Nikkor Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Nikkor, du ser ut som den værste narkodude ever...eller? Nei ser "snill" ut Men begynte og le av de kanskje derfor.. men men... Men natta alle sammen Endret 25. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Yeah ridgea, jeg vet jeg kom med en nesten overdrevent opplysende og intelektuell post nettopp, men følte at jeg måtte ta litt i for å dra opp kvaliteten dere tapte mens jeg var borte heheh Jeg har forresten verdens mest veloppdragne katt.. Har hatt den selv siden jeg var liten da, er mutual understanding between us for å si det mildt.. Kan rope navnet dens, og uansett hvor den er i huset og hva den gjør kommer den galloperende hver gang =) Har den med overalt =) (Vel, tar den med meg hver gang jeg flytter, anyways..) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...am/Im000520.jpg http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...am/Im000543.jpg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Og der var det slutt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Svar meg på msn da..*blir bekymret* *klappe på* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) ChAoS iN ThE MiRrOr Bujar sier: hvorfor la du meg til? I saw the sun sier: hvorfor ikke? ChAoS iN ThE MiRrOr Bujar sier: tja ser ingen spess grunn liksom I saw the sun sier: okei, la deg til for du er en fiende... ChAoS iN ThE MiRrOr Bujar sier: man legger ikke til fiender da I saw the sun sier: ser jeg deg klapper jeg til deg lissom,... I saw the sun sier: en slag i trynet ChAoS iN ThE MiRrOr Bujar sier: et slag heter det I saw the sun sier: hehe, tror du jeg bryr meg? ChAoS iN ThE MiRrOr Bujar sier: ja det tror jeg..gidder ikke ha deg på msn..blokker og sletter deg I saw the sun sier: synd det ikke ble slutt mellom deg og bujar... du fortjente det egentlig ChAoS iN ThE MiRrOr Bujar sier: hehe.. synd dine ord ikke klarte å påvirke han ChAoS iN ThE MiRrOr Bujar sier: kanskje du ikke har like mye makt som du tror blokk og slett...wee --- jeg skal visst få bank Endret 24. februar 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Han var joh hyggelig Passe på så du ikke får bank* Natta 3 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hvorfor er du borti så mange tullinger Thea? Synd det der! Er aldri borti sånne jeg... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Du bor på feil side av byen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Jeg tror bare jenter har en tendens til å hate meg samme hva.. Har nesten ingen jentevenner, nesten bare guttevenner.. og, nei, nikkor, i don't..jentene på den andre siden er hakket verre for mitt vedkommende i hvert fall.. Endret 24. februar 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Er det fordi du er så populær hos guttene at jentene blir misunnelige? Eller? Damn jeg kjeder meg, jeg snakker om msn-grupper på irc. Kan det bli verre? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Er det fordi du er så populær hos guttene at jentene blir misunnelige? Eller? Nei, det er fordi jeg tror jeg er litt for ærlig.. Jenter tåler ikke sånt... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Dmiles hørtes kult ut Høre på: Du er døds søt dødst søt, alle vil ha fingra i deg...du er døds søt døds..blitt hekta på den Fin egenskap og være 100% ærlig da *oppdate oppdate oppdate oppdate* Endret 25. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Nja, er ikke alltid det beste å være 100% ærlig, men i de fleste situasjoner er ærligheten selvfølgelig den beste. Skulle ikke du legge deg Nikkor? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Dårlig med liv på forumet i kveld? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Fytti ******, Finner du veien ut av rommet II (tm Opus) tok et par timer gitt! Endelig ferdig! Da venter sengen 'Night folx Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 RBkizz: Dritt i kjerringen. Som oftest er slike trusler bare ord. Med mindre hun er "macho" aktig. Men men whatever happends så sikt deg inn i nesen hennes. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Dårlig med liv på forumet i kveld? Nei.. Er her jeg , og kommer til og holde på i mange timer til Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Nei. Nå får jeg legge meg. Har sittet å tuslet med PS. Tok bilde av meg selv med mobben og lagde dette bildet. Skal lage det bedre og flere i morra, gøy dette Bilde Obs: 644Kb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg