Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det er så teit å ville ha noen man ikke får :grine: * HalTan er trist til sinns Uffda, uffda. *kose på* Har du prøvd å få det du tror du ikke får da? Det er ofte løsningen på ganske mange problemer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jopps... alt håp er ute :/ buhuuuu... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hva er det du vil ha da? sjokkis? kos av onkel? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jopps... alt håp er ute :/ buhuuuu... Tror jeg ikke på. Man er pingle hvis man gir opp. Hjelper ikke å grine og synes synd på seg selv.. Regner med det var en jente du siktet til, og da er det jo bare å gå på skolen og vise henne verdens mest sexy gutt! Ikke sant? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Candyfloss: hva om - Hun har type, og er i langvarig forhold hva om - det har kjølnet mellom oss etter en intensiv periode av det motsatte (av diverse grunner..) ... ^^ Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ikke at jeg vet hva classfronter og ITL er.. Men er det sånn..skolepcgreier jeg ikke aner hva er? Ja? Husker vi hadde noe som het NetOP school elns :O ikke jeg heller... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Candyfloss: hva om - Hun har type, og er i langvarig forhold hva om - det har kjølnet mellom oss etter en intensiv periode av det motsatte (av diverse grunner..) ... ^^ Hva om typen plutselig dør på et mistenkelig vis? Neida, skjønner..Ubesvart kjærlighet er det ikke så mye man kan gjøre med. Annet enn: *klemme* Håper du blir i bedre humør, da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 wohoo... her kommer du å utgir deg for å være loveguru, så har du ikke svaret? LOMPENT! neida... *klemmetilbake* (i guess ) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 wohoo... her kommer du å utgir deg for å være loveguru, så har du ikke svaret? LOMPENT! neida... *klemmetilbake* (i guess ) Tja, jeg kan vel alltids finne på NOE da. Men da går det utover kvalitetsnivået. For eksempel kan du jo alltids ta henne til deg på en fest og råkline med henne og håpe at hun synes det var utrolig digg, og at hun bare MÅ ha det igjen... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 My point exactly. Kan jo alltids vente...men det tar jo litt tid, da. Har aldri sagt jeg er loveguru, du skulle bare sett mitt lovelife, da hadde ditt sett bra ut i forhold Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Blod: VAR... Candyfloss/Thea: Du har jo alltids Daniel Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Blod: VAR... Candyfloss/Thea: Du har jo alltids Daniel Tja, har alltid noen ekser på lager hvis det blir krise.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Her var vi lidenskapelige ja ... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 HalTan: Jeg kjenner meg igjen så inne i helgerota at det er skummelt.. Er ikke uvanlig though, men helt usannsynlig uvanlig kjipt.. Skrev en lengre post om dette på GTF for ikke så lenge sia.. Det som er irriterende er at den ene man kunne tatt selvmord for er den eneste man ikke kan få.. :/ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Blod: VAR... Candyfloss/Thea: Du har jo alltids Daniel Tja, har alltid noen ekser på lager hvis det blir krise.. Her var vi lidenskapelige ja ... Heh, tenkte på det samme.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det som er irriterende er at den ene man kunne tatt selvmord for er den eneste man ikke kan få.. :/ NETTOPP!... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Tror nok de fleste kan kjenne seg igjen, ja. :grine: Verre å savne enn du har hatt, men ikke kan få igjen. Det er ekte pain, det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg