Åsmund Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) hay. her ser ser du jeg tar salto og prøver en aerial...aerial gåkke bra. saltoen er litt for lav fortsatt. min nevø filmer. http://mscon.net/amiga/mitt/BAD.avi Endret 26. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Tror ikke det er så triks å ta sånn "hopp" først. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Bor du så langt oppi fjellene? Endret 26. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Blir vist værende hjemme i kveld. Folket i grotta så ferdig taken i gårkveld og gammlingene skal bruke bilen så jeg er vist stuck Får kose meg med taco-rester elns. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 "HAHHAHAHAHAHAH! DiMiles vet ikke hva NT er... HAHAHHAHA" Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 jo jeg har spurt på ett kungfu forum så det hoppet er riktig, men det er andre ting å rette på. hovedsaklig spents tenker jeg. Trenger mer av det for å satse i en litt anen vinkel. http://kungfu.no/forum/viewtopic.php?t=243 ja bor litt oppi fjelle ja bor i seljord på en liten gård der. hadde 90 kaniner to sauer noen jess og høner en gang. var artig med dyr. det var en del forbispaserende folkehøyskoleelever som tråkke ned grønnsaksåkeren vår. da jessa oppdaga det sprang de etter de. ganske kult å se en flokk voksne elever på flukt fra noen jess. jess blir brukt som vakter istede for bikkjer noen steder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg får ikke mail lengere Byttet mail-adresse og får ikke mail lengere. Kanskje jeg skulle skjekke [email protected] og skjekke antall spam Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Uff, rolig dag idag. Har ikke noe å finne på, forslag? Ampen playar: Frankie Lymon & The Teenagers - Why Do Fools Fall In Love Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Er ingenting å finnepå...tro meg...ikke en rapportert thread en gang o_O Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeje, o_O. Jeg vet ikke hva NT server er, who cares? Nettopp kommet hjem fra session i byen som var meget vellykket! På flere måter.. (....) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Hihi...kjører du Win2k eller XP Jensemann? Har sittet å sett på bit-tech-net sin Orac³-prosjekt. Jeg får bare ondt av mitt chieftec som står der Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Skjedde noe 'merkelig' i dag... Eg hørte på Sepultura, ganske heavy musikk... tilfeldigvis var den neste sangen Stille Natt, synget av Nidarosdomens Guttekor! :!: (som eg forøvrig ikke visste at eg hadde, ikke lett å holde styr på musikk samlingen nei...) Kontrast kaller man det... PS:Må eg lese gjennom hele SO, før eg poster? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Skjedde noe 'merkelig' i dag...Eg hørte på Sepultura, ganske heavy musikk... tilfeldigvis var den neste sangen Stille Natt, synget av Nidarosdomens Guttekor! :!: (som eg forøvrig ikke visste at eg hadde, ikke lett å holde styr på musikk samlingen nei...) Kontrast kaller man det... PS:Må eg lese gjennom hele SO, før eg poster? Ja. Det er ikke lov til å poste før du har lest gjennom alle postene. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 .Har ikke noe å finne på, forslag? Helt klart en drikke dag. Starter med en en carlsberg sort gull. Venter på en kompis, da skal vi sprette min remy martin XO Special Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Bombe. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Wohoo! eg har sista ordet! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Og jeg skal rydde opp og gjøre pc'n min lydløs Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 .Har ikke noe å finne på, forslag? Helt klart en drikke dag. Starter med en en carlsberg sort gull. Venter på en kompis, da skal vi sprette min remy martin XO Special Faan, kom deg til skien... Pilse på Lenke til kommentar
adawen Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 rob|n og dan1el : ikke PRØV på spam i SO3 engang, da ryker dere på huet og ræva ut herfra. Concider yourself warned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg