Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Night.

Mamma har tidlig vakt i morgen altså ingen hjemme, jeg var borte sist Torsdag også.

Skal jeg skulke i morgen da?

Visst de kan finne det ut dropper jeg det...

Melding gjør ikke noe, men værre visst de merker at jeg har vært mye borte og ringer hjem:/.

Ville dere gjort da?

Hmm...

Lenke til kommentar

God aften, folkens.

 

I dag har vært en ny dag. Skolen bestod av to timer fransk, drittkjedelig. Tre timer matte, det var ok. Deretter kjørte vi en time eldre historie, og det slo alle rekorder i kjedelighet. Fytti grisen!

 

Kathrine var dog nydelig som alltid, og gjorde dagen litt lysere.

 

Dreit i å trene i dag, for første gang siden november. Det er ikke krise da, for det er bein-dag i dag, og bein er kanskje mitt beste område, så det går helt fint. Tok i stedet turen innom en kjøreskole og meldte min interesse for å få begynt på lappen... which is nice!

 

Etter en kjapp tur hjem dro jeg så på jobb. Andre gangen på tre måneder jeg fikk "prov", altså provisjon for dere uinvidde. Statsa mine leser VENN/2,25t/7, BEB/1t/3 og ADM/0,75. Endte på meget respektable 20% på LHL-venn og 21% på BEB. Bra prosent, men dårlig omsetning. Etter gamle dagers målestokk, en drittdag, etter nye tiders målestokk, helt konge for min del. Deilig med prov igjen! Dessuten ble prov for bokklubb kalde 2 justert opp, så jeg endte på ca ~140kr/t den siste timen. Ble vel en rundt 110kr/t i snitt i dag. En anna artig ting er at vi har fått et nytt klientsystem til PDen, bygget på det vi har nå. Det var litt uvant, men bygget rundt Infer (det gamle systemet), så det gikk helt fint å bruke det. Litt raskere dog. "Live" het det.

 

Noen ganger forbauser det meg at jeg gidder å skrive sånt, fordi dere sannsynligvis skjønner nada av det. Dette er altså telefonselger-lingo.

 

Men aaah.. Kathrine er så mæx nydelig at det drar heeelt av gårde! Jeg tror jeg seriøst begynner å få et crush på henne. Klarer ikke å slappe helt av og slacke naturlig når ho er rundt :love:

 

bfisk

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg får vel ta kvelden. I morra er det to timer gym, en time kjemi og to timer nynorskstilskrivingsomjegskullegjortpåmandag-norsktimer. Deretter får jeg stikke og knuse skuldrene mine litt, og så er det jobb igjen. Blir vel LHL-venn eller BEB igjen i morra. Håper på BEB.

 

Edit:

Nattasangen (til deg, DiMiles :) ): John Mayer - Your body is a wonderland.

... og nå skal jeg legge meg og tenke på Kathrine. Smooth :D

 

 

bfisk

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

:love:

 

God aften flken. Er blitt en stund siden sist post nå. Har hatt fri alt for lenge nå å har holdt meg mye unna PC'en også.

 

Tror jeg begynner å få en crush nå. i ei 18 år gammel jente... :ermm: er litt i yngste laget for meg siden hun er 5-6 år yngre enn meg. Men ting har bare s vidt begynt å rulle nå. Satt fart på lørdag...skal ut å spise til helgen :)

 

Men hva som skjer? Noe nytt....? skal lese litt tilbake i løpet av de neste dagene bare for å få litt inputs. Håper dere ikke har spamma for mye.

 

Men men skulle bare si hei. Har masse jobb nå, og skal vekke kokken klokken 5, wabby klokken 7 og en av mine samboere 10 over 7....føler meg som frøken ur jeg.

Lenke til kommentar
:love:

 

God aften flken. Er blitt en stund siden sist post nå. Har hatt fri alt for lenge nå å har holdt meg mye unna PC'en også.

 

Tror jeg begynner å få en crush nå. i ei 18 år gammel jente... :ermm: er litt i yngste laget for meg siden hun er 5-6 år yngre enn meg. Men ting har bare s vidt begynt å rulle nå. Satt fart på lørdag...skal ut å spise til helgen :)

 

Men hva som skjer? Noe nytt....? skal lese litt tilbake i løpet av de neste dagene bare for å få litt inputs. Håper dere ikke har spamma for mye.

 

Men men skulle bare si hei. Har masse jobb nå, og skal vekke kokken klokken 5, wabby klokken 7 og en av mine samboere 10 over 7....føler meg som frøken ur jeg.

Takk for at du vekte meg.

Var rene orkesteret! Du ringte 2 ganger, og jeg har 3 vekkeklokker som sang.

Fikk kavet meg opp til slutt, lur som jeg var så la jeg meg jo etter 03 engang om je gikke husker feil...

 

Var minus 6 grader idag og måtte skrape ruta *hat*. Fikk parkert i en bakke full av is så det kan bli spennende å se om jeg kommer meg ut uten å ta bilen nedenfor meg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...