Jonki Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jonki: Du finner deg en anna jobb snart vet du. Keep it real, matey =) bfisk jeg håper det, jeg kan prøve de andre dyrebutikkene her i Arendal Endret 1. mars 2004 av Jonki Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Jonki: Du finner deg en anna jobb snart vet du. Keep it real, matey =) bfisk jeg håper det, jeg prøve de andre dyrebutikkene her i Arendal Indeed! Jeg tror jeg fortsetter på jobben frem mot sommeren, så slacker jeg i sommerferien, og finner meg en jobb til høsten igjen. Håper på et engasjement hos Arendal Lydsystemer. Jeg er jo den eneste han fyren kjenner, nesten, som har peil på bevegelig lys. Skal få en fot innafor om det lar seg gjøre! bfisk Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Jonki: Du finner deg en anna jobb snart vet du. Keep it real, matey =) bfisk jeg håper det, jeg prøve de andre dyrebutikkene her i Arendal Indeed! Jeg tror jeg fortsetter på jobben frem mot sommeren, så slacker jeg i sommerferien, og finner meg en jobb til høsten igjen. Håper på et engasjement hos Arendal Lydsystemer. Jeg er jo den eneste han fyren kjenner, nesten, som har peil på bevegelig lys. Skal få en fot innafor om det lar seg gjøre! bfisk bare spør han duden vel Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) bare spør han duden vel Jeg skal det, men jeg venter til jeg kan ut å kjøre litt igjen. Det å disponere fremkomstmiddel er en stor bonus. Jeg var jo oppe på ALS her før jul og hjalp han med å velge moving heads, og hjalp og patche en dimmer for han. Han har kjøpt inn 4 stk nå svjv. ALS har nå faktisk 4 hoder, trosse og et ******* trailerlass med konvensjonelt lys, så her gleder jeg meg til å utfolde meg! bfisk edit: hvis han har bruk for meg da. ALS skrur jo mest lyd, mens jeg skrur lys. Kan jo skru litt lyd også da, og jeg lærer, så det skulle gå fett nok, det Endret 1. mars 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) huffameg. http://mscon.net/amiga/mitt/gtrghr.wma jeg synger kan synge bedre men hva heter denne sangen? må ha den. fant det ut...men dere kan jo gjette. anuke - nobody's wife? EN VINNER!!! synd med jobben, jonki men det ordner seg vel. god natt folkens. forrige natt drømte jeg at jeg kjørte lambo countach i 300 kmt. håper jeg gjør det i natt og. Endret 1. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 God damn, Coldplay - The Scientist, den drar helt avgårde. I morra er det skole, og skole betyr Kathrine, og det, det er helt sinnsykt bra! Forøvrig vurderer jeg å lete frem senga og sjekke om det duger. bfisk Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Hehe, seems like your'e in love my good fish? Or wuuut? Hm. Jeg burde egentlig legge meg, jeg, men orker ikke enda. Har også matteinnføring til i morgen, men fant ut om den i dag, ettersom jeg var syk forrige time og da orker jeg ikke gjøre den. BURDE få utsettelse..Føler jeg faller litt ut... =/ Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Hehe, seems like your'e in love my good fish? Or wuuut? Nåh... in lov er vel å ta litt i. Det er jo så mange pene jenter som gjør det verdt å stå opp. Eller -- hmm. Kathrine, Karianne og Linn Beate, stort sett. Men Kathrine opp og Kathrine i mente -- "hun eer saa forbandet nydelig" bfisk Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Hehe, vet hvordan det er... Forbannet nydelig er et fine ord Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Har mye å finne på jeg (00:10:21) (@zed`) Ville i walle (00:10:24) (@Seico-) Ekstra Joker Nord (00:10:27) (@zed`) Har det gøy på en kannal med jokernord (00:10:30) (@zed`) Jeg er wille (00:10:43) (@Seico-) å i næste sending har vi ei nyre, ei 11år gammel jente, ett hus og ei hytte (00:10:59) (@Seico-) jeg vil være han mannen som sier reglan (00:11:11) (@zed`) Hehe (00:11:17) (@zed`) Men det er ferdig nå :/ (00:11:38) (@Seico-) å Wille, du fikk en lespejoker, hva velger du å gjøre nå? vil du skifte kjønn på tallan eller mobbe? (00:11:45) (@zed`) Jeg slikker lesbejokern (00:11:50) (@Seico-) ok (00:11:59) (@zed`) Hva skjer? (00:12:07) (@Seico-) men da sliker vi lesbejoker'n, oi, lesbejoker'n ble sur og tok fram en kukk (00:12:15) (hdb) lol (00:12:26) (@Seico-) hva vil du gjøre nå? anal-sæx eller kutte kuke av? (00:12:37) (@zed`) Åj (00:12:45) (@zed`) Jeg deepthroater kukken (00:13:05) (@zed`) Hva skjer? Sæd i toern? (00:13:08) (@Seico-) da gjør vi det.. oisann.... tallan ble kåte§ (00:13:16) (@zed`) Oi, jeg velger å ha sex med alle tallene (00:13:42) (@Seico-) alle tallan stiller seg i kø og du må betale for hvert tall du har sæx med (00:13:52) (@zed`) Oj oj, men æ hakke så my penger? (00:14:01) (@zed`) Kan jeg selge kroppen til femmern? (00:14:15) (@Seico-) tallan vil ikke ha dæ, de hente torpedo tallan sine (00:14:28) (@zed`) Ofaen, ehh (00:14:38) (@zed`) Jeg avvepner torpedo-tallene (00:14:57) (@Seico-) pga stygt ord på senning tar vi fra dæ stæmme bånde (00:15:21) —› highlight: (|king_m|@#hw.no) lewl! dama til tor! (00:15:22) (@zed`) *prate med røykedings* æ taaa teeebaakeee steemmeeebåånddeee (00:15:25) (@Seico-) hva velger du å gjøre nå? (00:15:44) (@Seico-) det går nåkk desverre ikke.. men du kan vinne tilbake stæmmebånnde... (00:15:49) (@zed`) Tja, ronker toern? (00:15:56) (@zed`) ronke toern? (00:15:59) (@Seico-) tallan du kan spille med er: 4 5 2 1 0 6 (00:16:11) (@Seico-) oi... der ble 2'n redd å gjømt sæ (00:16:20) (@Seico-) 4'n puler 5'n... (00:16:24) (@zed`) Åj, æ lokker han fra med rusbrus (00:16:28) (@zed`) Lokke toern fram (00:16:30) (@Seico-) så du kan enten ha gruppe-sæx eller spiltte, hva velger du? (00:16:39) (@zed`) Æ ha gruppesex (00:16:58) (hdb) Therapy - Diane (00:16:59) (hdb) lol (00:17:20) (@zed`) *vente spent* (00:17:35) (@Seico-) oi! dær fikk du mamma-joker'n! og hun er ikke bli, det va riktig synd Wille...så næste gang kain dere vinne ett hus, ei hytte, ei jente på 11år, ei nyre og ett stæemme-båmd! (00:17:54) (@zed`) Ånej (00:17:59) (@zed`) Mammajokern, hva ska æ gjør? BTW : Jenter er fint , da mener jeg ikke Seico, selv om hun også er hygglig med humoren på plass Endret 1. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Kan jo få fram igjen ting du har slettet så lenge det ikke er overskrevet av andre filer. Er klar over det. Har prøvd et slikt program før. Problemet var at det hadde en sperre på 1 MB eller så. Skulle man lure fram mer måtte man betale. Men hvis noen har tips om andre gode recovery programmer, så send gjerne en PM. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Og kvalitet = ? 'kan jeg være snowdog'ish her nå og gjette på pr0n?' Ja? Hva trodde du det var? Selvskrevne word-dokumenter? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 ****** ass, jeg er nesten 19 og har fått vannkopper.. Det klør som f..... Hva skal jeg gjøre? Digg det hadde vært å laste ned en patch og fjerne de... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 ****** ass, jeg er nesten 19 og har fått vannkopper.. Det klør som f..... Hva skal jeg gjøre? Digg det hadde vært å laste ned en patch og fjerne de... WALK IT OFF FFS! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 ****** ass, jeg er nesten 19 og har fått vannkopper.. Det klør som f..... Hva skal jeg gjøre? Digg det hadde vært å laste ned en patch og fjerne de... WALK IT OFF FFS! Walk it off ? Huff ******, jeg er stor og kraftig, tungt å gå ffs Nei, helt seirøst? Hjelper det ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Hehe nei det TROR eg ikke. Anyways eg vet at du ikke skal ut i solen. Eg fikk det når eg var 8år og måtte holde meg innendørs midt i sommeren. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Hehe nei det TROR eg ikke. Anyways eg vet at du ikke skal ut i solen. Eg fikk det når eg var 8år og måtte holde meg innendørs midt i sommeren. Argh, jaja.. Trodde jeg aldri skulle få det dritet, og ****** å det klør Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 VeXx, Prøv å ignorer det helt, ikke klø, bare ignorer at kroppen vil du skal klø. Før du legger deg tenker du at når du våkner er det borte, "its all being taken care off". Det trengs litt viljestyrke hvis det klør kraftig eller gjør veldig vondt, men jeg syntes det virker veldig bra Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Morn Stikkord for dagen - Muntlig (prøve) eksamen - Lese pensum før frokost - Bygge Shuttle for en venn - Formatere for en annen venn *poff* Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Morn Stikkord for dagen - Praksis for 3. klasse på Folkvang barneskole - Vente på lønning - Vente på mitt nye Abit IC7-G kort *promp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg