Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

vell, ja...

 

Men trur du disken er ødlagt?

 

Shuttle'n lager nok litt for mye varme for de stakkars diskene, har ikke målt nå...Men jeg vet de er langt over 40 Grader!

 

Jeg må få gjort noe med kjølinga, vurderer å lage en slags jalla løsning med en 120mm vifte jeg har her....

 

Neste gang jeg skal bygge pc så skal jeg prioritere RAID og speiling, gjett om!

Hehe.. Jeg har hatt 2disker i Shuttelen min og de lå på 50c over lang tid og det gikk bra.. Men du.. ta litt kjølepasta mellom disken og selve hardiskrammen.. da synker temp en god del

 

har aldri hatt diskkrash selv :D Passer godt på diskene mine. Fysisk iallefall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ble ikke noe jobb på meg nei, 2 stk hadde allerede fått plassene :no: jeg ser ikke noe lyst på andre jobber her i Arendal heller, ufattlelig kjedelig jobbeby. enten så er det en eller matbutikk, avisjevlabud eller mcdonalds kassemann! Yeah! ******* forbanna gøy :ermm::thumbdown:

Lenke til kommentar

Kom bare på noe... Når vi var i kr.sand i helga så fikk vi en go'hilsen på radioen

 

Jeg vil hilse til Bjørn og gjengen. Dere er overtøffe, kos dere i Kristiansand. kos kos

 

Vi satt å drakk i bilen og hørte på radio'n på vei ned og så snakket jeg med en Buddy på Samsen og så måtte jeg bare ha en hilsen :D

Lenke til kommentar

Kunne noen tysk genier svart meg på hva dette betyr?

 

Schreiben Sie anhand dieses Testes eine Liste von Ratschlägen für Jugendliche, die sich in einer ausländischen Gestfamilie gut zurecht finden wollen.

 

 

 

 

Jeg trur det er sån ca dette:

 

Skriv en liste med råd til unge mennesker som vil bo i en fremed gjestefamilie.

Lenke til kommentar
Kunne noen tysk genier svart meg på hva dette betyr?

 

Schreiben Sie anhand dieses Testes eine Liste von Ratschlägen für Jugendliche, die sich in einer ausländischen Gestfamilie gut zurecht finden wollen.

 

 

 

 

Jeg trur det er sån ca dette:

 

Skriv en liste med råd til unge mennesker som vil bo i en fremed gjestefamilie.

Skriv en liste med forslag basert på ungdommer som ønsker å finne seg tilrette hos en utenlandsk gjestefamilie.

 

 

Sånn ca... vet det finnes et bedre ord på gjestefamilie, men kommer ikke på dette i farta....

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på: jeg må velge fag til neste år nå. På grunnkurs hadde jeg standard pakke med fransk B og spansk C, til sammen 34t/u. I år har jeg fellesfag + fransk 2FRB, 2MX, 2FY og 2KJ, til sammen 31t/u.

For å oppnå studiekompetanse trenger jeg da minimun 25t/u til neste år, på VKII altså.

 

Jeg har bestemt meg for å fullføre løpet med 3MX, 3FY og 3KJ. Da er vi oppe i 29t/u, og den er bankers. Jeg vil få maks uttelling av poeng, 7 tilleggspoeng her. Det er bra.

 

Spørsmålet mitt er da, skal jeg velge noe MER i tillegg til dette? Det eneste jeg lurer på å ta er valgfaget Diff.likninger. Det er et to-timers valgfag som blir lagt parallellt med 2MX, og skal visstnok være til mye hjelp.

 

5 eller 7 timer matte i uka? Hva synes dere? Er det verdt å ta det, eller skal jeg la vær?

 

bfisk

Tror ikke det er så mye vits med noe mer enn det du har nevnt som bankers.

Med disse valgfagene og et pent snitt kan du virkelig gjøre mye etter VGS..

 

ahpadt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...