-kga- Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Har sitti og prøvd og lese til en norsk prøve i dialekter til fradagen i noen timer nå... dumt og sitte foran datan med det egentlig. Har lest kunn 2 sider på en time. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 PC ødelegger skole konsentrasjonen ja Digg med vinterferie Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Det er forferdelig med PC på skulen! Eg får ikkje gjort nokon ting! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 I dag fikk jeg et brett med 30 øl, i morra får jeg 2 kasser vin = 12 flasker Det blir vertfall drikking i helga Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 I dag fikk jeg et brett med 30 øl, i morra får jeg 2 kasser vin = 12 flasker Det blir vertfall drikking i helga Er det bare meg, eller er stort sett alle postene dine i SO3 om alkohol? Og hvorfor er det og og liknende smilyer i alle sammen? Ser jeg en tendens her? Forøvrig hra det vært jobb i dag og i går - solgt bokklubbmedlemskap til småbarnsforeldre. Hurra for verden! bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 I dag fikk jeg et brett med 30 øl, i morra får jeg 2 kasser vin = 12 flasker Det blir vertfall drikking i helga Er det bare meg, eller er stort sett alle postene dine i SO3 om alkohol? Og hvorfor er det og og liknende smilyer i alle sammen? Ser jeg en tendens her? Agreed. Hartge -> Jeg kaller deg ikke alkoholiker, jeg bare sier at det tar en helt skeiv og feil retning. Nokså slående at det kommer etter bruddet med dama også. Å drukne sorgene er ingen god idè. Jeg bare advarer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 jaja lanet er topp.. skulle bare hatt lcd skjermen min her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Du fester mye Hartge, ikke bra i lengden.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Nope, kan ikke være bra. Men av og til gjør ingen ting. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Kan jo ikke ødelegge den beste tia du noen gang opplever ved å drikke med måte Festing er morro, spesielt når det er folk man ikke kjenner der Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Er ikke snakk om festing i kveld. Er bare et par pils for kosen. Er det samme som at dere drikker et par glass cola, er ikke værre. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Er ikke snakk om festing i kveld. Er bare et par pils for kosen. Er det samme som at dere drikker et par glass cola, er ikke værre. Du drikker for mye cola da? Ikke vondt ment men utifra hva jeg leser blir det mye cola.. Om det er sunt får du bestemme selv da jeg ikke kjenner deg så godt.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Fyfaderhervardetdårligmedaktivitetjegstikkeråsoverlittjegsnakkesseinerepipz0rznattaogkos:) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Klatremaps suger. EOD. Jan er teit btw. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Klatremaps.. er det CS vi snakker om? Ja, CS suuuger Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Er ikke snakk om festing i kveld. Er bare et par pils for kosen. Er det samme som at dere drikker et par glass cola, er ikke værre. Er så glad for å ha deg her Hartge... Du har skjønnt hvordan man kan nyte pils på Hverdagen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Er ikke snakk om festing i kveld. Er bare et par pils for kosen. Er det samme som at dere drikker et par glass cola, er ikke værre. Stop being in denail (roll) man! Snap out of it. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...am/IM000586.AVI Haha hunden min leker men hunden til kompisen. Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 SånnbleegentliglittlengreennjegtroddeharpratetmedJenspåmsnogsettbuddysåbleoppe2-3timermerennjegtrodde. PSkanikkeallebegynneåskrivepostenesinesånnhera? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Jodatrorjegengoddelfolkvilleblittfornøyd(hint:sosohal)mennåharjegværtoppeleengepgaavtorsommaser()påmsnsåjegtrorjegburdeleggemegsnartforhvisikkejegleggermegsåblirjegübertrøttogsånnimorravettusådasierjegnatta,NATTA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg