darkness| Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Det er hardt å ha hund, gitt Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Faan og! Føler meg råtten nå. Kjeftet så det holdt i det eg ser at han skvettet. Har ikke kjeftet på han før så nå tør han ikke å se meg i øyene lengre og har funnet seg en krok der han skjelver. Skrekk bare FYYY NEIIIIII NEIIII FYYY DEG!!!!! og dro han vekk fra sengen. vekk fra senga??? neinei fy deg sier jeg da! jeg sover med katte i senga, og hadde jeg hatt bikkje hadde jeg sovet med den og. men det er meg da:) edit: pisse i senga..jaja. det er kanskje ikke så koselig å våkne opp til. Endret 23. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Oh no! What to do?! Fairyland serveren er nede YES! Der kom den! Endret 23. februar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Huff ja det er ikke gøy å kjefte på hunden sin nei Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 god natt. nå legger jeg meg med pus...men ho pisser ikke. Lenke til kommentar
8-) Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Nå har jeg nettopp vært på kino... Så paycheck, men jeg og noen kompiser prøvde å snike oss inn på motorsagmassakeren med paycheck biletter... Det gikk nesten, men rett før de startet filmen kom det en type og sjekka alle som var i salen... og da han så oss var det bare å vise leg, men det "hadde" ingen av oss. Vi klarte å bortforklare det med at vi hadde gått inn på feil sal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 På tide å hoppe i køys. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hoppe i køys allerede nå .. nei her holler vi ut i et par timer til ja Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Morn Kom hjem tidlig idag pga. moped læreren skulle på Excel kurs Har noen av dere sett filmen In the Name of the Father? Vi så den nesten ferdig på skolen idag, virklig bra syns jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Er det med han som sitter i fengsel og er ira elns? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 bjaa: Skole ja... jeg sitter og koser meg med ferie jeg... Våkna vel etter at du kom hjem idag.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Ene øyet mitt ser jævlig ut Ser ut som jeg har fått meg en på trynet ******* betennelse Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 jeg har hatt bettennelse på øyet et par ganger. Det er skikkelig ubehagelig. Spesielt når man våkner og det er helt limt igjen. Så må man finne en fuktig klut å tørke med for å få det opp! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Endelig online igjen... På bussturen hjem ble vi stoppet på malmø broen for en sånn kontroll... Alle måte ut osv... Så kom det en polithund som seff stoppet og luktet vilt på meg Du vi tar deg først...så pakket han ut alt tøyet mitt..etter på kroppsvissiterte han meg Øsj, jeg er joh liten.. Værste av alt var at det tok bare meg og en annen av 40 stk som var med :/ Am s0 skummel.. Men men... Nå laster jeg litt p0rn jeg skal se på, hjemme alene idag så det blir kos Prøver og finne den nye sangen til Folk og røvere med finner den ikke:( liker teksten:P På skolen i dag lagde vi noe pottetmos greier og pølse gryte..smakte faktisk godt elns.. Jaja.. Ikke vært på fotball trening på en 1 måned..skal jeg gå..hmm.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Du vi tar deg først...så pakket han ut alt tøyet mitt..etter på kroppsvissiterte han meg Øsj, jeg er joh liten.. Værste av alt var at det tok bare meg og en annen av 40 stk som var med :/ Am s0 skummel.. Du er jo fjådde tryne så det holder! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hva er fjådde tryne? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 se deg i speilen og du finner det ut neida, hakke hørt det utrykket jeg heller. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) En som liker H@sj. Bergensutrykk for h@sjrøykere Endret 24. februar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg