sparks Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 kom til meg wabby så kan vi hoppe strikk og gjøre engelsk lekser? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 er øliott småpvrisen nå etter et nach erh nå.. jeg kommer til oslo til sommern.. Hey! vi var full samtidig. Hehe er hos svogeren og det ble litt for fuktig igår. Var på tur og greier i skauen med pils og greier. Har merkelig nok ikke bakrus idag. Nå skal eg på tur siden det er så fint ute. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Nå er jeg virkelig trøtt kan du si. La meg halv seks og ble oppringt klokken 13:00. Da bar det ut i det "fine" været for å stå på brett Det blir fettz0r, men hva gjorde du med bikkja i går da Mario? Tåler'n å være alene? =/ =P Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 iiiik, avsluket til dusjen og vaskemaskinen er tett! Vann og driit utover hele badetgulvet. ÆSJ! Må ut å få tak i Plumbo. Andre forslag? *help* Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Bare vær glad for at det ikke var dassen du Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 [quote name='SnowDOG_' date='27/02/2004 : 13:15'] [quote name='SirHartge' date='27/02/2004 : 03:43'] er øliott småpvrisen nå etter et nach erh nå.. jeg kommer til oslo til sommern.. [/quote] Hey! vi var full samtidig. Hehe er hos svogeren og det ble litt for fuktig igår. Var på tur og greier i skauen med pils og greier. Har merkelig nok ikke bakrus idag. Nå skal eg på tur siden det er så fint ute. [/quote] På tur i skogen mens man er i fylla ja... Hvorfor ikke Tatt noen fler fete bilder av bikkja di Snøhund ? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Må bare si at jeg er glad nå. Kjøpte ski i går og har hentet dem i dag! Åh. Det er kongevær. Kjipt jeg skal på jobb i natt, ellers hadde det vært rett opp på Voss i morgen tidlig! Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Kjøpte ski i går og har hentet dem i dag! Eg kjøpte ski på Onsdag! Det var Fischer BCX Europa 99 langrennski! Og no er det endelig vinterferie! Eg skal stå på ski om ikkje så lenge! Det blir digg! Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Forresten, så er det ein som kallar seg "ralla balla" som køddar seg her på forumet! Eg kan nevne at det er ein små-dyseletisk gut i klassen som sit og spammar alle forum han kjem over! NB! Eg var ikkje innblanda av spammingen, eg veit berre om han! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg kjøpte meg telemark-ski! Dynastar 68 Rottefella Cobra 8- binding Scarpa T2 støvler Vil ut nå! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Forresten, så er det ein som kallar seg "ralla balla" som køddar seg her på forumet! Eg kan nevne at det er ein små-dyseletisk gut i klassen som sit og spammar alle forum han kjem over! NB! Eg var ikkje innblanda av spammingen, eg veit berre om han! Okei, kan du be han SLUTTE? Irriterer meg grenseløst over han, dysletisk eller ikke. Geeeeeez Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 iiiik, avsluket til dusjen og vaskemaskinen er tett! Vann og driit utover hele badetgulvet. ÆSJ! Må ut å få tak i Plumbo. Andre forslag? *help* ring mamma.. pronto.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 nei, nei...dette skal jeg klare selv har så langt brukt halve plumbo flaska. Begynner å hjelpe. Kravde litt med henda først. FY hold på kaste opp. brukte seff hansker, men likevel... Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Forresten, så er det ein som kallar seg "ralla balla" som køddar seg her på forumet! Eg kan nevne at det er ein små-dyseletisk gut i klassen som sit og spammar alle forum han kjem over! NB! Eg var ikkje innblanda av spammingen, eg veit berre om han! Okei, kan du be han SLUTTE? Irriterer meg grenseløst over han, dysletisk eller ikke. Geeeeeez IP-en til skulen er utestengt frå ca. 10 forum, så dette forumet blir nok ikkje spamma av han på lenge! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 yoyo Idag har jeg slått ny "verdensrekord i bamsemoms spising på et minutt" i følge en kamerat av meg. Han sa den var på 5 bamsemoms, og jeg klarte 7 oO Se hvor mange dere klarer da, er ikke så lett som folk skal tro... Imorgen så skal jeg på "UKM", Ungdommers kultur mønstring eller noe... Der skal noen kamerater av meg spille.. Og litt før det skal jeg til Skiens hallen og "treffe" "milla", dama til fondus...Hun er på NM i kaninhopping elns i skien.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) rekorden er da vel 8 eller 9? 5 høres lite ut... men uansett, R35PECT bjaa :!: Endret 27. februar 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 yoyo Idag har jeg slått ny "verdensrekord i bamsemoms spising på et minutt" i følge en kamerat av meg. Han sa den var på 5 bamsemoms, og jeg klarte 7 oO Se hvor mange dere klarer da, er ikke så lett som folk skal tro... Imorgen så skal jeg på "UKM", Ungdommers kultur mønstring eller noe... Der skal noen kamerater av meg spille.. Og litt før det skal jeg til Skiens hallen og "treffe" "milla", dama til fondus...Hun er på NM i kaninhopping elns i skien.. Skal prøve det neste gang det er bamsemoms i hus. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Etter å ha spist en hel pose med å forsøke å slå "verdensrekord" så var det bare 5 igjen den siste gangen. Så jeg tok meg skikklig sammen og da klarte jeg 5 bamsemums på 35 sekunder o_O Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Noen som bor i sandvika her? Jeg skal muligens flytte dit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg