Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:wow: Hvor høy er du`?

1.63 m, men høyde har ikke noe å si, heller tyngden. jeg veier forøvrig ca 63 kg nå...

 

SnowDOG_: å kjefte på kjæledyret sitter kjipt. Katta mi dreit i senga vår for ikke så lenge sida. Førte til at jeg dytta hele ansiktet hans nedi dritten. Var så jævlig forbanna, kasta laknet og dyna, orket ikke bryet å vaske det. Katta ble livredd og er nå kjempe redd for meg... :(

Lenke til kommentar

:wow: Hvor høy er du`?

1.63 m, men høyde har ikke noe å si, heller tyngden. jeg veier forøvrig ca 63 kg nå...

 

SnowDOG_: å kjefte på kjæledyret sitter kjipt. Katta mi dreit i senga vår for ikke så lenge sida. Førte til at jeg dytta hele ansiktet hans nedi dritten. Var så jævlig forbanna, kasta laknet og dyna, orket ikke bryet å vaske det. Katta ble livredd og er nå kjempe redd for meg... :(

FY!!

Lenke til kommentar

:wow: Hvor høy er du`?

1.63 m, men høyde har ikke noe å si, heller tyngden. jeg veier forøvrig ca 63 kg nå...

 

SnowDOG_: å kjefte på kjæledyret sitter kjipt. Katta mi dreit i senga vår for ikke så lenge sida. Førte til at jeg dytta hele ansiktet hans nedi dritten. Var så jævlig forbanna, kasta laknet og dyna, orket ikke bryet å vaske det. Katta ble livredd og er nå kjempe redd for meg... :(

*Banke i bordet og le* :lol:

Lenke til kommentar

Hello hello dudes and dudettes =) Noen som har merket at jeg har vært borte noen dager? Ingen?? Æsj...

 

Nikkor, du ser ut som den værste narkodude ever...eller?

 

Jeg klarer faktisk å sjonglere og skrive denne setningen på en gang.. Mest fordi det bare er 3 baller, og relativt høyt under taket her, dog =)

Chien de neige(snøhund @ french?): Du er klar over at det med litt godvilje ser ut som om hunden din er midt i THE orgasme på det bildet?(*nvoetfiv løper bort i en krok og gjemmer seg før folk gir han rare blikk*)

Lenke til kommentar

Hei vifteovn, merket at du har vært borte ja. det intelektuelle nivået å SO3 steg nemlig nå... :p

 

Angående katta, vet det jeg gjorde er et BIG no-no og fy-fy. Men akkurat der og da kokte det. Det luktet av senga lenge etterpå. Ikke behagelig og sovne til kattebæsj! Nå har vi fått ny seng. Nåde katta hvis han tømmer tarmene sine der igjen! :devil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...