FpsStu Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Haltan: tenk slik: har du noen sinne hørt om gift par som ble sammen når de var 16år elns? ikke mange... Så du hadde sikkert gjort slutt med dama her anyways, fordi hun ikke er den rette, hun er bare en "fling", uansett hvor perfekt hun kan virke som. Vent... du finner sikkert den du er ment for! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Haltan: tenk slik: har du noen sinne hørt om gift par som ble sammen når de var 16år elns? ikke mange... Så du hadde sikkert gjort slutt med dama her anyways, fordi hun ikke er den rette, hun er bare en "fling", uansett hvor perfekt hun kan virke som. Vent... du finner sikkert den du er ment for! Du har et poeng der, men ordentlig kos å ha langvarig forhold. Hadde et forhold i 14 mnd jeg. Det var egentlig ganske kos. Men dobbelt så smertefullt når det tok slutt, da. :grine: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 king_m: ja det ahr jeg faktisk.. og likevel... Man kanke tenke sånn... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg prøver bare å unngå å tenke for mye på det..alt.. Greit? sorry, jeg leste ikke det som var skrevet på engelsk før jeg postet. du bør ikke begå selvmord, det er skikkelig egoistisk. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg prøver bare å unngå å tenke for mye på det..alt.. Greit? sorry, jeg leste ikke det som var skrevet på engelsk før jeg postet. du bør ikke begå selvmord, det er skikkelig egoistisk. Egoistisk? Når man vurderer å begå selvmord skal man ha hatt det jævlig vondt i laaaang tid først og ha tenkt ganske nøye igjennom saken. Egostisk handling kan det vel NEPPE kalles. Kanskje overdreven, ja. Men egoistisk, nei. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Selvmord er en feig og egoistisk løsning, da tenker du kun på deg selv. Det er alltid mange andre som bryr seg om deg, de får alle et ******. Du har famili, venner, kjente, kolegaer osv, alle de får det vondt på grunn av deg. Hvis man snakker med noen så kan alt løses Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 selvmord er idiotisk... ta livet sitt pga noen andre... det finnes bedre liv der ute, uansett hvem du er, hvor du kommer fra, hvilken kondisjon du er i nå, så er det alltid håp... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 OMFG OMFG! Gikk ned og sku lage meg et par digge brødskiver med brie, og jeg tar meg en bit og tygger litt. Kjenner/ hører at det knekker litt, og tenker ikke mer på det, så plutselig kjenner jeg en fryktelig smerte i kjeven. Greier ikke å lukke munnen, og må bare spytte ut biten jeg tygde, i fortvilelse. I starten hadde jeg problemer med å snakke, men nå holder det heldigivis på å gå over. Var fittevondt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nei, var noe kødd med kjeven. Natta. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Tydeligvis veldig lett og snakke om hvor egoistike folk meg selvmordstanker er og at dem "bare må snakke med noen" så vil alt ordne seg. :grine: Det er faktisk ikke så lett som det hørest ut som... Synst ikke folk som ikke har gått rundt med slike tanker skal uttale seg så alt for høyt. Men men... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Eg har noen arr eg. Hater å snakke om kjærlighet egentlig så eg skal ikke begynne. Føler med deg haltan. :grine: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Tydeligvis veldig lett og snakke om hvor egoistike folk meg selvmordstanker er og at dem "bare må snakke med noen" så vil alt ordne seg. :grine: Det er faktisk ikke så lett som det hørest ut som... Synst ikke folk som ikke har gått rundt med slike tanker skal uttale seg så alt for høyt. Men men... Alle har vell gått rundt med Selvmordstanker? Jeg har iallefall tenkt over tanken opptil flere ganger (seriøst) ,men det var da jeg var fullstendig knust og ikke hadde noen og prate med.. Ikke at jeg har noen og prate med nå heller ,men nå har jeg jo herdet et par år.. Jaja.. Vanskelig og være gutt og finne noen og prate med om problemene sine.. (Seriøst altså..) Føler meg så sinsykt deppa og tom idag.. Er mange grunner til det.. Føler meg helt på felgen. Får nesten lyst og grine her.. Kanskje fordi jeg sitter alene... Nei fyf... så deppa jeg er... *ønske noen og prate med* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Korfor er du så lei deg da? :grine: Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Tja... de fleste har vel muligens lekt med tanken en gang... Det er når den begynner og bli såpass frekvent at det begynner og påvirke resten av livet det begynner og bli skummelt..... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Korfor er du så lei deg da? :grine: Huff.. Jeg følte meg grei nok helt til jeg logget på nett idag.. Med en gang jeg gjorde det så fikk jeg en vondt følelse i magen og tårer i øynene.. *tørke vekk* Huff.. Vet hvor kjedelig det kan være på andre klage så jeg skal prøve og ikke klage mer idag.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Klaging og bibel lesning er det eneste som er kuli på kvelder som denne... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg tror jeg skal pakke meg den SKIKKELIG store tønna med snus jeg. (Snuser bare når jeg er alene for og slappe av og roe nervene) Dette kvalifiserer til en slik kveld. Da er det bare og finne en boks oppe i dette rotet. (Driver og rydder hyllene her , og dermed settes alt forran datamaskinen før det settes tilbake) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bibel lesing? lol Ontopic: Korfor fikk du en dårlig mage følelse? Let it all out man! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bibel lesing? lol Jah... begynnelsen er faktisk såpass stupid at den er morsom. Både i gamle testamentet og det nye... check it out... hehe. Read man, read!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg