bfisk Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Går det an å være generelt forelsket i det kvinnelige kjønn? <- det inkluderer å være forelska i Moskva-Marit, Siv Jensen og Ingrid Espelif Hovig. :| Hmm. Hva hvis man lar d(x) være en definisjonsmenge som ikke inkluderer overnevnte, Nina i klassen min, ho råschtøgge gymlæreren på skolen eller en ekkel dame som er på bussen hele tiden, kan man da være forelsket i d(x)? bfisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Ah....jeg blir cyber på meg Edit: Sitter å hører på The Mars Voltan. "er som å høre ei blanding av bjørk og radiohead" for å sittere noen Endret 28. februar 2004 av B|Real Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Ah....jeg blir cyber på meg Ammagaawd, jejejje, kom du ? Var det godt for deg og? Skal vi møtes? Bilde plz? *kooz* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Nei, jeg trenger litt mere hjelp en som så Og ser du ikke bilde såeh... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Hehe... jeg begynner å bli god og trøtt nå. Jeg skal ha imaginær, selvassistert cybersex med deg når jeg legger meg, SD! I morra (i dag!) er det fest på gang! 2 kamerater + en anna fyr som feirer 18-årsdagene sine. Weehoo! bfis edit: upon reviewing this post, i have found myself bravely challenging my own grossness. "Imaginær, selvassistert cybersex." Wtf? Jeg køyer. Over og ut! beeee....zzz...ee...zZZzZzz..... (orka ikke den der ) Endret 28. februar 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Heite saker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Heite saker. Ja du skulle ha sett loggen Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 come on, Rick! I'm ready Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Heite saker. Ja du skulle ha sett loggen bi-fisk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Heite saker. Ja du skulle ha sett loggen bi-fisk? Ohyeah baby Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Heite saker. Ja du skulle ha sett loggen bi-fisk? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Hm, rart. Det er nok ikke bare du som tenker de tankene bfisk. =/ Bitey... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Nå er det film, først United, så midtsommer... Den ser litt skummel ut Jaja.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 united var vittig! så den idag Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Hehe ja Sett den før men like morsom i dag... Han treneren og den lillegutten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Mest psyco tingen som har skjedd med meg på lenge. Går bort til pc'en for å kake i askebegeret og så snur jeg meg og så vet jeg fan hva som skjedde, men jeg mistet balansen på en eller annen måte og datt baklengs og så snudde jeg meg på en eller annen måte og ungikk akkurat og daske hode i kabinettet. Psyco altså...jeg merket ikke en gang at jeg datt før jeg så og si helt nede med gulvet. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Mest psyco tingen som har skjedd med meg på lenge.Går bort til pc'en for å kake i askebegeret og så snur jeg meg og så vet jeg fan hva som skjedde, men jeg mistet balansen på en eller annen måte og datt baklengs og så snudde jeg meg på en eller annen måte og ungikk akkurat og daske hode i kabinettet. Psyco altså...jeg merket ikke en gang at jeg datt før jeg så og si helt nede med gulvet. På tide å hoppe i loppekassa kanskje? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 På tide å hoppe i loppekassa kanskje? Jeg tenkte også på det ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Og der hoppet jeg i køya. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Ah, hjemme fra jobben /me skal på fest i morra, organisert fyllparty en kilometer fra her jeg bor Det beste var at jeg klarte å unngå en vakt på jobben slik at jeg kunne dra dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg