Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke Ueland hente backupen av forumet og ta en klipp ut/lim inn SO2. Deretter stenge tråden? Jeg bare spør.

Fordi yummy hater SO2? Ikke vet jeg.

Jeg lurer på hvor mange som heter Adolf, som er født etter 1945, i verden i dag.

Nå kom jeg på noe annet morsomt også: Jeg skal søke etter "adolf" på google, og se om jeg får noe annet enn Hitler-treff.

Edit: Jeg fikk noen treff på Adolf Eichmann, og litt Adolf-art og sånn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå kom jeg på noe annet morsomt også: Jeg skal søke etter "adolf" på google, og se om jeg får noe annet enn Hitler-treff.

Det får du nok; "Adolfanerene" var jo et artig folkeslag som levde av jødianere rundt år 1940 f.kr. :p:

Lenke til kommentar
Men hvem var Adolf Eichmann?

Aner ikke :shrug:

[hviske]Yummy virka overlykkelig når SO2 forsvant. Jeg ser ikke bort i fra at han faktisk kan ha slettet SO2 med vilje. [/hviske]

Nei, han gjorde det med brunost :p:

Svarte så trøtt jeg er, men det ser dere kanskje ;)

Lenke til kommentar

Det kan jo hende at SO3 blir en virkelig opptur etterhvert da!

Iallefall dersom alle ikke bare diskuterer hvor mye de savner SO! og SO2. Husk at kvaliteten på SO3 avgjøres av oss brukere.

Så hvorfor ikke slå ett slag og være positive og skrive noen skikkelig meningsfulle og genuine innlegg som er så revolusjonerende at de som leser det bare får et helt annet syn på livet; kanskje fordi de/vi finner ut selve meningen med livet!!!! :shrug:

Ja, jeg tok kanskje litt av på slutten der, men dere skjønner kanskje likevel hva jeg mener....?

Lenke til kommentar

Hadde tøff start på dagen i dag, i dobbel forstand... Skulle hente snøscooteren min, da det plutselig ble skikkelig vinter her. Vel, for og gjøre en lang historie kort, jeg kjørte meg fast 6 ganger på 1,5 time :roll: For de som ikke vet hvordan det er, så betyr det ganske enkelt at man må snu/dra løs en 3 meter lang gjenstand på 250 kilo, som er sluppet i 70 cm kram snø - med bare håndmakt, og på tom mage for mitt vedkommende...

Men det er jo morsomt å kjøre da :nice:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...