Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjestefamilie = vertsfamilie.

 

Sorry med jobben, Jonki. Slikt skjer, vøtt. Men du sier noe angående butikkjobbing - jeg har fean så mye mer lyst til å sitte i kassa på Rimi og slæææfe enn å sitte dønn konsentrert på telefonen hele tida. Quit whining, du er ikke telefonselger :p

 

Og ellers i dag: dritt å begynne på skolen igjen. Møtte jo såklart Kathrine igjen, da. A reason to get up in the morning, er det ikke det man sier?

 

ahpadt: Hvilke fag har du som gir det 7 tilleggspoeng? Kjemi hadde jeg vel tatt uansett - jeg synes det er et svært gøy fag, og lærern er feet, så det er jo greit nok ;)

 

 

bfisk

Går nok ikke på Allmenn fag, men jeg forsket MYE (MYE!!) på dette forrige høst.

 

Går på Elektro nå.. :roll:

 

Men hvis jeg hadde gått på Allmenn så tror jeg ville tatt vekk kjemien og slengt inn fysikk istedet for.

 

:w00t:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Neeeeeeeiiiii Oppdaget akkurat at jeg slettet over 15 GB med kvalitets-data som jeg trodde jeg hadde backup på - noe jeg altså ikke hadde... Det som gjør det surere en en vanlig krasj, er at jeg 1. slettet det selv :roll: og 2. alt var lastet ned på min egen ISDN-linje :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjestefamilie = vertsfamilie.

 

Sorry med jobben, Jonki. Slikt skjer, vøtt. Men du sier noe angående butikkjobbing - jeg har fean så mye mer lyst til å sitte i kassa på Rimi og slæææfe enn å sitte dønn konsentrert på telefonen hele tida. Quit whining, du er ikke telefonselger :p

 

Og ellers i dag: dritt å begynne på skolen igjen. Møtte jo såklart Kathrine igjen, da. A reason to get up in the morning, er det ikke det man sier?

 

ahpadt: Hvilke fag har du som gir det 7 tilleggspoeng? Kjemi hadde jeg vel tatt uansett - jeg synes det er et svært gøy fag, og lærern er feet, så det er jo greit nok ;)

 

 

bfisk

Går nok ikke på Allmenn fag, men jeg forsket MYE (MYE!!) på dette forrige høst.

 

Går på Elektro nå.. :roll:

 

Men hvis jeg hadde gått på Allmenn så tror jeg ville tatt vekk kjemien og slengt inn fysikk istedet for.

 

:w00t:

Jeg skrev jo tidligere at jeg hadde tenkt å velge 3MX, 3FY og 3KJ. Å velge vekk kjemi er uaktuelt. Problemstillingen var om jeg skulle velge difflikninger i tillegg. Jeg tror jeg setter meg opp på det - det er ikke noe pes å hoppe av det senere, hvis jeg skulle ombestemme meg.

 

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gjestefamilie = vertsfamilie.

 

Sorry med jobben, Jonki. Slikt skjer, vøtt. Men du sier noe angående butikkjobbing - jeg har fean så mye mer lyst til å sitte i kassa på Rimi og slæææfe enn å sitte dønn konsentrert på telefonen hele tida. Quit whining, du er ikke telefonselger :p

 

Og ellers i dag: dritt å begynne på skolen igjen. Møtte jo såklart Kathrine igjen, da. A reason to get up in the morning, er det ikke det man sier?

 

ahpadt: Hvilke fag har du som gir det 7 tilleggspoeng? Kjemi hadde jeg vel tatt uansett - jeg synes det er et svært gøy fag, og lærern er feet, så det er jo greit nok ;)

 

 

bfisk

takker for støtten

Lenke til kommentar
Er det utseende på siden?

Det var nesten, men du traff ikke spikeren hundre prosent på hodet. I SO3 kan man prate om løst og fast, som en slags chat. Det vil si, småsnakk, prat og ting vi ønsker å lufte, uten at det trenger å være noe viktig, eller et problem, eller noe. Bare et henge-sted, liksom. Spam tolereres ikke. Dette skal være kvalitets-søppel.

 

Jonki: Du finner deg en anna jobb snart vet du. Keep it real, matey =)

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...