Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sparks : for noen No-Name produkter, den syltynne der tok kaka.. En venn av meg liker å henge på netthandelen når vi er på skolen, han er raddis og er like fattig som en afrikaner på nordpolen.. Ga bud på ei hytte på 19600 (stor hytte, 105kvadratmeter) og vant den :D

 

Læreren måtte stresse evigheter på telefon og mail for å si at det var et uhell :laugh:

Lenke til kommentar

Ah! Der var kveldens første pils spretta. Er på vors nå, venter på at maten skal vi ferdig. De mekker kinamat - ikke helt overbevisende med kjøttdeig og plaine ingredienser, men blir det godt, så gir jeg søren. Etter et par øl til gir jeg sikkert søren uansett :p

 

 

bfisk

 

Edit: møkkasensur!

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
rob|n og dan1el : ikke PRØV på spam i SO3 engang, da ryker dere på huet og ræva ut herfra. Concider yourself warned.

LOL

Trokke den var helt strategisk. Dette er et forum, og her oppfører vi oss. Å oppføre seg vil si å vise vanlig folkeskikk og netikette, å følge retningslinjene for forumet, og høre på moderatorene. Adawen er en av sistnevnte, forøvrig.

 

Det som er greia er at fordi om dette er SO3 i Søppel-delen av forumet, skal det være en viss kvalitet på det som skrives, er dere ikke enige?

 

bfisk

Lenke til kommentar
Nikkor, hvilken Duron er det?

1,6.

MIUHB 0347WPMW / DHD1600DLV1C

Elns.

 

URG nå har mamma skrudd opp tv'en bare fordi jeg hater det :angry:

Jeg greide i tillegg nesten og brekke lille tåen hennes i døren :roll:

Men men, seriøs internett side det der ja :p

 

Leter etter noen høytallere til pc'en til 500kr Max.., tips? :)

Lenke til kommentar
hva koster det å leie en 50kvm stor leilighet i sandvika?  Eller en annen plass om er fint, men jeg kan kjøre til jobb på en 5-10min.

Hvis du bygger deg en liten iglo på nordpolen, og kjøper en atomrakett så funker det fint (med henhold til 5-10min på jobb). Husk å fikse landingsplass også ;)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...