danilovic Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvorfor kan ikke Ueland hente backupen av forumet og ta en klipp ut/lim inn SO2. Deretter stenge tråden? Jeg bare spør. Fordi yummy hater SO2? Ikke vet jeg. Jeg lurer på hvor mange som heter Adolf, som er født etter 1945, i verden i dag. Nå kom jeg på noe annet morsomt også: Jeg skal søke etter "adolf" på google, og se om jeg får noe annet enn Hitler-treff. Edit: Jeg fikk noen treff på Adolf Eichmann, og litt Adolf-art og sånn.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Nå kom jeg på noe annet morsomt også: Jeg skal søke etter "adolf" på google, og se om jeg får noe annet enn Hitler-treff. Det får du nok; "Adolfanerene" var jo et artig folkeslag som levde av jødianere rundt år 1940 f.kr. : Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 [hviske]Yummy virka overlykkelig når SO2 forsvant. Jeg ser ikke bort i fra at han faktisk kan ha slettet SO2 med vilje. [/hviske] Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Nisje Olm -> det er IKKE kult0r å habe der Hitl0r som avatar0rz Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det får du nok; "Adolfanerene" var jo et artig folkeslag som levde av jødianere rundt år 1940 f.kr. : Var ikke noe treff på dem på første siden iaffal. Men hvem var Adolf Eichmann? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 [hviske]Yummy virka overlykkelig når SO2 forsvant. Jeg ser ikke bort i fra at han faktisk kan ha slettet SO2 med vilje. [/hviske] [hviske] yummy hører deg hviske [/hviske] Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Men hvem var Adolf Eichmann? Aner ikke [hviske]Yummy virka overlykkelig når SO2 forsvant. Jeg ser ikke bort i fra at han faktisk kan ha slettet SO2 med vilje. [/hviske] Nei, han gjorde det med brunost : Svarte så trøtt jeg er, men det ser dere kanskje Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 *Ønske SO1 kunne bli reåpnet, med kun de gamle gode* Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 [hviske] yummy hører deg hviske [/hviske] [skrike]yummy er den siste i Norge som kunne tenke seg å lese SO[/skrike] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 ja det virker som du trives der Skulle ønske jeg hadde venner med slik familie Jeg mener det...adopterer de så skal jeg stille meg i kø *Ønske SO1 kunne bli reåpnet, med kun de gamle gode* Det hadde vært digg å fått SO1 åpnet igjen ja :grine: Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Adolf er et forbudt navn i Tyskland. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det kan jo hende at SO3 blir en virkelig opptur etterhvert da! Iallefall dersom alle ikke bare diskuterer hvor mye de savner SO! og SO2. Husk at kvaliteten på SO3 avgjøres av oss brukere. Så hvorfor ikke slå ett slag og være positive og skrive noen skikkelig meningsfulle og genuine innlegg som er så revolusjonerende at de som leser det bare får et helt annet syn på livet; kanskje fordi de/vi finner ut selve meningen med livet!!!! Ja, jeg tok kanskje litt av på slutten der, men dere skjønner kanskje likevel hva jeg mener....? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det noen som vet hvorfor post-count ikke fungerer? Den står bom fast. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det noen som vet hvorfor post-count ikke fungerer? Den står bom fast. Fordi vi er i Søppel/Off-Topic. Det slo meg nettopp at "Flode" nesten er "Adolf" baklengs... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det noen som vet hvorfor post-count ikke fungerer? Den står bom fast. Den står da ikke fast? Erm...jo, den gjør vist det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det noen som vet hvorfor post-count ikke fungerer? Den står bom fast. Fordi vi er i Søppel/Off-Topic. Det slo meg nettopp at "Flode" nesten er "Adolf" baklengs... Det ikke bare i off-topic post-counten har stoppet. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Forresten: funksjonen "Warn Level", hvordan funker denne? Jeg ser min dukker opp (Warn level 0%) når jeg poster. Er det slik at den bare vises for den brukeren som er logget på, eller er dette noe som blir offisielt-gjort? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er vel sånn at moderatorer kan sjekke hvor mye brukere er klaget på (de kan naturligvis se alle), og alle kan se sin egen. Ganske smart egentlig, har sett det som forslag flere ganger. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Bare du kan se den Kenny000... tror det er slik at moddisene kan advare deg og holde styr på advarsler osv. jorgenindahouse: spør i tilbakemeldinger du, ikke SO... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hadde tøff start på dagen i dag, i dobbel forstand... Skulle hente snøscooteren min, da det plutselig ble skikkelig vinter her. Vel, for og gjøre en lang historie kort, jeg kjørte meg fast 6 ganger på 1,5 time For de som ikke vet hvordan det er, så betyr det ganske enkelt at man må snu/dra løs en 3 meter lang gjenstand på 250 kilo, som er sluppet i 70 cm kram snø - med bare håndmakt, og på tom mage for mitt vedkommende... Men det er jo morsomt å kjøre da :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg