Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='SnowDOG_' date='27/02/2004 : 13:15'] [quote name='SirHartge' date='27/02/2004 : 03:43'] er øliott småpvrisen nå etter et nach erh nå.. jeg kommer til oslo til sommern.. [/quote]
Hey! :w00t: vi var full samtidig. Hehe er hos svogeren og det ble litt for fuktig igår. Var på tur og greier i skauen med pils og greier. Har merkelig nok ikke bakrus idag. Nå skal eg på tur siden det er så fint ute. :love: [/quote]
På tur i skogen mens man er i fylla ja... Hvorfor ikke :roll:

Tatt noen fler fete bilder av bikkja di Snøhund :cool: ?
Lenke til kommentar
Forresten, så er det ein som kallar seg "ralla balla" som køddar seg her på forumet! Eg kan nevne at det er ein små-dyseletisk gut i klassen som sit og spammar alle forum han kjem over! NB! Eg var ikkje innblanda av spammingen, eg veit berre om han!

Okei, kan du be han SLUTTE? :p

 

Irriterer meg grenseløst over han, dysletisk eller ikke. Geeeeeez :roll:

Lenke til kommentar
Forresten, så er det ein som kallar seg "ralla balla" som køddar seg her på forumet! Eg kan nevne at det er ein små-dyseletisk gut i klassen som sit og spammar alle forum han kjem over! NB! Eg var ikkje innblanda av spammingen, eg veit berre om han!

Okei, kan du be han SLUTTE? :p

 

Irriterer meg grenseløst over han, dysletisk eller ikke. Geeeeeez :roll:

IP-en til skulen er utestengt frå ca. 10 forum, så dette forumet blir nok ikkje spamma av han på lenge!

Lenke til kommentar

yoyo

 

Idag har jeg slått ny "verdensrekord i bamsemoms spising på et minutt" i følge en kamerat av meg. Han sa den var på 5 bamsemoms, og jeg klarte 7 oO :p

 

Se hvor mange dere klarer da, er ikke så lett som folk skal tro...

 

Imorgen så skal jeg på "UKM", Ungdommers kultur mønstring eller noe...

Der skal noen kamerater av meg spille..

 

Og litt før det skal jeg til Skiens hallen og "treffe" "milla", dama til fondus...Hun er på NM i kaninhopping elns i skien..

Lenke til kommentar
yoyo

 

Idag har jeg slått ny "verdensrekord i bamsemoms spising på et minutt" i følge en kamerat av meg. Han sa den var på 5 bamsemoms, og jeg klarte 7 oO :p

 

Se hvor mange dere klarer da, er ikke så lett som folk skal tro...

 

Imorgen så skal jeg på "UKM", Ungdommers kultur mønstring eller noe...

Der skal noen kamerater av meg spille..

 

Og litt før det skal jeg til Skiens hallen og "treffe" "milla", dama til fondus...Hun er på NM i kaninhopping elns i skien..

Skal prøve det neste gang det er bamsemoms i hus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...