Peterman Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 HBO sender første episode av sesong 5 førskommende søndag fant jeg ut. Gleder meg som en unge. http://www.hbo.com/sopranos/?ntrack_para1=feat_sec1_title Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 http://stfd.net Heftige greier. bfisk Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 huffameg. http://mscon.net/amiga/mitt/gtrghr.wma jeg synger kan synge bedre men hva heter denne sangen? må ha den. fant det ut...men dere kan jo gjette. anuke - nobody's wife? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 http://stfd.net Genialt Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 http://stfd.net Genialt Vet er så rå den der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Vel, god natt people. Tar kvelden. Jeg kommer til å sovne forran pc'en hvis jeg forsetter dette. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Gjestefamilie = vertsfamilie. Sorry med jobben, Jonki. Slikt skjer, vøtt. Men du sier noe angående butikkjobbing - jeg har fean så mye mer lyst til å sitte i kassa på Rimi og slæææfe enn å sitte dønn konsentrert på telefonen hele tida. Quit whining, du er ikke telefonselger Og ellers i dag: dritt å begynne på skolen igjen. Møtte jo såklart Kathrine igjen, da. A reason to get up in the morning, er det ikke det man sier? ahpadt: Hvilke fag har du som gir det 7 tilleggspoeng? Kjemi hadde jeg vel tatt uansett - jeg synes det er et svært gøy fag, og lærern er feet, så det er jo greit nok bfisk Går nok ikke på Allmenn fag, men jeg forsket MYE (MYE!!) på dette forrige høst. Går på Elektro nå.. Men hvis jeg hadde gått på Allmenn så tror jeg ville tatt vekk kjemien og slengt inn fysikk istedet for. Endret 1. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Det var øøølll,det var alkohol det var sommer det var sooooooooool, og det var kjærlighet....*Digge* Natta ppl Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Neeeeeeeiiiii Oppdaget akkurat at jeg slettet over 15 GB med kvalitets-data som jeg trodde jeg hadde backup på - noe jeg altså ikke hadde... Det som gjør det surere en en vanlig krasj, er at jeg 1. slettet det selv og 2. alt var lastet ned på min egen ISDN-linje Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Og kvalitet = ? 'kan jeg være snowdog'ish her nå og gjette på pr0n?' Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Kan jo få fram igjen ting du har slettet så lenge det ikke er overskrevet av andre filer. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Gjestefamilie = vertsfamilie. Sorry med jobben, Jonki. Slikt skjer, vøtt. Men du sier noe angående butikkjobbing - jeg har fean så mye mer lyst til å sitte i kassa på Rimi og slæææfe enn å sitte dønn konsentrert på telefonen hele tida. Quit whining, du er ikke telefonselger Og ellers i dag: dritt å begynne på skolen igjen. Møtte jo såklart Kathrine igjen, da. A reason to get up in the morning, er det ikke det man sier? ahpadt: Hvilke fag har du som gir det 7 tilleggspoeng? Kjemi hadde jeg vel tatt uansett - jeg synes det er et svært gøy fag, og lærern er feet, så det er jo greit nok bfisk Går nok ikke på Allmenn fag, men jeg forsket MYE (MYE!!) på dette forrige høst. Går på Elektro nå.. Men hvis jeg hadde gått på Allmenn så tror jeg ville tatt vekk kjemien og slengt inn fysikk istedet for. Jeg skrev jo tidligere at jeg hadde tenkt å velge 3MX, 3FY og 3KJ. Å velge vekk kjemi er uaktuelt. Problemstillingen var om jeg skulle velge difflikninger i tillegg. Jeg tror jeg setter meg opp på det - det er ikke noe pes å hoppe av det senere, hvis jeg skulle ombestemme meg. bfisk Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Sorry vis jeg er litt noob, men hva er SO? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Les 1-20 sider så skjønner du det......... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Er det utseende på siden? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 nei huff nå tror jeg at jeg legger meg... skole i morra Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Gjestefamilie = vertsfamilie. Sorry med jobben, Jonki. Slikt skjer, vøtt. Men du sier noe angående butikkjobbing - jeg har fean så mye mer lyst til å sitte i kassa på Rimi og slæææfe enn å sitte dønn konsentrert på telefonen hele tida. Quit whining, du er ikke telefonselger Og ellers i dag: dritt å begynne på skolen igjen. Møtte jo såklart Kathrine igjen, da. A reason to get up in the morning, er det ikke det man sier? ahpadt: Hvilke fag har du som gir det 7 tilleggspoeng? Kjemi hadde jeg vel tatt uansett - jeg synes det er et svært gøy fag, og lærern er feet, så det er jo greit nok bfisk takker for støtten Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Er det utseende på siden? Det var nesten, men du traff ikke spikeren hundre prosent på hodet. I SO3 kan man prate om løst og fast, som en slags chat. Det vil si, småsnakk, prat og ting vi ønsker å lufte, uten at det trenger å være noe viktig, eller et problem, eller noe. Bare et henge-sted, liksom. Spam tolereres ikke. Dette skal være kvalitets-søppel. Jonki: Du finner deg en anna jobb snart vet du. Keep it real, matey =) bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg