Wabby Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Og der hoppet jeg i køya. Kylling .. Her har alt en tatt kvelden.. jeg bare rører rundt og en annen har parkert med headsett'et... Noen som har sett noe spess til Term i det siste btw ??? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Vinterferie here i COME :w00t: Neste stopp: Bergen Buss-stasjon <--- 9 timer ---> Lillehammer :!: Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Savner term jeg Men nå er det jobb om 40 min, tar bussen og kommer 24 min fortidlig på jobb Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Bra du redigerte vekk bildet av død katt på kjæledyr tråden B|Real!!! Håper du ga han MASSE advarsler! Hater folk som gleder seg over andres død, nedgang, lidelse. Vel...skjønner ialefall ikke hva de tenker på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Vel, fyren fikk en 14-dagers ferie. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 God dag Nå ser det ut som om skjermkortet mitt har tatt knekken, endelig Så da er retur sendt til godkjenning. Kortet viser gule striper over skjermen, det er digg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 God morgen folkens. Arggh igår var eg på en 2 timer lang tur på fjellet og pga den er eg syk idag. Er ikke så dårlig som igår kveld men så er det fest idag og eg er blakk og hunden er ikke blitt vendt å være alene. Arrggh! Blir en møkka dag idag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 God morgen folkens. Arggh igår var eg på en 2 timer lang tur på fjellet og pga den er eg syk idag. Er ikke så dårlig som igår kveld men så er det fest idag og eg er blakk og hunden er ikke blitt vendt å være alene. Arrggh! Blir en møkka dag idag. Hvordan venner man en hund egentlig til å være alene? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ved å gå fra den i 5min. så 10min, 20min så 1 time osv....Skal begynne denne uken. Han begynner å klynke og pipe bare eg går og dusjer mens han står utenfor. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 AAAH! Har nettopp gått opp for meg at det er skole igjen til mandagen! [panic mode ON] Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 AAAH! Har nettopp gått opp for meg at det er skole igjen til mandagen! [panic mode ON] Samme her.. Har kjøpt meg DVD-film som jeg skal kose meg med i kveld da, sammen med taco. Star Wars Episode II: Attack Of The Clones.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Tror jeg slenger med nedpå her nå og ser "The Italian Job". Har sett den før, men digger den så mye at jeg tar å ser den en gang til Surround nå vell og merke Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 AAAH! Har nettopp gått opp for meg at det er skole igjen til mandagen! [panic mode ON] Samme her! Eek Da sprang jeg på Lefdal for å kjøpe filmer jeg skal se i dag og i morgen (hvis jeg rekker det). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Tror jeg skal se resten av Stanly Kubriks "Lolita" Men, her var ikke no headset som fungerte så blir vel bare sittende her.. Endret 28. februar 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 AAAH! Har nettopp gått opp for meg at det er skole igjen til mandagen! [panic mode ON] Samme her.. Har kjøpt meg DVD-film som jeg skal kose meg med i kveld da, sammen med taco. Star Wars Episode II: Attack Of The Clones.. Mmmm.... meg og meg og starwars ruler det meste! *spiller KotOR* Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 I dag er planen nokså klar: Først skal jeg til en kamerat og vorse og mekke god mat sammen med et par andre, og så blir det tidenes fest. Det kommer til å dra heeeelt av gårde! Joho! En tredje, utenforstående kamerat, med andre planer, kommer snart, og så skal vi stikke og kjøpe øl, tenker jeg. I dag har jeg også barbert meg og sånt, og jeg føler meg råsexy bfisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 I dag har jeg også barbert meg og sånt, og jeg føler meg råsexy Forrandring fryder? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Da sprang jeg på Lefdal for å kjøpe filmer jeg skal se i dag og i morgen (hvis jeg rekker det). Det ble Band of Brothers Da stakk jeg for å se band of brothers Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 denne uka har jeg vært rene kjøp-mannen; har solgt unna: 2 stk hk 2stk. rambrikker 1stk. cpu 1stk. skjermkort 1stk. brenner 1stk. se t68i (...just letting you know ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg