SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Fjådde=hasj. Bergens uttrykk. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hehe Edit:Høre på: Folk og røvere- Dødsøt Endret 24. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 ARGH! Jeg skal på personalmøte i kveld. Og jeg vil se taken!"¤!"¤ FAN ta jobben Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hehe, men du kan vel ta det opp elns? Endret 24. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Tilbake til snøhunden sin pissebikkje: Bruk plast-dyne Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Tilbake til snøhunden sin pissebikkje: Bruk plast-dyne Han like greit hele dynen. Så han har kroken med sin egen markerte dyne. http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...%20IM000498.JPG Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Haha! Fett bilde Mario! =D yey! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hehe. tøft bilde. Har sug etter alkohol i kveld.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 *daske SirHartge* Skjerp deg! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hvor høy er du`? 1.63 m, men høyde har ikke noe å si, heller tyngden. jeg veier forøvrig ca 63 kg nå... SnowDOG_: å kjefte på kjæledyret sitter kjipt. Katta mi dreit i senga vår for ikke så lenge sida. Førte til at jeg dytta hele ansiktet hans nedi dritten. Var så jævlig forbanna, kasta laknet og dyna, orket ikke bryet å vaske det. Katta ble livredd og er nå kjempe redd for meg... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 daakaar katten som ble trøkka i dritten! har hørt om å drite seg på leggen, men alkikevell da.. bare lurer..hva i alledager er det denne tråden handler om? er temmelig fresh på offtopic greiene.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Ble en liten kosepils eller to i kveld:) Det var godt ja, måtte tilfredstille suget Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hvor høy er du`? 1.63 m, men høyde har ikke noe å si, heller tyngden. jeg veier forøvrig ca 63 kg nå... SnowDOG_: å kjefte på kjæledyret sitter kjipt. Katta mi dreit i senga vår for ikke så lenge sida. Førte til at jeg dytta hele ansiktet hans nedi dritten. Var så jævlig forbanna, kasta laknet og dyna, orket ikke bryet å vaske det. Katta ble livredd og er nå kjempe redd for meg... FY!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Ble en liten kosepils eller to i kveld:) Det var godt ja, måtte tilfredstille suget Du innrømmer til og med at du har et sug, ja *daske enda hardere* slutt med det tullet før jeg må holde deg i ørene Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Sitter her med masse sjokoladekake og melk nå. This is my idea of living Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hvor høy er du`? 1.63 m, men høyde har ikke noe å si, heller tyngden. jeg veier forøvrig ca 63 kg nå... SnowDOG_: å kjefte på kjæledyret sitter kjipt. Katta mi dreit i senga vår for ikke så lenge sida. Førte til at jeg dytta hele ansiktet hans nedi dritten. Var så jævlig forbanna, kasta laknet og dyna, orket ikke bryet å vaske det. Katta ble livredd og er nå kjempe redd for meg... *Banke i bordet og le* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Morsomt men fy fy å gjøre. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hello hello dudes and dudettes =) Noen som har merket at jeg har vært borte noen dager? Ingen?? Æsj... Nikkor, du ser ut som den værste narkodude ever...eller? Jeg klarer faktisk å sjonglere og skrive denne setningen på en gang.. Mest fordi det bare er 3 baller, og relativt høyt under taket her, dog =) Chien de neige(snøhund @ french?): Du er klar over at det med litt godvilje ser ut som om hunden din er midt i THE orgasme på det bildet?(*nvoetfiv løper bort i en krok og gjemmer seg før folk gir han rare blikk*) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hei vifteovn, merket at du har vært borte ja. det intelektuelle nivået å SO3 steg nemlig nå... Angående katta, vet det jeg gjorde er et BIG no-no og fy-fy. Men akkurat der og da kokte det. Det luktet av senga lenge etterpå. Ikke behagelig og sovne til kattebæsj! Nå har vi fått ny seng. Nåde katta hvis han tømmer tarmene sine der igjen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) LoL! Haha min hund skal ikke være kåt! Men hehe han sover på de rareste stillingene. Flere bilder comming up.... Ridgea: kjenner til det derre koke over greiene. Endret 24. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg