sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvis du kjeder deg kan du laste ned : "Päivi Lepistö - En kaipaa sua" En kremsang av de større Edit: Selvfølgelig fra et lovelig sted Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hm...vurderer å ta meg litt kavring med kultura melk. Tja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Noen her som ser på hotell caesar? Noen som vet om Jens August er homse, eller om han bare bøller? Ganske ekkelt i grunn. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvordan det? Har han lagt an på deg? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ser du ikke på tv du eller. Sue Astrid driver jo å sprer sånne fæle rykter om han. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hotell Cæsar sUx : Lenke til kommentar
morfin Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er du skjev i trynet mann? cæsar er jo dønn rått da! Men ting er bare litt i ubalanse for tiden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sånn. Tok meg en liten siesta fra sist eg postet og det virket. Haha neste gang eg kjeder meg kriminelt mye så bare sover en liten times sieste og vips så kjeder eg meg ikke lenger. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Noen her som ser på hotell caesar? Noen som vet om Jens August er homse, eller om han bare bøller? Ganske ekkelt i grunn. /me ser på Hotel Cæsar og jeg trur at det bare er Jens August som bare kødder med Sue Astrid og de andre fordi han prøver å skjule at han var i frankrike og møtte han som tvinger penger ut av han.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Tror? Jeg synst det er så opplagt at han er det... Ellers så spiller de verre en jeg trodde... Skikkelig begivenhet i dag ass, jeg har faktisk sett en HEL Caesar episode uten og gå vekk fra tv'en... noe som pleier og vere en ganske frekvent handling bare jeg hører lyden... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Uff, Cæsar. Come on, gutta! Nighty nighty! Stikker ned og spiser også går jeg og legger meg, sov fire timer i går natt :gretten: Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 /me er ikke en av gutta da men... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ohh oh ohhh i hear catFIGHT! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 /me er ikke en av gutta da men... Hmm, da regner jeg med du er jente ja.. Flink med disse konklusjonene, skjønner du. Ikke meningen å tråkke deg på tærne.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 mere blod mere blod mere blod..... Haha dette pleidevi skrike på barneskolen når det var fight. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 mere blod mere blod mere blod..... Haha dette pleidevi skrike på barneskolen når det var fight. Trenger ikke bli fight selv om jeg tok feil av kjønnet. Ikke lett når hun ikke har bilde. Skjønt, jeg burde ha skjønt det etter det meditasjonsinnlegget, though. *klaske seg i panna* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 /me er ikke en av gutta da men... Hmm, da regner jeg med du er jente ja.. Flink med disse konklusjonene, skjønner du. Ikke meningen å tråkke deg på tærne.. Hehe. :-) Nei det går bra.. I de gode gamle undomsskole dager da jeg hadde kort hår ble jeg tatt for å vere gutt flere ganger... : Men men... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hehehe eg bare flippet. Var kanskje litt teit. Eg går og ser på tv :grine: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hehehe eg bare flippet. Var kanskje litt teit. Eg går og ser på tv :grine: Hehe. Ja, og gå og gjør litt nytte for deg nå..Mannfolk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det er så teit å ville ha noen man ikke får :grine: * HalTan er trist til sinns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg