8-) Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 NÅ har jeg nettopp kommet hjem fra stavanger... har spilt nm kvalifisering (hockey g-15), men det gikk ikke så bra, vi gikk ikke videre. vant 1 av 4 kamper.. Skal bli deilig å sove i en skikkelig seng, hoteller er ikke så bra som senga hjemme Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nikkor: Congrats med 15år. Glemte å gratulere i forrige post :\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 http://www.b-real.net/div/dancing.uVel.MOV Vi har lite å gjøre i grotta så vi danser og fikser på håret Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 huff blir mareritt på meg i natt nå. kommer til å drømme om ett dansende monster med dobble hestehaler. må legge meg skole i morgen. god natt. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Noen som kjeder seg SnowDOG_ Hvordan hund har du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Noen som kjeder seg SnowDOG_ Hvordan hund har du? Leser folk ikke SO3? Eller leser man bare sine egene poster? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har forresten ødelagt mobil-tlf'en min. Eller microfonen har tatt kvelden. Blei oppringt av et ukjent nr som jeg trodde dreiv telefonterror, og jeg som er så lystig om morgenen begynner å kjefte og drit og sender personen ei melding og ber han/henne ryke og reise. Så får jeg melding tilbake fra min arbeidsgiver på sjøhussenteret. Bare så bummer. Måtte ringe og beklage min oppførsel Men nå tar jeg kvelden folk. God natt og sov godt. En ny dag i morgen som bringer nye gleder til deg og dine. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har forresten ødelagt mobil-tlf'en min.Eller microfonen har tatt kvelden. Blei oppringt av et ukjent nr som jeg trodde dreiv telefonterror, og jeg som er så lystig om morgenen begynner å kjefte og drit og sender personen ei melding og ber han/henne ryke og reise. Så får jeg melding tilbake fra min arbeidsgiver på sjøhussenteret. Bare så bummer. Måtte ringe og beklage min oppførsel Men nå tar jeg kvelden folk. God natt og sov godt. En ny dag i morgen som bringer nye gleder til deg og dine. Auda... den er ikke så populær... Når jeg får skjulte eller ukjente nr, pleier jeg alltid å introdusere meg med "Hei, det er Bjørn" eller noe i den duren... Kansje du bør vurdere en slik en ? Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Brb - skal bare se The Anarchist Cookbook Ble FightClub isteden, har ikke sett den. Endret 22. februar 2004 av zed Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Fightclub er jo tragisk Så på den i en time tror jeg, skjedde ingenting i filmen, så jeg skrudde den av. _veldig_ sikker på at jeg ikke gikk glipp av noe. Windows 2000 cd'n min har blitt borte Lett etter den i hele dag, maskin min er jo delvis nesten ødelagt. Gleder meg villt til å formatere Ingen som skulle ha peiling på hvordan man tar backup av secure CRT login filene forresten? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Fightclub er jo tragisk Så på den i en time tror jeg, skjedde ingenting i filmen, så jeg skrudde den av. _veldig_ sikker på at jeg ikke gikk glipp av noe. Fightclub er fantastisk bra! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Enig, Fightclub er en av de bedre filmene jeg har sett. Genial story Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Fightclub er jo tragisk Da har du helt sikkert ikke skjønt den. Det er en meget bra film. Min lillesøster har den filmen som sin favorittfilm. Det var visst en i klassen hennes som så den, men skjønte den ikke. Han syntes den var kjip! Får si som de sier i Forsvaret: "Prøv Igjen!!" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ok, for å si det sånn: Om man ser FightClub i håp om at den lever opp til navnet sitt (FIGHT), blir man ganske sikkert skuffa. Om man vil ha fantastisk historiefortelling og et visuellt mesterverk, derimot... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Kanskje jeg bare hadde for store forventninger Hadde hørt mye bra om den, også var det jo selvsagt navnet. Ble ihvertfall veldig skuffa over den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du så ikke hele filmen engang, fucktard Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg hadde forventninger pga tittelen og skuespillerne. Tenkte først WTF, men filmen er helt genial, og det anbefales å se filmen ferdig(siden slutten er sinnsyk bra) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Du så ikke hele filmen engang, fucktard Hvem gidder å se ferdig en film som ikke lever det minste opp til forventingene? Endret 23. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
zed Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Og der gadd jeg ikke mer 'skjønte' filmen, men orka ikke mer, er litt trøtt Natta pipz0rz! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Fightclub er bra ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg