Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag fikk jeg et brett med 30 øl, i morra får jeg 2 kasser vin = 12 flasker :) Det blir vertfall drikking i helga :green::thumbs:

Er det bare meg, eller er stort sett alle postene dine i SO3 om alkohol? Og hvorfor er det :D og :) og liknende smilyer i alle sammen? Ser jeg en tendens her?

Forøvrig hra det vært jobb i dag og i går - solgt bokklubbmedlemskap til småbarnsforeldre. Hurra for verden!

bfisk

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg et brett med 30 øl, i morra får jeg 2 kasser vin = 12 flasker :) Det blir vertfall drikking i helga :green:  :thumbs:

Er det bare meg, eller er stort sett alle postene dine i SO3 om alkohol? Og hvorfor er det :D og :) og liknende smilyer i alle sammen? Ser jeg en tendens her?

Agreed. Hartge -> Jeg kaller deg ikke alkoholiker, jeg bare sier at det tar en helt skeiv og feil retning. Nokså slående at det kommer etter bruddet med dama også. Å drukne sorgene er ingen god idè. Jeg bare advarer.

Lenke til kommentar
Er ikke snakk om festing i kveld. Er bare et par pils for kosen. Er det samme som at dere drikker et par glass cola, er ikke værre.

Du drikker for mye cola da? Ikke vondt ment men utifra hva jeg leser blir det mye cola.. Om det er sunt får du bestemme selv da jeg ikke kjenner deg så godt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...