zed Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Når vi er inne på musikk Daft Punk, oje Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg skal ikke akkurat si at jeg er den personen med mest innføring i hva metal egentlig er, men det ligger dog rundt der et sted, har drukket litt for mye til å uttale meg om musikk nå ihvertfall WinAMP status: [Red Hot Chili Peppers - Californication] Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Nikkor, avbestill.. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=8659 mine.. se på erfaringer.. de r0x Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Når du nevner det VeXx så tror jeg neste du har helt rett, jeg er bare for dum til å tenke ut ting nå og da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det som går ann å høre på innen metal er:Linkin park == "gjennomført metal"; Red hot chillipeppers == "gjennomført tekst og sammensetning av trommer og gitar"; Og bjørn rosenstrøm pga artige tekster, og remixene, de vanlig er det så dårlig fart i Ellers går det på eminem sine gjennomførte sanger, og litt dance/trance. Club musikk er så dødens enformig med denm club bassen Men, musikk kan ikke diskuteres, det blir som amd VS intel! edit: @nikkor: når ble RCHP metal? og linkin park er ikke bra gjennomført metal. basta. ler alltid av avataren din jonki Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Haha, /me blir henta hjemme med mt5 og skal bli kjørt litt over en mil med en stakkars mt5 Dette blir spennede Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ta noen fler bilder av bikkja di da snøhund Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det som går ann å høre på innen metal er: Nå ble jeg spent. Linkin park == "gjennomført metal"; Linkin Park er og blir whinemetal. Hverken gjennomført eller bra. Red hot chillipeppers Absolutt ikke metal. Finnes ikke metal-elementer engang her. "gjennomført tekst og sammensetning av trommer og gitar"; Ljeker vi at vi har pejlingj? Og bjørn rosenstrøm pga artige tekster, og remixene, de vanlig er det så dårlig fart i METAL? Ellers går det på eminem sine gjennomførte sanger, og litt dance/trance. Nylig lært ordet "gjennomført" ? Club musikk er så dødens enformig med denm club bassen Amen. Men, musikk kan ikke diskuteres, det blir som amd VS intel! Jo, det kan det. Jeg har rett, alle andre har feil. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 http://home.no.net/svaking/Wank/laanemorte.../crt.og.lcd.JPG Pulten min atm.. =) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Og hva så om han leker at han har peiling? Cardigans er heftig black-metal... neida *høre på the cardigans - communication* så SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKT chill sang Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 22/03/2000 ? Vet.. Klokken på kameraet er ikke helt i orden. Skal fjerne datostempling. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 http://home.no.net/svaking/Wank/laanemortencam/rot.JPG Litt av rotet på rommet mitt.. Video kommer =) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Video kommer Jippi. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) HalTan: as i said before, for my excuse is; i have been drinkin to much alcohol! =) Endret 28. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 lyst til å bytte avatar jeg og...men avartaren skiller seg litt ut så jeg er gjennkjennelig. har kommet en ny amiga. www.amiga.com nei, tilbake til treningen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Video av rot, jippi! Noe nytt og nyskapende. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) gone Endret 28. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg