig med prosjeckt om Ungdom og Rus som jeg ikke har startet på..

Det blir og si at jeg har glemt det hjemme, og gjøre alt i morgen...jaja...

Natta ppl.

Lenke til kommentar
hmm, prøver å formatere maskinen.

 

Men den dritten nekter å boote fra CD'en!  :(

Fiks Boot order i Bios.

Sett boot from cd først. Det burde funke.

Hvis ikke går jeg og legger meg :p:sleep:

 

Edit: Trøtthes trykkleifer = :sleep: tid

Endret av GSM
Lenke til kommentar

Sweet b-real. :thumbup:

 

Likte den veldig godt.

 

Har nå slitt i flere timer med den forbanna pc'en på jobb å spyware/lop.com.

Startet med litt små problemer med IE at fans lop.com dukket opp hver gang jeg trykket på en link noen plass. Når jeg endelig kom meg på nett igjen....(/¤ bluecom) så var det rett å hente ad-aware. Fant litt over 100 entryer, ikke dumt bare det. Nå er alt slettet...å jeg håper ikke lop.com viser seg de nærmeste timene, da blir det pryl. Nå kommer vel sjefen til å lure på hvilket nytt program som er på maskinen. Hehe har er ikke den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder data.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...