Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

*Sitter å fryder seg over tanken om å nuke Tyskland*

 

Jeg er sikker på at de snakker tysk i helvet,te. Det er et fae,ns språk.

 

 

 

Sitter med en gledesdreper av værste klasse her... en tysk eksamens opg. som skal innleveras. Er den værste av de vi har hat i år. Har ikke peil på hva det står her. Tyskere skulle brent på et kors, opp ned. Jeg kommer til å gå i ekstase i hele sommer om jeg klarer å kjempe i land en toer i dette dritt faget. Værste er at jeg ikke får no vitnemål om jeg stryker i dette ubrukelige satanss språk.

 

 

 

 

Hadde jeg hatt en knapp som det Bush i mytene har, ja da hadde jeg brukt den, og det mot tyskland. Jeg hadde bomba tyskland sønder og sammen. De er noen Forpulte Tysktalende egoistiske overlegende Hitler rævslikkere av noen nazi svin.

Jeg HATER tysk.

 

 

 

 

 

 

Tysk kan brenne i Helve*te!!!!!!

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for at man er så saklig da!

 

Bare fordi du ikke gjør jobben din med skolearbeidet så skal tyskland brenne?

Om det er noen som skal brenne så er det slike som deg (No offence)

Jeg gjør jobben min, jeg jobber like bra med alle fag, og det er bare de bedritene språkfaga jeg sliter med. Alle andre fag går som fot i hose, med andre ord, de er forholdvis lette. 3fy, 3kj og 3mx går greit, og alle de andre fage også, men ikke språk faga.

 

Jeg hater språkfag generelt, de får meg i dårlig humør, spesielt Tysk.

 

 

 

Hater å ha dyseleksi

Hater språk

Hater sitte 6+++ timer med noe jeg ikke har peil på

Hater å være i dårlig humør

 

Og alt dette hatet, det kommer av Tysk. Burn in helll tysk, burn, burn now. ahh BURN. Eller så kan det også komme av dyseleksi da.

 

 

 

 

 

Blir ofte usakelig når jeg er i dette humøret, så jeg må bare si en gang til.

 

¤¤¤ Fjerner det som vi allerede har fått med oss og som vi ikke trenger å lese en gang til i stor rød font. B|Real ¤¤¤

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ der ødela jeg skjermkortet mitt :no:

Ble så irritert over at det bråkte så *******, så bare reiv og viften og satte på litt goop og en kjøleribbe...

Men det festet seg seff ikke, så tok litt superlim av ren frustrasjon og da ble den joh herpa:/

eid1.JPG

eid2.JPG

 

Edit: Weee fikk det til og starte igjen :D

Nå er det middag btw, Tudelu.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ der ødela jeg skjermkortet mitt :no:

Ble så irritert over at det bråkte så *******, så bare reiv og viften og satte på litt goop og en kjøleribbe...

Men det festet seg seff ikke, så tok litt superlim av ren frustrasjon og da ble den joh herpa:/

http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/eid1.JPG

http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/eid2.JPG

 

Edit: Weee fikk det til og starte igjen :D

Nå er det middag btw, Tudelu.

LOL2k

 

 

¤¤¤ IKKE quote sånne bilder B|Real ¤¤¤

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Tysk er digzor da... *høre på Rammstein* \m/ :devil: \m/
Wickeln und Flähchen geben hatte Jockisch schon bei seinem Neffen geütbt, so dass es mit den einjährigen Zwillingsmädchen kein Schwierigkeiten gab. Der Umgang mit den drei ältern Jungen war da schon anstrengender. "Immer wieder musste ich für mich klären, inwiefern ich mich in die Erziehung der Eltern einmische". So wies er die Jungen immer wieder darauf hin, dass er keine Lust hatte, neben Klo putzen und Wäsche waschen auch noch die in die Ecke geworfenen Schuhe und Klamotten wegzuäumen. Die meisten Problemegab es anfangs mit der sprache. J. lachte an Stellen, wo alle lachten - obwohl er nichts verstanden hatte. Selbst die einfachsten Sätze wie "Habt ihr euch die Zähne geputzt?" musste er aus dem Wörterbuch zusammen suchen. Zweimal pro Woche paukte er deshalb - als einziger Mann unter 25 Au-pair- Mädchen - in einer Sprachule Französisch

 

Sjønte ikke en drit av det, så jeg skreiv det inn i bable fish. Er et lite utdrag fra en tekst som er på eksamensarket. Lurer på hvordan det skal gå om jeg kommer opp i eksamen, da har jeg bare en ordbok. Kommer til å bruke hele tia på å slå opp i den jeg. Rekker vel ikke bli ferdig med første opg. en gang.

 

 

 

 

 

EDIT: Det er en oppgave som går utpå forståelse av tekst jeg surrer med nå. Skal skrive dette forkorte og slik at en venn kan syntes det er interesant.

 

 

Sitat fra deler av min besvarelse:

Videre er det noe fakte om Au-pair unger som du sikker ikke intereserer deg i, og derfor sier jeg ikke noe om det.

 

 

mer sitat:

Dave passer de fem ungene, og det står en del om hva han må gjøre når han passer dem. Det er ganske mye. Det er såpas uinteresant, så jeg gidder ikke kjede deg med de uviktige faktaenne der.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar

Ting er rart...jeg satte meg i bilen i fra sigerfjorden og fikk den følelsen av et eller annet i dag kommer til å gå galt. Jeg sa det til Bang at jeg følte noe slikt kom til å skje. Så kommer vi ved krysset opp til hovedveien ved ESSO sigerfjorden og jeg ser ikke en bil som kommer fra venstre og var akkurat tatt i gang da bang roper stopp. Hadde ikke bang vært der for å stoppe meg så hadde jeg fan meg crashet med den bilen. Psycho...Bang avverget hele greia...han grep liksom inn i skjebenen min elns :p

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
og der var akvariene rensa, fiska har fått mat og gammelt vann har blitt bytta ut med nytt vann. Også gjenstår det bare å få den jobben på dyrebutikken imorra, jeg er veldig spent åssen det vil gå  :)

Good Luck, Jonki!

 

Jeg ønsker meg også ny jobb...

 

Jonki says:
la oss so3 ****** litt
beeeeefisk? says:
jeg gjør j odet

 

;)

 

bfisk

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på: jeg må velge fag til neste år nå. På grunnkurs hadde jeg standard pakke med fransk B og spansk C, til sammen 34t/u. I år har jeg fellesfag + fransk 2FRB, 2MX, 2FY og 2KJ, til sammen 31t/u.

For å oppnå studiekompetanse trenger jeg da minimun 25t/u til neste år, på VKII altså.

 

Jeg har bestemt meg for å fullføre løpet med 3MX, 3FY og 3KJ. Da er vi oppe i 29t/u, og den er bankers. Jeg vil få maks uttelling av poeng, 7 tilleggspoeng her. Det er bra.

 

Spørsmålet mitt er da, skal jeg velge noe MER i tillegg til dette? Det eneste jeg lurer på å ta er valgfaget Diff.likninger. Det er et to-timers valgfag som blir lagt parallellt med 2MX, og skal visstnok være til mye hjelp.

 

5 eller 7 timer matte i uka? Hva synes dere? Er det verdt å ta det, eller skal jeg la vær?

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...