Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faan og! Føler meg råtten nå. Kjeftet så det holdt i det eg ser at han skvettet. Har ikke kjeftet på han før så nå tør han ikke å se meg i øyene lengre og har funnet seg en krok der han skjelver. Skrekk bare FYYY NEIIIIII NEIIII FYYY DEG!!!!! og dro han vekk fra sengen.

vekk fra senga???

neinei fy deg sier jeg da!

jeg sover med katte i senga, og hadde jeg hatt bikkje hadde jeg sovet med den og.

 

men det er meg da:)

 

edit: pisse i senga..jaja. det er kanskje ikke så koselig å våkne opp til.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp vært på kino... Så paycheck, men jeg og noen kompiser prøvde å snike oss inn på motorsagmassakeren med paycheck biletter... Det gikk nesten, men rett før de startet filmen kom det en type og sjekka alle som var i salen... og da han så oss var det bare å vise leg, men det "hadde" ingen av oss. Vi klarte å bortforklare det med at vi hadde gått inn på feil sal :green:

Lenke til kommentar

Endelig online igjen...

På bussturen hjem ble vi stoppet på malmø broen for en sånn kontroll...

Alle måte ut osv...

Så kom det en polithund som seff stoppet og luktet vilt på meg :roll:

Du vi tar deg først...så pakket han ut alt tøyet mitt..etter på kroppsvissiterte han meg :wow:

Øsj, jeg er joh liten..

Værste av alt var at det tok bare meg og en annen av 40 stk som var med :/

Am s0 skummel..

Men men...

Nå laster jeg litt p0rn jeg skal se på, hjemme alene idag så det blir kos :)

Prøver og finne den nye sangen til Folk og røvere med finner den ikke:( liker teksten:P

 

På skolen i dag lagde vi noe pottetmos greier og pølse gryte..smakte faktisk godt elns..

Jaja..

Ikke vært på fotball trening på en 1 måned..skal jeg gå..hmm..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...