b-real Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jah, da har jeg gitt ut 1 ban, minst 7 advasel via PM eller via warning.. såeh...nå skal jeg støvsuge og så henter jeg pc'en og kjører den til grotta. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jah, da har jeg gitt ut 1 ban, minst 7 advasel via PM eller via warning.. Blir du kåt av det? =) Punga på veiene hjem fra Toto jeg Så da passa det bra med en god varm "middag" Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hva skjer om en svarer noen av de med høyere rang i militæret no som dette. Yes, my Lord Ja, mein Fürer Fore King and country Ja, mein übermeister Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Hva skjer om en svarer noen av de med høyere rang i militæret no som dette. Yes, my Lord Ja, mein Fürer Fore King and country Ja, mein übermeister INGEN verdens ting. EDIT : nakkeskudd i Irak Endret 3. mars 2004 av VeXx Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jah, da har jeg gitt ut 1 ban, minst 7 advasel via PM eller via warning.. Blir du kåt av det? =) Hey..pass deg du! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Sendt fra Microplex kl 12 i dag. Kollinummer: 370702120422523033 Produkttype: SERVICEPAKKE Vekt: 0,7 kg Volum: 13,4 dm3 Dato: Klokkeslett: Hendelse: Poststed: 03.03.04 19.23 INNLEVERINGSREGISTRERT 1714 SARPSBORG De har altså brukt 9 timer på og få den innlevert i Sarpsborg som den ble sendt fra jeg bor hele 20 min unna Sarpsborg... At det går ann *Løpe og se på Idol* Endret 3. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Nei du, nå er det nattan, trøtt og j-ævlig Takk skal du ha forresten kenny000 Rart å legge seg så tidlig, pleier å være 4-5 timer til. Skal bli digg å våkne opp _totalt_ utvilt i morra ihvertfall God natt folkens! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg sitter nå og skriver en analyse/refleksjon over gentesting og dagsaktuelle tema ang det. Wheey! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Nikkor: Hva er det du har bestilt på micro'n? Ikke noe artig på tven, bare fotball Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Vifte til skjermkortet( den gammle er ødelagt, kjører med et Pci kort nå) Nye høre telefoner, de andre er herpa(kjipt når det er lang vei til skolen) Og noe andre småting(katoder,kabelsamlere) Men henter de etter skolen i morgen=) Hører på: kaizers orchestra Djevelens Orkester.mp3 fått dilla På 1min 0g 03 sek er den bare helt knall. Endret 3. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) analyse av genetesting hørtes ikke morsomt ut. Jeg har engelskprøve i morgen. litt tungt engelskspråk, men uten utfordring lærer vi vel ikke. Jeg ser foresten aldri på tv lenger. Ikke på team antonsen engang. tv-en er rett og slett aldri på. Sitter bare på diverse forum og slik. edit: kaizers orchestra.... lounching k****a skrivefeil? Endret 3. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
tbone Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Eg har nettop spist T-Bone steik med bakt potet, salat og sjampignoner. Det var dritgodt, og eg er skikkelig mett. Faren min er Stuert, så han lagar sykt god mat! No sitter eg og koser meg foran PC´en, og skal snart spele el-gitar. he he..tbone steak er digg Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 analyse av genetesting hørtes ikke morsomt ut. Det er ganske interessant, bare ganske tungt og vanskelig å analysere/debattere/reflektere... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Huff...Dette har ikke hvert dagen min Krangla noe sykt med mora mi...Kvinnfolk er noen rare dyr (no offence), og noen av de er rarere enn andre... Som f.eks mora mi.. Orker ikke å forklare alt nå.. Også var jeg og en kamerat ute og filmet litt, skulle filme litt wheeling på sykkelen Så ble veska til kamera mitt stjålet rett og slett! Den lå langs en gå sti under en bru, så var den borte etter vi filmet (glemte selvfølglig den)... Så jeg har ikke sagt det til mora mi enda, får håpe det ikke lå noen video kassetter i den.. da blir det et ****** her Så på vei hjem fra toto idag pungterte jeg for andre gang denne uken... :@ Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Min dag i dag har vært mindre ideel. Startet med gym. Det var gøy helt til jeg knerta den ene quaden min så det suste i veggene. Det var ganske vondt. Tøyde litt og halta ned til bordtennisrommet og slacka der. Så var det kjemi, det var læx som alltid. Norsken gikk ut på å skrive stil. Jeg stakk og satte meg i pollen i stedet, det er mye mer læx. Har læxa ganske mye i dag. Læxe er et Arendals-uttrykk for å ta det piano. Og nå har jeg kjøpt teoribok til lappen og begynt å lese. Jeg skal ha min første kjøretime neste torsdag, det blir fett. Trente skuldre i dag, økte militærpressen til 45kg. Det var lunings. Dro hjem og leste litt teori, og så var det jobb. Jobb var hat-hat-hat i dag. Statsa mine ble BEB/4t/5, som suger så hardt og lenge at det tar helt av. Det vil si, for dere uinvidde, at jeg mista provisjonen min fra i går, noe som naturlig nok suger på pungen. Skjerpa meg siste halvtimen, da eide jeg noe heftig. Og så gikk jeg hjem Det som virkelig suger, dog, er at jeg tror at Kathrine liker en anna fyr i klassen min. Han har til og med dame. (skjønner ikke K. sitt eget beste? ) bfisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det som virkelig suger, dog, er at jeg tror at Kathrine liker en anna fyr i klassen min. Han har til og med dame. (skjønner ikke K. sitt eget beste? ) bfisk Nei, nårtid har kvinnfolk noen gang gjort det? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Word! Word! Det er det mest fornuftige jeg har hørt denne uken. bfisk Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Jeg gråter. RBK-Benfica, 2-1. Sammenlagt: 2-2, men Benfica videre på bortemålsregel. HATER PORTUGISERE! EDIT: Er avstandsforelsket. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Tør liksom ikke si det til henne... Endret 3. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg gråter. RBK-Benfica, 2-1. Sammenlagt: 2-2, men Benfica videre på bortemålsregel. HATER PORTUGISERE! Bokmålsordboka TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA generalisere ~e´re v2 gi allmenn gyldighet; stille opp allmenne regler på grunnlag av enkelttilfeller en må være forsiktig med å g- . Nynorskordboka TILSLAGSORD ARTIKKEL FRÅ NYNORSKORDBOKA generalisere general|ise´re v2 (frå fr; av general-) lage allmenne reglar ut frå (få) einskildtilfelle; slutte frå det einskilde til det allmenne; allmenngjere ver varsam med å g- . ....tok du den? bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg