Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Går det an å være generelt forelsket i det kvinnelige kjønn? <- det inkluderer å være forelska i Moskva-Marit, Siv Jensen og Ingrid Espelif Hovig. :|

Hmm. Hva hvis man lar d(x) være en definisjonsmenge som ikke inkluderer overnevnte, Nina i klassen min, ho råschtøgge gymlæreren på skolen eller en ekkel dame som er på bussen hele tiden, kan man da være forelsket i d(x)?

 

bfisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe... jeg begynner å bli god og trøtt nå. Jeg skal ha imaginær, selvassistert cybersex med deg når jeg legger meg, SD! I morra (i dag!) er det fest på gang! 2 kamerater + en anna fyr som feirer 18-årsdagene sine. Weehoo!

 

bfis

 

edit: upon reviewing this post, i have found myself bravely challenging my own grossness. "Imaginær, selvassistert cybersex." Wtf? Jeg køyer. Over og ut!

 

beeee....zzz...ee...zZZzZzz..... (orka ikke den der :p )

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Mest psyco tingen som har skjedd med meg på lenge.

Går bort til pc'en for å kake i askebegeret og så snur jeg meg og så vet jeg fan hva som skjedde, men jeg mistet balansen på en eller annen måte og datt baklengs og så snudde jeg meg på en eller annen måte og ungikk akkurat og daske hode i kabinettet.

Psyco altså...jeg merket ikke en gang at jeg datt før jeg så og si helt nede med gulvet.

Lenke til kommentar
Mest psyco tingen som har skjedd med meg på lenge.

Går bort til pc'en for å kake i askebegeret og så snur jeg meg og så vet jeg fan hva som skjedde, men jeg mistet balansen på en eller annen måte og datt baklengs og så snudde jeg meg på en eller annen måte og ungikk akkurat og daske hode i kabinettet.

Psyco altså...jeg merket ikke en gang at jeg datt før jeg så og si helt nede med gulvet.

:laugh:

 

På tide å hoppe i loppekassa kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...