fAight Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hehe, ja ble litt inspirert av ditt ...men bildet er faktisk ganske gammelt, fant det ved en slump... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 grattis med ny skjerm sparks Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Nikkor? Hvor bor du sa du?20 min unna sarpsborg? Bestilt fra microplex? Moss. Microplex yeap, sendt mail og spurt hvorfor det tar så lang tid JA, har de svart på den Nei:/ Endret 2. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Sendte mail til komplett.. For snart 2 uker sia.. :/ Hakke fått svar.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Weird, husket og sendt riktig lille sparks? Sendte feil en gang og ventet på svar, så fant jeg ut at jeg hadde sent til kjøpsavdelingen istendenfor (fikk ikke svar) Når jeg sendte riktig svarte på dagen, eller dagen etter=) Men men.. Damn sliten, sykklet fra den ene kanten på Moss til den andre på 10 min... Men jeg rakk det heldigvis, Sos rasisme var det i dag. Hadde stavanger dame som snakket, damn digg dialekt ass *digge* alt ender på E nesten =P *Drikke Sjokomelk Jaffa kjeks og hører på Sondre Lerche - Two Way Monologue (1).mp3 han er litt flink med gitaren da...* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Dro til grotta...pc'en min er ikke her og her sitter de å se anime... Bortkastet tur Jaja...kom meg nå bortifra gammlingne Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hehe. Lurer på en ting, har Wlan på den Stasjonære pc'en og den bærbare. Visst jeg har begge på, og den bærbare står og idler i en krok uten noen programmer åpne bare er logget på internett. Tar den automatisk båndbredde da? Syns det går litt sagte her nå:/(Den stasjonære) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hehe.Lurer på en ting, har Wlan på den Stasjonære pc'en og den bærbare. Visst jeg har begge på, og den bærbare står og idler i en krok uten noen programmer åpne bare er logget på internett. Tar den automatisk båndbredde da? Syns det går litt sagte her nå:/(Den stasjonære) Med mindre at du har noen progs som er connected eller skjekker for updates ol, så vil den ikke bruke mye båndbredde. Noen par pings for å skjekke at den forsatt er connected ja, men det er så minimalt at det kan ikke regnes som båndbredde-bruk. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ahh takk *ikke gidde og skru av likevell* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Endelig ferdig med et lass av Elektronikk-lekser :w00t: WEEEE!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ikke nevn ordet lekser engang Nå er det bare 3 dager til, da braker det løs http://home.online.no/~mbjaal/huleLAN!.GIF Så blir det LAN til helga, i kjelleren til en kamerat av meg. Dette blir ny personlig rekord Jeg får vell benytte annledningen til å filme "data bevegelsen" i Skien til skole projektet da. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kult! Var lan på skolen for ikke så lenge siden, men da hadde jeg den gammle pc'en så kunne ikke være med=( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg savner pc'en min. Tror jeg skal kreve den tilbake av brodern i morra. Er kipt å sitte i grotta uten egen pc Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 En ting jeg alltid lurer på når jeg leser postene dine b|real.. Hva er grotta? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Da svarer han les hele s03 Tenkte jeg skulle svare det ja, meneh, jeg kan ta det _en gang til_ Grotta er en kjeller av en kompis av meg som vi er hos. Dog han er i millitæret, men forreldrene til TRP vil at vi skal ha en plass å være, så vi er her selv om TRP er i millitæret Det er det internet, pc'er hele tiden, musikk, rollespill osv..og venner selvsagt. Mao, alt en ungdom med mine interesser kan ønske seg Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ah, nå har jeg formatert pc'n min Digg, så digg! Har ikke fått gjort noen av tingene som var på timeplan min i dag, bortsett fra 3 av tingene, kjipt, er fortsatt bomba inne på rommet mitt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hehe, skjermen min har rydda opp Tar så lita plass så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg