Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 OMG nå har forumet vært nede lenge, kjedet meg:/ Pakken er sendt , ned og hente den snart tror jeg... Kjøpte nye høretelefoner Koss Plugg inn eller noe, tror de er bedere enn de som fulgte med Mp3 spilleren hvertfall..:/ Sett Ken Park nå, sånn passe film..noen fine scener... Har matteprøve i morgen som jeg må øve på, skjønner ikke en drit:/ Men det går sikkert okey... Skal ned i byen etter på og handle litt.. Ellers er dettte en digg dag=) Idol i dag even..Grooove... Men Tudelu folkens.=) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vi fikk 6'er i aftenposten Lenke til kommentar
SilverKhan Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) når jeg så Ken Park så satt jeg bare å tenkte " Hva ******!?!"... jeje Endret 3. mars 2004 av SilverKhan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hehe, sant det var liksom ikke noen handling. 3 forksjellige personer 3 forksjellige handlinger:/ Han ene er joh ikke sammen med de andre i det hele tatt:/ Ekkel far han ene hadde, ville slått han.... Men men.. Fått kvise på hakken nå Nooo.. Men men.. *Stikke til byen* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Morn Forumet var nede idag, så jeg fikk ikke gjort noe før nå Blei ikke mye skole på meg idag, jeg var "syk" skjønner dere Syns det passet bra, for da fikk jeg bedre tid til å gjøre lekser (begynner å bli en stund siden sist). Men rakk jeg å gjøre leksene før klokka 2? Neida Så nå skal jeg skrive et kapittel i "Boka om meg sjølv" på nynorsk Og jeg som er så god i Nynorsk også da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 http://oslopuls.no/cityguides/nav/review.j...lture&id=744518 <- Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Dritbra Haltan! *spiser fiskegrateng med sitronsaus* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Spiller du der Haltan? Skal jeg fader meg komme og se på, visst jeg får litt penger.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Nopes, spiller ikke i år. Mulig jeg prøver neste år Drev med rekvisitter i år, jeg. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ######! Har blitt forkjøla Har brukt penger på fishermans friend i dag bare pga det. 12 kroner til noe helt nødvendige greier. Gud så kjedelig å være forkjøla, håper jeg slipper skolen i morra, er slappere enn en homofil gutt i jentedusjen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Da jeg våknet i dag, følte jeg med bedre enn tidligere. Så jeg er vel på bedringens vei! Enesten kjipe er at jeg har hatt ferie til nå. Skal på skolen igjen i morgen! hoster litt ennå og er litt tett, men ellers går det ok... god bedring til deg LoS Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 God bedring both *nynne til Phoenix - if i ever feel better* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Of så tidlig kl 5 er når man har stått opp tidlig:/ Jaja, kommet hjem fra byen nå...etter og ha ventet på de andre som kom 1 time for sent *ARG* så spiste vi Kina Mat..DiGz00r.. Så stakk jeg på posthuset..og leverte lappen..ja den hadde kommet, men ikke den ikke utlevert fordi de ikke hadde telt opp pakkene enda Jeg fikk visst lapp i morgen, ARG skal ned og klage etter på.. Men men,Nå skal jeg se "Bad Boys 2" Tudelu. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 I dag skal pc'en tas tilbake til grotta. Vil sitte der å chille i dag. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Eg har nettop spist T-Bone steik med bakt potet, salat og sjampignoner. Det var dritgodt, og eg er skikkelig mett. Faren min er Stuert, så han lagar sykt god mat! No sitter eg og koser meg foran PC´en, og skal snart spele el-gitar. Endret 3. mars 2004 av Køddleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg