notarget Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Tannlegen er en skummel person Lenke til kommentar
8-) Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Tannlegen er en skummel, men nyttig person... bedre med litt smerte enn råtne tenner... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 WOW var ute med hunden på tur i skogen og så ser eg på klokken....har vært ute med hunden i nærmest 2timer! Tiden flyr når man koser seg. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) WOW var ute med hunden på tur i skogen og så ser eg på klokken....har vært ute med hunden i nærmest 2timer! Tiden flyr når man koser seg. Derfor vil jeg også ha hund. Blir mer morro å gå på tur! Pluss at det er generelt koselig og morro med hund! Edit: Fikk nettop vite at en kammerat av meg er blitt pappa i dag til en liten gutt! Endret 23. februar 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Weeh, da har jeg nettopp kommet hjem fra tannlegen (borret to hull). Ekkelt da det kjennes ut som de borer langt nedi tanna. Godt å fått det overstått (har litt tannlege-skrekk ) ...ikke rart du har hull. Tannlegen borret jo to av dem!? *prøveÅværeMorsomMode* Men, hva gjør egentlig tannlegen når han borrer i tenner med hull? Lager han dem dypere eller fin sliper han på en måte tenna? Høres litt rart ut at man sier at en skal borre når man har hull i tenna...blir ìkke hulla bare større? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Se på hunden min Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Weeh, da har jeg nettopp kommet hjem fra tannlegen (borret to hull). Ekkelt da det kjennes ut som de borer langt nedi tanna. Godt å fått det overstått (har litt tannlege-skrekk ) ...ikke rart du har hull. Tannlegen borret jo to av dem!? *prøveÅværeMorsomMode* Men, hva gjør egentlig tannlegen når han borrer i tenner med hull? Lager han dem dypere eller fin sliper han på en måte tenna? Høres litt rart ut at man sier at en skal borre når man har hull i tenna...blir ìkke hulla bare større? Han sliper vekk hullet. Et hull vil si at det er bakterier som har ødelagt deler av tannen, tror jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Finn vofs! De er j*kla raske de småe tassene der. En pleide å treffe Big brother maria med hunden sin som var en dachs da eg bodde i nordnes og hundene våre "lekte" Vel de bare slåss siden de begge var like gamle og dominante. :/ Hun er deiligere i virkeligheten enn på tv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Se på hunden min Er det en dachs? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) ja... EDIT: Dverg dachs Endret 23. februar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Weeh, da har jeg nettopp kommet hjem fra tannlegen (borret to hull). Ekkelt da det kjennes ut som de borer langt nedi tanna. Godt å fått det overstått (har litt tannlege-skrekk ) ...ikke rart du har hull. Tannlegen borret jo to av dem!? *prøveÅværeMorsomMode* Men, hva gjør egentlig tannlegen når han borrer i tenner med hull? Lager han dem dypere eller fin sliper han på en måte tenna? Høres litt rart ut at man sier at en skal borre når man har hull i tenna...blir ìkke hulla bare større? Han/hun renser hullet og fyller det med noe rart etterpå. Endret 23. februar 2004 av B|Real Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Sist jeg var hos tannlegen mangla halve tanna mi etter at dem borra, sjekka det med tunga før dem fyllte det med "goop" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 ENDELIG er shellet mitt kommet opp. Fans FBI som stenger og ikke gir brukerdata tilbake til de bedriftene som trenger det! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 FBI as in "forbruker inspektørene" eller "Federal byrå of insvestigations" ? Btw er LBS det samme som pounds? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 ENDELIG er shellet mitt kommet opp.Fans FBI som stenger og ikke gir brukerdata tilbake til de bedriftene som trenger det! Sett den nye vhosten til easyisp da? and i quote: FBI.RAIDED.F0ONET.NET syns den passa ganske bra jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 FBI as in "forbruker inspektørene" eller "Federal byrå of insvestigations" ? Som det amerikanerene har Sett den nye vhosten til easyisp da?and i quote: FBI.RAIDED.F0ONET.NET syns den passa ganske bra jeg Yess, jeg måtte bare ha den DNS'en Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Weeh, da har jeg nettopp kommet hjem fra tannlegen (borret to hull). Ekkelt da det kjennes ut som de borer langt nedi tanna. Godt å fått det overstått (har litt tannlege-skrekk ) nå blir det snart smertefritt. så det på tv. det er tatt i bruk noen steder. var noe gørr du klina på og rundt tanna, og laser. jeg tar salto Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Hvorfor fikk vi ikke se deg lande da Åsmund? Uansett, etter å ha døgna på en skoledag, tror jeg det er kvelden nå jeg, ****** ta den grusomme jobben God natt! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 jeg hadde beina i bakken jeg måtte bare gjøre fila minst mulig. så jeg kan ta salto altså...må bare gjøre det så ofte at jeg tør å gjøre det på assfalten. og så må jeg hoppe høyere slik at jeg kan strekke ut beina før jeg lander så det ser bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg