Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:wow: WOW var ute med hunden på tur i skogen og så ser eg på klokken....har vært ute med hunden i nærmest 2timer! Tiden flyr når man koser seg.  :love:

Derfor vil jeg også ha hund.

 

Blir mer morro å gå på tur!

 

Pluss at det er generelt koselig og morro med hund!

 

 

Edit: Fikk nettop vite at en kammerat av meg er blitt pappa i dag til en liten gutt! :thumbs::w00t:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Weeh, da har jeg nettopp kommet hjem fra tannlegen (borret to hull). Ekkelt da det kjennes ut som de borer langt nedi tanna. :thumbdown:

 

Godt å fått det overstått (har litt tannlege-skrekk :blush: )

...ikke rart du har hull. Tannlegen borret jo to av dem!? *prøveÅværeMorsomMode*

 

Men, hva gjør egentlig tannlegen når han borrer i tenner med hull? Lager han dem dypere eller fin sliper han på en måte tenna? Høres litt rart ut at man sier at en skal borre når man har hull i tenna...blir ìkke hulla bare større?

 

 

 

 

 

 

:blush:

Lenke til kommentar
Weeh, da har jeg nettopp kommet hjem fra tannlegen (borret to hull). Ekkelt da det kjennes ut som de borer langt nedi tanna. :thumbdown:

 

Godt å fått det overstått (har litt tannlege-skrekk :blush: )

...ikke rart du har hull. Tannlegen borret jo to av dem!? *prøveÅværeMorsomMode*

 

Men, hva gjør egentlig tannlegen når han borrer i tenner med hull? Lager han dem dypere eller fin sliper han på en måte tenna? Høres litt rart ut at man sier at en skal borre når man har hull i tenna...blir ìkke hulla bare større?

 

 

 

 

 

 

:blush:

Han sliper vekk hullet. Et hull vil si at det er bakterier som har ødelagt deler av tannen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Weeh, da har jeg nettopp kommet hjem fra tannlegen (borret to hull). Ekkelt da det kjennes ut som de borer langt nedi tanna. :thumbdown:

 

Godt å fått det overstått (har litt tannlege-skrekk :blush: )

...ikke rart du har hull. Tannlegen borret jo to av dem!? *prøveÅværeMorsomMode*

 

Men, hva gjør egentlig tannlegen når han borrer i tenner med hull? Lager han dem dypere eller fin sliper han på en måte tenna? Høres litt rart ut at man sier at en skal borre når man har hull i tenna...blir ìkke hulla bare større?

 

:blush:

Han/hun renser hullet og fyller det med noe rart etterpå. :yes:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...