Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen!

 

Kort referat av gårsdagen:

 

Vors hos en kamerat, kjempeknall. Bare bra folk, vi mekka kinamat og spise og drakk og koste oss. Richard (meg, altså) ble sendt ned på dataen for å finne noen busstider og henge litt i SO3. Nettbuss sine sider viste seg å ikke være oppdaterte, noe som førte til at vi sto ute i kulda og frøys ræva av oss i en time før det kom noen buss. Denne gikk da heller ikke helt dit vi skulle, men skitt au, vi kom litt nærmere. I byen fikk vi tak i en taxi som kunne kjøre oss til festen for 200,-. Etter å ha kjørt med den i 2 min, ringer en kamerat og vil kjøre oss for 100. Vi blir satt av av taxien og betaler minstetaksen, kr 84. Vi kommer oss deretter til festen.

 

Masse kjentfolk der, men litt redneck-opplegg. Morsomste var da alle ble kasta ut, og 150 folk prøvde å klemme seg inn i én buss. Det gikk, utrolig nok. En fyr prøvde å kødde med busssjåføren, men bussjåføren gikk resolutt til verks og kasta (!) fyren ut av bussen, i ordets rette betydning. Rednecken ville sloss, men det ville ikke bussmannen, og han kjørte da sin vei. Rednecken ble stående igjen alene :p

 

Byen var okei, men det som skjer er at fean meg ingen andre enn meg omtrent kommer inn noen steder. Møtte dog Kathrine opptil flere ganger, fikk lurt henne inn på Fisher, og satt å prata med ho og holdt rundt ho, which is nice. Fulgte henne til bussen hennes, gav henne jakka mi fordi ho frøys osv osv. Fikk en goood, lang klem, nothing more, tho, men det var jo bra uansett.

 

Heim på bussen, la meg til å sove, og er ikke veldig fyllesjuk i dag egentlig.

 

bfisk

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til sommeren.

For da tjener jeg penger på plen klipping :p

Da vil jeg kjøpe meg en slik som jeg kan feste i bilen og på sykkelen.

Så tar jeg med meg headsettet mitt, og vips så har jeg en rå film opplevelse på vei til Rema osv ;)

Den var seriøst el fedo! Såntno hadde vært kjekt å ha hvis jeg hadde hatt noen DVDer ;)

 

bfisk

Lenke til kommentar
Los: denne 71_71.gif var jo heller teit spør du meg. "Jeg vet ikke" var ikke akkurat det første som slo meg da jeg så den. Ser mer ut som om han prøver å slikke seg i nesen (bortsett fra at han ikke har noen tunge)..

 

Hum..hvorfor gidder jeg å diskutere et emoticon egentlig? :blink:

Den ble redigert inn i mellomtiden mellom jeg leste fra toppen av siden til jeg siterte det, det var en annen der i stad, gadd bare ikke rette opp posten min.

 

emoticons er kult å snakke om :cry:

 

VeXx: i know that feeling :angry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...